Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

jeśli to faktycznie 2007 z papierami i tak małym przebiegiem to cena bardzo dobra.

 

Na szosę nada się bardziej niż w teren. Wersja L jest cięższa, słabsza niż np. 650R dlatego w terenie radzi sobie średnio. Na szosie też nie będzie takim agresorem jak wersja R -super moto, ale ma za to rozrusznik co jest zaletą :-)

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie latasz w rajdach gdzie liczy się każda sekunda, i nie pakujesz się w miejscówki gdzie może zjawić sie policja/leśniczy/sfrustrowany rolnik to kopniak jest do ogarnięcia nawet po glebie :D

 

ważył ktoś w ogóle 650R z kitem dalary (rozrusznik) ?? goła waży 125 z tego co czytam ciekawe ile od tego rozrusznika, akumulatora przytyła....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z xr400 , rocznik 2004, pali bez problemu zimny czy cieply, ale czasem jak pochodzi na jalowych jakis czas zaczyna jakby kichac z gaznika w filtr powietrza, jak jej odkerce to potrafi zdechnac, za chwile pale i chodzi normalnie. Posiadam dwa filtry powietrza , oryginal i Mosse Racing, na obydwu to samo choc na Moose jakby silnik z ulga chodzi ale tez kicha. Czyscilem gaznik, dysza wolnych obrotow ktos wymienil na 55, w oryginale jest 52, glowna dysza chyba oryginal choc napisu na niej nie widzialem. Mieszanke ustawialem jak w ksiazce, i ciagle to samo.

Podejrzewam ze to jakis drobiazg ze tak sie dzieje, tylko jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ważył ktoś w ogóle 650R z kitem dalary (rozrusznik) ?? goła waży 125 z tego co czytam ciekawe ile od tego rozrusznika, akumulatora przytyła....

 

to się pochwalę. mam xr600 z 98r, w której wymieniałem silnik na ten od dominatora.przy okazji przerobiłem instalację, dołożyłem akumulator żelowy i mam "2 w 1": lekki, zwinny motocykl + wygodę i funkcjonalność. wcześniej miałem kilka xr600 i jedną xr650r i powiem tak: kopniak ma swój urok, ale el.starter zaczyna się doceniać po kilku godzinach latania w lesie jak zaliczy się glebę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szuka ktos nowego pokrowca siedziska do xr 600 ? czerwone , oryginalne hondowskie w woreczku - kolega ma na zbyciu cena mysle ze cos ponad 200 zl go zadowoli ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi lepiej palic z lewej niz z prawej :) - generalnie kwestia przyzwyczajenia, a nie tego gdzie jest kopka , bez problemu moge odpalic lc4 siedzac - wystarczy odpowiednio do tego podejsc :) - widzialem filmy gdzie pala 600 ccm w sinlgu reka - probowalem u siebie ale ciut za wolno i nie zapali :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do 6 -7 gleby nie narzekam potem zaczynam utyskiwać dopiero gdzieś koło 11-12 zaczyna się płacz za drztą :D

 

rychu ale ty w swoim samouwielbieniu dla lc4 przebiłeś juź nawet mój fanatyzm do xr :D twój lc4 się nie psuje, zawsze pali i lekko, mega zapieprza i w ogóle a moja xr taka badziewna bo jak ją kocham tak ma te kilka wk****cych wad (palenie po glebie choćby) aż mi się smutno zrobiło :D chyba też sobie kupie lc4 ;D

 

to się pochwalę. mam xr600 z 98r, w której wymieniałem silnik na ten od dominatora.przy okazji przerobiłem instalację, dołożyłem akumulator żelowy i mam "2 w 1": lekki, zwinny motocykl + wygodę i funkcjonalność. wcześniej miałem kilka xr600 i jedną xr650r i powiem tak: kopniak ma swój urok, ale el.starter zaczyna się doceniać po kilku godzinach latania w lesie jak zaliczy się glebę...

 

 

nie szkoda ci się było przesiadać z 650R na 600 ?? czy życie zmusiło i brak $$$ ?? w sumie packman?? też chyba utyskiwał że 650R jest nieudanym następcą 600 bo jest sporo cięższa i mniej zwrotna, według papierów ma 125 kg to jest zawrotne 5kg więcej od 600 dla amatora to chyba tyle co nic ?? mnie to 650r trochę odstraszają jeszcze ceny części i ich dostępność no ale to takie moje ale :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szuka ktos nowego pokrowca siedziska do xr 600 ? czerwone , oryginalne hondowskie w woreczku - kolega ma na zbyciu cena mysle ze cos ponad 200 zl go zadowoli ...

 

no właśnie by mi się przydał nowy pokrowiec możesz zapodać numer do właściciela tego pokrowca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do 6 -7 gleby nie narzekam potem zaczynam utyskiwać dopiero gdzieś koło 11-12 zaczyna się płacz za drztą :D

 

rychu ale ty w swoim samouwielbieniu dla lc4 przebiłeś juź nawet mój fanatyzm do xr :D twój lc4 się nie psuje, zawsze pali i lekko, mega zapieprza i w ogóle a moja xr taka badziewna bo jak ją kocham tak ma te kilka wk****cych wad (palenie po glebie choćby) aż mi się smutno zrobiło :D chyba też sobie kupie lc4 ;D

 

Bo sie nie psuje - od roku silnik pracuje glosniej niz jak go kupilem , ale jeszcze nie rozrebralem silnika aby zweryfikowac czy mam omamy czy cos gdzies ma luzy :D , mimo juz nie mlodego wieku i ostrego palowania nie lyka grama oleju .Zapie**ala a jak - Xr 600 przy nim to nawet nie ma co porownywac silnikowo i zawieszeniowo bo to inny swiat. XR byla zwrotniejsza i lzejsza , ale grzala sie za szybko przy szybkiej jezdzie w terenie. Akurat ja mialem problemy z XR - ale ponoc to trwale silnik, lecz czule na przegrzanie sa glowice ( gniazda zaworowe) . LC4 ma wszystko to czego brakowalo mi w XR :D , z paleniem nie mam problemu , oczywiscie gaznik mam keihina fcr mx bo oryginalne dellorto po roku zaczelo szwankowac i za bardzo kaprysic , ale w xr zmienilem na TM40 bo oryginal byl zuzyty i mimo nowego gaznika tez czesto miala problemy z paleniem, mimo wszystko przyznam ze honda jest lepiej wykonana od KTM-a...:)

nie szkoda ci się było przesiadać z 650R na 600 ?? czy życie zmusiło i brak $$$ ?? w sumie packman?? też chyba utyskiwał że 650R jest nieudanym następcą 600 bo jest sporo cięższa i mniej zwrotna, według papierów ma 125 kg to jest zawrotne 5kg więcej od 600 dla amatora to chyba tyle co nic ?? mnie to 650r trochę odstraszają jeszcze ceny części i ich dostępność no ale to takie moje ale :D

 

650R do 600R traci na zwrotnosci i pozycji kierowcy , troszke za daleko z tylu sie siedzi a kierownica dziwnie nisko...z czesciami to fakt ze w polszy ciezko cos dostac z uzywek. Ciezsza duzo nie jest, katologowo jakies 2- 3 kilo , ale odczuwalnie moze byc inaczej. Za to mozna zapie..alac bez obaw ze silnik sie meczy i grzeje.

 

p.s zmieniles juz tlok ? czy dalej lejesz co popadnie i robisz za zaslone dymna ?

 

 

barszcz91 - telefon do goscia od pokrowca ten sam co dawalem wczesniej od zbiornika paliwa do XR - 601 707 003

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam jako nowy użytkownik tego forum.

Byłem szczęśliwym posiadaczem XR650r, ale ostatnio podczas jazdy w terenie trochę przeholowałem i wypadłem z drogi.

Było dosyć szybko dlatego cieszę się że nic mi wiele nie jest, ale pogiąłem obie lagi w zawieszeniu, półki amortyzatorów i przednie koło.

Teraz mam dylemat ponieważ nie wiem czy zamiast oryginalnych używanych części od XR-y które u nas są drogie i ciężko dostępne, nie lepsze byłoby wstawienie całego przodu (widelec, półki, koło, hamulec) od bardziej popularnej crf450r.

Motory różniące się wagą i zastosowaniem.

Czy miał ktoś do czynienia z taką przeróbką?

Edytowane przez seger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wstawiłem zawias od CRF 450 do XR 400 - sprzęt jeszcze nie jeździ ale już stoi na kołach.

W przypadku XR 650 wygląda to bardzo podobnie, przeróbka jest jak najbardziej możliwa, wręcz prosta.

Bardzo popularna modyfikacja w USA.

W moim przypadku trzeba było wytoczyć nową sztycę łączącą półki (albo przetoczyć tą z CRF)

żeby wpasować się w oryginalny rozmiar łożysk główki ramy. Możesz też kupić łożyska

które będą pasować pod ramę XR i sztycę z CRF ale kosztują 40$ sztuka co

moim zdaniem kompletnie się nie kalkuluje.

Do tego potrzebujesz jeszcze piastę z CRF, albo jakąś kombinowaną ośkę (ale wielkiej filozofii tam nie będzie).

Hamulec jest ten sam.

W necie jest multum tematów o wstawianiu zawiasu z CRF, także póki co poluj na ebayu na zawias

i w międzyczasie zobacz co dokładnie trzeba zrobić. Zakup i sprowadzenie zawiasu z USA do nas

to koszt ok. 1000zł jeśli chcesz mieć w ciągu 6-8 tygodni.

Jak dobrze poszukasz i poczekasz na okazję to upolujesz w granicach 750zł.

Jakby coś służę pomocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...