duddits Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Czyżby 1300 niedługo?http://www.scigacz.p...ecza,14695.htmlChyba nie w przyszłym roku:http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2011/August/aug1611-new-mcn-august-17/W każdym razie nic nie piszą na temat większej pojemności. Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witajcie, ostatnio uzbierało mi się więcej funduszy niż planowałem. W związku z tym muszę raz jeszcze przeanalizować rynek w poszukiwaniu motocykla. Tym razem motocykla w cenie do 30k PLN. Motocykl będzie używany w proporcjach 60/30/10 - jazda w koło komina poza miastem/dalsze wycieczki z pasażerem/miasto. Poszukuję motocykla oszczędnego, niezawodnego i dającego sporo frajdy z jazdy. Sprzęt musi być masywny i spory gabarytowo ponieważ sam ważę około 100kg i mam lekko ponad 185cm wzrostu. Słyszałem mnóstwo pozytywnych opinii na temat BMW R1200R, i w tej chwili jest to mój faworyt. Przede wszystkim przekonują mnie dwa zwycięstwa w teście Alpen Masters oraz deklarowane niskie spalanie, przy lekko dynamicznej jeździe w terenie niezabudowanym mieszące się w granicach 5L na 100km. Jestem bardzo ciekawy Waszej opinii na temat tego motocykla, czy ktoś z Was taki posiada, a może takim jeździł? Czy deklarowane spalanie i perfekcyjne wykończenie to mit czy prawda? Wszelkie za i przeciw będą dla mnie niezmiernie przydatne, testy już przeczytałem chyba wszystkie ale ich stronniczość czasami budzi moje wątpliwości. Może macie inne propozycje motocykli spełniających podane przeze mnie kryteria? Zachęcam do dyskusji. Pozdrawiam Łukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 A czym kolega wcześniej jeździł czy jeździ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 A no tak doświadczenie, posiadam wystarczające, aby ogarnąć interesujące mnie sprzęty. Jeździłem już wieloma min. GSX-em 1400, który poszedł w inne ręce ze względu na spore koszta utrzymania i stan. Także nie bójcie się R1200R mnie nie zabije ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jest już temat o R1200R: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/75324-bmw-r1200r/ Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Skoro tak sadzisz...Musiałbyś spróbować gdzieś dosiąść takiego motocykla,ponieważ boxer ma inną charakterystykę silnika,rozłożenie masy i środka ciężkości.Motocykl może ci się podobać ale nie będzie dawał ci radości z jazdy... Powodzenia w zakupach i mądrych decyzjach :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) Szukam lag do R1200RT, wiem,że takie same są też w R1200R. Czy orientuje się ktoś od jakiego jeszcze modelu mogą pasować :icon_question: Edytowane 19 Stycznia 2012 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Może teraz, ktoś coś wie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowystary Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Szukam lag do R1200RT, wiem,że takie same są też w R1200R. Czy orientuje się ktoś od jakiego jeszcze modelu mogą pasować :icon_question:Na pewno od R1200RT-100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Temat przysechł to odświeżę. Od niedawna i u mnie przesiadka na bokserskie moto dla dziadka :D ... ;)To są jednak mocno inne motocykle niż japońskie konstrukcje. Edytowane 2 Stycznia 2019 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Potwierdzam Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Po latach stania tego gówna w moim garażu (GS Adventure) stwierdzam, ze mocno przereklamowane, więcej wad niż zalet. Nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Wczoraj oglądałem nowego GS 1250 ADV. No ładny ale cena z kosmosu. Też wydaje mi się że mocno przereklamowany. 1200 ADV miałem na testy. Oddałem bez drgnięcia powiekom. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Po latach stania tego gówna w moim garażu (GS Adventure) stwierdzam, ze mocno przereklamowane, więcej wad niż zalet. Nie polecam.Może Kolega rozwinąć co tam się psuło, co nie pasowało ? Wczoraj oglądałem nowego GS 1250 ADV. No ładny ale cena z kosmosu.No niestety cena tak x2 każdy inny fajny motocykl, choć Ducati na ten przykład nie zostaje mocno w tyle w aspekcie cen :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Przeniesienie napędu od sprzęgła (najgorsza skrzynia biegów z jaka miałem do czynienia) do przekładni głównej, zawieszenie przód, koło 19-tka przód, sypiąca się na dziurach rama pomocnicza przód, wystające cylindry i mała odporność całego moto na gleby (rama pomocnicza tył z plasteliny), oto główne grzechy tej techniki. Generalnie GS Adventure to kompletna porażka w terenie z dziurami i koleinami. Mam go od 5-ciu lat i nakręcone 4 tysiące km, głównie OFF. Aaaa... i zapomniałem to coś co nazywa się kontrolą trakcji, za to ktoś powinien pójść siedzieć. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.