DZIADU Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Litr pojemności i 136KM trzeba nakarmić, znajomy ma to cudo i złopie mu średnio 8l/100km, wiadomo, że nie jeździ tym jak emeryt i często przekracza 120km/h. Z tego co mówił, to rekord w spalaniu ustanowił na poziomie 6,5l/100km w trasie, a przy ostrym pałowaniu po mieście wyżłopała mu 10l. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 temat tego motocykla już nie raz pojawiał sie na forum. http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426...26,2667363.htmlhttp://www.chudzikj.republika.pl/CBR1000F.htm tu masz dwa linki na temat CBR1000F, a nastepnym razem skorzystaj z funkcji "szukaj" , takie małe koło albumu i wylogowywania. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UxY Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Myśle ze mozesz zastanowić sie nad czymś pokroju VFR 800 :) albo 750 RC 36. To też dobry turystyk mniej awaryjny i napewno mniej pali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 VFRki są bardzo fajne, jednak ich ceny chyba zawsze beda duzo za duze :? A o cebrach słyszałem że nie należą do awaryjnych, to w koncu Honda 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 czy wymiana badz regulacja wspomnianego wyzej napinacza lancucha rozrzadu, stanowi jakis wiekszy problem??? dopisane:hej czy juz nikt nie naprawia CBRek????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 cześć, jeżdżę cbr od 2 lat. jest to co prawdz sc 21 AD 87, czyli model nieco wczesniejszy ale gzneralnie od strony mechanicznej różbnice AD 87 i AD 89 są niwielkie tyczą głównie (z tego co pamiętam) rozmiaru ogumienia i konstrukcji napinacza łańcucha rozrządu. Ogólnie: duże moto zarówno do turystyki jak i do jazdy nieco ostrzejszej. Psuć się nie chce specjalnie i w ogóle b. fajny motorek. Szerszy mój opis i fiszka i manuale na: www.pmk-krakow.org Jeśli jakieś ilnne pytania to na priv Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 cześć' date=' jeżdżę cbr od 2 lat. jest to co prawdz sc 21 AD 87, czyli model nieco wczesniejszy ale gzneralnie od strony mechanicznej różbnice AD 87 i AD 89 są niwielkie tyczą głównie (z tego co pamiętam) rozmiaru ogumienia i konstrukcji napinacza łańcucha rozrządu. Ogólnie: duże moto zarówno do turystyki jak i do jazdy nieco ostrzejszej. Psuć się nie chce specjalnie i w ogóle b. fajny motorek. Szerszy mój opis i fiszka i manuale na: www.pmk-krakow.org Jeśli jakieś ilnne pytania to na priv Jacek[/quote'] i o to mi chodziło, wielkie dzięx Hans co do Korol, dzięki za linki ale czytałem je jak jeszcze mleko matki piłeś, chodziło mi o wypowiedzi użytkowników. Co do opcji szukaj to też szukałem i nic ciekawego nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek S Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 ja też kiedyś miałem, ale SC 21, przez 5 sezonów przejechałem na nim 45 tys km. i nic się w nim nie zepsuło, bezawaryjność 100 % dodatkowo bardzo wygodny (moja żona do dziś twierdzi, że najwygodniejszy z dotychczas posiadnych, poza Hayabusą), doskonały w prowadzeniu, dobre hamulce i zawieszenia, acha przepaliły się tłumiki, ale wówczas miał już na liczniku 70 tys. km, to miały prawo, co prawda w dzisiejszych realiach trochę mało dynamiczny, ale ja jestem już rozwydrzony no i jeszcze pamiętam (bo sprzedałem go w 1998 r.), że spalanie też było na bardzo przyzwiotym poziomie nie bywało więcej niż 8 literków no 100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 ... naprawia się. :P mapinacz łańcucha rozrządu (nowy kupowany w salonie dalera Hondy) to 285 PLN. Zmieniając napinacz zmień tez łańcuch rozrządu - 245 PLN. Ogólnie jat to juz pisałęm parę postów temu: duże b. fajne moto które niespecjalnie chce się psuć. (oczywiście jak się ktos uprze to zaje*** wszystko...)Większy opis + manual + fiszka:www.pmk-krakow.orgpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek S Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 jest taki post nieco niżej, o następnym modelu tam też się wypowiadano o tym modelu (między innymi ja też) mogę powtórzyć się, że uważam, ze to dobry motocykl, a porównywanie go z TL, ZZR 1100, jest nieporozumieniem, to przecież zupełnie inne, poza tym, znacznie młodsze, konstrukcje, uważam, że jest to motocykl nieawaryjny, poza słabym układem wydechowym i rozrządem, przejechałem na nim, gdzieś około 40 tys. km bez żadnej awarii, a jak go kupowałem, to miał już 35 tys. km, uważam,że w tym przedziale cenowym, ten motocykl o ile jest w należytym stanie jest warty kupienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Witam, może się przyda :( http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426...26,2667363.html http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426...26,2667363.html Pozdrawiam [ Dopisane: 14 ]Jeszcze jeden link. Tamten przez przypadek podwójnie mi się wkleiłsory za bałagan http://uho.czelusc.tbg.net.pl/opisy/cbr1000f.htm [ Dopisane: 14 ]mogę powtórzyć się' date=' że uważam, ze to dobry motocykl, a porównywanie go z TL, ZZR 1100, jest nieporozumieniem, to przecież zupełnie inne[/quote'] Witam. Jestem tego samego zdania co Krzysiek S !!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Powiedzcie mi, czy mieliście kontakt z tym motocyklem. Chodzi mi o to jak sprawuje się w turystyce, czy ma zadowalające osiągi, czy może jest raczej z tytułem "sport" niż "turystyk"? Jak wygląda jego spalanie, czy ma jakieś często powtarzające się usterki, itp itd.I czy różnica z cbr 1000f jest tylko wizualna, czy też techniczna?Z góry dziękuję wszystkim za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Witam ja akurat z tym motocyklem kontaktu nie miałem, ale było o tym pisane sporo, powinieneś poszukać bo to nie tak dawno bylo,również zapodałemlinki do stonek o tym moto. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CYKLOP Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ujme to tak http://ag.bocznica.org/ oraz spradz na 4um troche tego bylo z czego widzialem poprostu poszukaj.a jesli nie bedzie to cos poradzimy, napisz jak bedzie jakis problem ze znalezieniem czegos. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Witam po dłłłługiej przerwie.Jakis czas temu zakupiłem nowy sprzęt CBR1000 z 93r.Nawiąże kontakt ze "znawcami" tego modelu...Dzis jedno pytanie-mam wersje zdławiona z Niemiec (w brifie wpisane 72kW/9000obr. czylli jakies 98KM).Jak moze być zdławiony ten motocykl?Wałki rozrzadu chyba nie...Jakie dane musze podać żeby wiedzieć jak ją dławiono?Nr.ramy,oznaczenia gaźników?....Kto mi pomoże?Wiećej pytań odnosnie tego modelu w tygodniu;-)pozdrawiam-Hondziarzy i nietylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.