Skocz do zawartości

coś na temat HONDY CBR 1000F (dual)


Gość arti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam , odrazu pisze , ze nie wiem jak to dławione tylko w tym temacie też prosze o inne wasze uwagi (choć nie widze zawiele osób na tym 4um śmigających starą Cebrą 1000 )Dodam , ze jak uda mi sie pozbyć XJ to bede sie najprawdopodobniej rozglądał za jakaś CBRką 1000F (f2 , konkretnego modelu dokładnie nie znam SC 24??) Pozdraiwam .

P.S. Piotr ile Ci twoja Cebra pożera L/100 ?? bo słysząłem juz różne uwagi w przedziale 6-10L i z jakimi prędkościami mozesz sie tym poruszać po polskich drogach wmiare spokojnie i wygodnie , jaki jest komfort podróżowania (słyszałem , że dobry , ale ja tylko słyszałem to i owo , nie miałem cebry a chciałbym , nikt z moich znakjomych tym nie latał też ) pozdro raz jeszcze :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj wszystkie motocykle z Niemiec mają redukcje do 98KM , dokładnie to niecałe 98 , 97, cos tam :cool:

To w jaki sposob jest moc zredukowana powinno pisac w briefie. Jesli nie znasz niemieckiego, to jak odbierzesz przetłumaczone to wszystko od przysięgłego tłumacza to przeczytasz sobie, tam powinno pisac. U mnie pisało, ze przez dysze gaźnika redukcja, tyle ze ja po odblokowaniu bede miał jakies 8 KM wiecej takie u mnie gra nie warta świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow.

 

Moja SC24 przyprowadzil kolega z niemcowni ale miala w papierach 98 KW(136KM) jest z '91 roku. Pewnie pare koni przez te lata poszlo spac ale radzi sobie i nie odstaje za wiele od nowych sprzetow. Dla mnie prowadzi sie bdb. pali jak na ta pojemnosc niewiele bo okolo 7l/100km. jezeli jezdze z predkosciami do 160km/h. :lalag:

Inaczej sprawa wyglada jezeli chce jej kominy przeczyscic bo kiedy ganiam (poczatkujacym odradzam zapamietywanie tego co teraz napisze) z predkosciami powyzej 180-220km/h zuzywa okolo 9l/100km. Jezeli zaczyna brac 10 lub wiecej to ja do regulacji. Tu oddam poklon koledze Tomkowi z Nowogardu bo tylko on potrafil mi ja ustawic tak by chodzila jak zegarek. W czasie dwuletniej eksploatacji odwiedzilem serwisy trzykrotnie.

 

Pierwszy raz po zakupie czyli plyny i inne pierdoly oraz do malowania po szlifie, na szczescie delikatnym. Pomalowalismy ja cala i wyj..usunelismy fabryczne kierunki, ktore moim zdaniem psuja wyglad maszyny. Teraz sa O.K. bo poszly w lustra. Maszyna nabrala innego charakteru. Tak mi sie zdaje, mam nadzieje, ze podzielacie moje zdanie? ;) Foto w profilu. :lalag:

 

Drugi raz kiedy okazalo sie iz dlugo stala u niemca po tym szlifie i musialem wymienic wszystkie stwardniale gumy tzn. na lagach, uszczelniacze zaworow bo zaczela gubic i brac duze ilosci oleju.

 

Trzeci raz w ubieglym roku wymiana lancuszka rozrzadu i listwy oraz dostala nowe kapcie. W tym roku byc moze pojdzie do ludzi po sezonie ale najpierw wymienie napinacz bo nie powiem ktory serwis zapomnial go zmienic przy wymianie lancuszka. ;) SRUBKI U WAS NIE KUPIE !!! oraz zadnej Y :)

 

 

 

Pozdrawiam. :biggrin:

Edytowane przez Gerhard

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Szczerze -to nie mam pojęcia ile będzie mi palić.Kupiłem ja niecaly miesiąc temu.

Miałem kiedys SC24 z 92 roku i na trasie przy spokojnej jezdzie palila niecale 5,5litra.W mieście nie sprawdzałem.Chodziła jak zegarek ale coś mnie strzeliło i sprzedałem.

Teraz znowu postanowiłem kupić ale Duala.

Musze wiosną ją wyregulować bo ciężko zapala.Niemiec jeździł tylko w niedziele a przez ostatnie 1,5roku stała.Więc piernik wie co tam jest w tych gaźnikach...

Ogólnie polecam osobom jeżdżacym na trasach.W miasto troche toporny-za duzy-ja lubie takie ;-)

pozdrawiam-PIOTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr123

uwazaj na to i zwroc szczegolna uwage na to ze sprzet dlugo stal ja juz ponioslem tego konsekwencje. :icon_biggrin:

Pare zeta poszlo bo gumy parcieja i padaja po pewnym czasie uzytkowania.

Pamietaj, ze sprzet dostaje w du.. bardziej kiedy stoi niz kiedy jest w uzyciu.

Gdybym wczesniej wiedzial, ze moja stala okolo 2-3 lat to nawet bym jej nie ogladal.

Koszty ktore ponioslem wraz z tym co za nia dalem przewyzszaja wartosc maszyny o jakies 3tys. :buttrock:

 

Wiec przy ewentualnej sprzedazy robie komus prezent(dobry wujek :buttrock: ).

 

Pozdrawiam.

:biggrin: :)

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gerhard a ile PLN chcesz za tą swoją CeBRę ?

 

Gerhard a ile PLN chcesz za tą swoją CeBRę ? :D

 

 

Czesc

 

Po sezonie bede o tym myslal teraz nie pora na sprzedaz bo ceny sa niskie wiec tylko kupowac sie oplaca.

W gazetach z ogloszeniami roznie chodza od 6500 do 8000zl. Ja oczywiscie bede probowal dostac jak najwiecej bo o to biega przy sprzedawaniu. Chce tez jak najmniej dolozyc do nowszego sprzeta.

 

Pozdro

:flesje: :icon_biggrin:

Edytowane przez Gerhard

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Masz racje Gerhard.Fakt, moto które jeździ jest przeważnie w lepszym stanie.Jak wszystko od czasu do czasu sie rusza i kręci w motocyklu to lepiej dla niego.Kto smaruje ten jedzie. :icon_eek:

CO konkretnie wymieniałeś że wpakowałeś w nia 3tys?

pzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Elo. Trochę dawno nie tykany temat ale ciekawy. Przymierzam się do kupna moto na sezon i CBR 1000F to jedna z opcji. Jesli będę kupował to w UK bo duzy wybór i dobry stan możan trafić od jakiegoś emeryta-turysty. Z tego co wiem to jest dobre moto, trwałe, w miarę ekonomiczne w spalaniu i wygodne , a to najwazniejsze bo chcę nia latać na trasie UK-PL-UK. Napszcie na co zwracać uwagę przy kupnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lehoom tak sie składa, ze jeśli sie pozbęde aktualnych 2 toczydeł (moto & auta) to będę podobnie jak Ty szukał CBR 1000F sc24 ale raczej tak rocznikowo 90-93 jeszcze nie duala , Dual troche drożysz a i stary tył mi sie o wiele bardziej podoba. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M366597 Jeszcze w tym kolorze to już całkiem marzenie ;) A tak apropos to na 4um nie ma wielu którym sie ten sprzęt podoba , nietylko niewielu ale nawet mało , bardzo mało... A szkoda, bo osobiście uważam ten sprzęt za zajebistą konstrukcje :D Pozdrawiam :)

Edytowane przez RudyXJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnalazłem w końcu ten temat. GIT.

 

Ogólnie to też rozglądam się za CBR 1000F model przed Dual`em. Jakoś nie "grzeje" mnie ten ulepszony/odświeżony wygląd. a poza tym to wolę nie przestwiać się na te mieszane układy hamulcowe bo pracuje jako kurier (GS500E) i pewnie musiałbym się 'przestawiać' z jednego systemu na drugi zależnie którym moto czyli pon-piątek GS i 2-3 tys km na klasycznym układzie a w weekend i wakacje Dual i tak cały czas przyzwyczajac się do zmiany. A "kuku" też można sobie zrobić jak się przywyczaisz do jednego a jeździsz drugim. Wiecie ossochozi. Ostatnio obserwowałem jedną aukcję z CBR 1000F ale niestety musiałem sie powstrzymać bo dopiero wisna idzie a ja nie mam garażu i niechciałbym aby gniła na dworze gdy niebardoz mi się chce jeździć w taką pogodę (angielską wiosnę :) ). Ta cebra poszła za śmieszne pieniądze czyli cenę wywoławczą w aukcji. W przeliczeniu ok. 4 tys PLN czyli tyle za ile sprzedałem swoją RF600R zeszłego lata. Kre mnie zalewa że taki sprzęt przeszedł koło nosa. Gośc sprzedawał tanio bo nie miał miejsca gdyż kupował nowe moto więc musiał się pozbyć CBR-ki. Nawet niezły stan, dobre kolory itd. Ja poszukuje 1000F w kolorze białym+niebeiski i czerwony. Ostatnie kilka motosów miałem całe czerwone albo inne ciemne kolory więc teraz czas na odmianę, a 1000F w białym wygląda na lżejsze moto niż jest w rzeczywystości.

 

Gadałem z Angolami-bikerami o tych cebrach i chwalą sobie. Nawet ci którzy nie mieli takiego moto to chwalą i nic złego nie słyszałem o nich. Niektórzy nawet teraz marzą o kupnie takiej cebry bo uważają ten model za niedoceniony i "zapomniany' przez świat a to jest super moto. niektórzy wolą sie przesiąść z wygdnej, zwinnej i nowszej VFR 750 na 1000F.nawet nie narzekają zbytnio na te łańcuszki rozrządu które podobno są typowe dla CBR a w 1000F to jedyna usterka. Podobno są dość ekonomiczne jak się jeździ po 'normalnemu" i dorównuja spalanie wielu maszynow klasy 600ccm. Do tego są ładowne i mocne. duże obciążenie nei robie większego wrażenia na 1000F ale może zrobic wrażenie na kierowcy podczas manewrów parkningowych itd. Ale to jest chyba oczywiste. A jak lubisz czasem doj**ać od pieca to na torze można posmigać też i odstawic o wiele młodsze sprzęty. Angole bardziej lubią te cebry niż nawet Kawe ZZR 1100, która jest droższa i trochę świeższa.Fakt że 1000F to nie moto dla 'świeżaka' i tochę trzeba mieć doświadczenia oraz rozumu bo jest szybsza niż sie spodziewac można po takim "klocu".

 

Niżej podaję link do tej aukcji o której pisałem wyżej. Zobacz że za taką kasę poszła i w jakim stanie. To jest jak ból w d*pie. Ale może znajdzie się inna. W końcu to UK a tu jest w czym wybierać.

Jak będe miał jakieś info to dam znac. Może jest tu jeszcze ktoś kto sie interesuje 1000F. Narazie szperam na różnych forach i wypytuje znawców motocykli. Jutro może "przebiegne" się po okolicznych sklepach moto może mają coś ciekawego.

pzdr.

 

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...95983&rd=1&rd=1

Edytowane przez lehoom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lehoom wygląda na to , ze chyba tylko my uparzyliśmy sobie to moto jak przyszły zakup ;) Najpierw zastanawiałem sie jeszcze nad ZZR 1100 , podoba mi sie o iwele bardziej (jeszcze wiekszy kloc) ale jakoś do techniki z pod znaku Kawy nie mam zaufania , a CBR ponoć jest strasznie "debiloodporna" niechodzi mi o to , ze osobiście bym zakatował taką kawe, ale bym sie pochlastał chyba jakby mi ją np. szlag trafił w połowie sezonu. Wole juz starszą i o 10 koników słabszą CBRkę , tzn Ty też sie czaisz na SC 24 , myślałem , ze Duala. planujesz ... sc 24 szczególnie ładniejszy ma tył , nie ma drugiej podobnej "dupy" :clap:

lehoom a jak u was w UK jest z akcesoriami do tego modelu , bo w PL np. kufrów czy skóry na bak nie spotkałem na allegro, bo wyższą szybe to podejrzewam , ze szło by zamówić ... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ogólnie to własnie SC24. Dual jakos mi tka nie podchodzi. Wolałbym już XX1100 ale ceny ubezpieczeń mnie przerażają. A z akcesoriami to dużego wyboru nie widzę na ebay.co.uk. jakbym poszperał w Londyńskich szrotach z motosami to by się cos znalazło ale tez niewiele ze względu że CBR1000F rzadko trafiają na szrot, a to dobrze świadczy o nich. stelaże i kufry to podejrzewam że nowe można kupic ale kasa wtedy konkretna pewnie.

A odnośnie Kawy ZZR1100 vs. CBR1000F to jest taka różnica że własnie Kawa jest "delikanta" i wymaga specjalnej opieki częściej niż CBR. Może trwałość ta sama jest ale to za ceni się Hondę to jakość budowy/wykonania lepsza niż w pozostałych japońcach. To jest ten duży +.

SC24 podoba mi się baaardzo. Fakt że ZZR jest super i tez potężny ale jednak cięższy a w tej klasie maszyn to i tak Cebra już sporo waży. Wolę wziąć CBR i spac spokojnie niż mieć ZZR i mieć 'fałszywe" zludzenia o awariach. Pewnie byłbym przeczulony i każdy podejrzany dziwęk wprawiałby mnie w niepotrzebną panikę/płacz/whatever. Oczywiście wszystko zależy jaki egzemplarz się trafi ale to juz zależy od Nas czy się kupi czy nie dany motocykl.

 

Własnie szperałem na allegro i znalazłem ciekawą Cebrę. Ze Szwajcarii. Na foto wygląda spoko, nawet bardoz dobrze, przebieg cos podejrzany jesli dobrze widzę to 13 tys z kawałkiem. Ostatnia liczba na prędkościomierzu robi wrażenie..... ;) Ciekawe jak gada silnik i jak podwozie. Chyba nie jest 'ppdpicowana" na sprzedaż, bo stan wizualny odpowiada przebiegowi, a podobno ze Szwajcarii sa dobre maszyny, tylko nie wiem czy nie kastrowane jak w Niemczech. A cena tego moto dosc przystępna (podstępna?) , bo jest jeszcze jedna 1000F na allegro ,w podobnym stanie ale jezdzona w PL i koleś woła 10 tys ponad.

 

Link do tej ze Szwajcarii:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M373007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...