Skocz do zawartości

coś na temat HONDY CBR 1000F (dual)


Gość arti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://moto.allegro.pl/item176811936_honda..._prod_1992.html - ładna i tania , ale sprowadzona z ...włoch , ktoś orientuje sie jak jest z formalnościami , bo ja nawet nie wiem gdzie w okolicy jest jakiś tłumacz włoski , cena nie podlega neg. a z transportem mozna sie dogadać , koleś wydawał sie konkretny , ponoć sprzet pewny w 100% moze nawet ściągnąć plastiki i oblookać , tylko zaznaczył , ze sam nie zarejestruje , to juz we własnym zakresie... Aha , może przyjąć moją XJ w rozliczeniu , ale za 2500zł czyli średnio mi sie opłaca :icon_mrgreen: Pozdro

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M374300 ten dual też jakiś aż zatani , jeszcze gratisy dorzuca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item176811936_honda..._prod_1992.html - ładna i tania , ale sprowadzona z ...włoch , ktoś orientuje sie jak jest z formalnościami , bo ja nawet nie wiem gdzie w okolicy jest jakiś tłumacz włoski , cena nie podlega neg. a z transportem mozna sie dogadać , koleś wydawał sie konkretny , ponoć sprzet pewny w 100% moze nawet ściągnąć plastiki i oblookać , tylko zaznaczył , ze sam nie zarejestruje , to juz we własnym zakresie... Aha , może przyjąć moją XJ w rozliczeniu , ale za 2500zł czyli średnio mi sie opłaca :banghead: Pozdro

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M374300 ten dual też jakiś aż zatani , jeszcze gratisy dorzuca :biggrin:

 

 

Jeśli chodzi o tłumacza włoskiego to jest z nimi faktycznie problem, a jeśli są to nie przyśięgli.Mi udało się znaleśc jakies 100 km od mojej miejscowości,za 2 papierki wykasowała cos ok.100 zł o ile się nie myle.

 

A co do dokumentów potrzebnych do rejestracji to: bref(nie wiem jak sie pisze :bigrazz: ),wymeldowanie, umowa i to wszystko :crossy:

 

aha tego tłumacza znalazłem w Gnieznie

Edytowane przez kawon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to faktycznie , słodko nie jest z formalnościami z kraju makaronu :biggrin: Moze dlatego koleś nie rejestruje sam i ceny ma dość przystępne ... Choć moto sprawia wrażenie pewnego wiec moze i opłaciło by sie polatać za tłumaczem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie jak cena jest ok to czemu nie, a co do tłumaczniea to możesz zadzwonić do goscia i spytac czy by tego niezałatwił.Jak sprowadza z Włoch to napewno będzie wiedział gdzie sie udać.

Ja też miałem moto z włoch i poza tłumaczeniami niebyło problemu z rejestracją :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawon , nie miales? Ja gdzies (chyba ŚM) czytałem , ze była jakas afera z moto z angli , ponoć było tam jakoś wyrejestrowane , w PL tez nie mogli tego zarej. bo wtedy z angli jakiś papieów chyba nie dawali. We Włoszech na pewno tak nie ma? Głupio było by kupić dobry sprze na... części:) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W UK wczesniej mieli inne dowody rej. i przez tobyly problemy. Bo w PL trzeba miec dowod rej. zeby rejestrowac a w UK ten dowod trzeba bylo oddac zeby dostac kwitek dot. exportu moto i w tym momencie polscy urzednicy konczyli sprawe. Teraz w UK sa nowe dowody (V5C) ktory ma format 2x A4 i jest podzielony na kilkanascie sekcji (chyba 10 czy 12) i w razie exportu wycina sie jedna sekcje i wysyla do tutejszego urzedu (DVLA) a reszte zabierasz do PL i rejestrujesz. Moze sie tak zdarzyc ze moto bedzie zarejestrowane jednoczescie w PL i w UK jesli sie nei wysle tego kwitka do DVLA.

 

A co do moto z UK to ostatnio znalazlem fajna CBR i mialem w weekend jechac ja ogladac ale tak sie zdarzylo ze ktos przyjechal wczesniej obejrzec moto i kupil je od razu. Szkoda bo super stan byl, nowy ukl. napedowy, super oponki, czysta i zadbana.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...04367&rd=1&rd=1

 

Wk..wiłem się strasznie. Mam nadzieje ze zdaze cos znalezc do MayDay Run w Maju bo to bedzie super impra, cos jak rozpoczecie sezonu w wersji Londynskiej. Podobno bedzie kilkadziesiat tysiecy maszyn, nie wiem , nie bylem tu jeszcze na rozpoczeciu bo przegapilem ostatnie 2 lata wiec zobacze co i jak. Moze jakies zdjecia beda, a jak kupie kamerke to nagram material, bo wczoraj rozwalilem swoja kamere na atomy. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

o osobistych doświadczeniach niewiele mam do powiedzienia ale jeszcze niedawno rozgladałem się za CBR1000F ale SC24 i duzo czytalem i slyszalem na jej temat. Ogólnie super mot za małą kasę jelsi szukasz kompromisu miedzy maszyna sportową a turystyczną. Dosc szybki na turystę i dosc wygodny jak na sportowe moto .CBR1000F zostala skonstruowana z mysla o sporcie i dokonała tego czego miała dokonać ale trafiła do calkiem innej grupy uzytkownikow niz to bylo zalozone i kolejny model czyli SC24 a nastepnie SC30 (Dual) byly kosntruowane z mysla o szybkiej turystyce. ogolnie to jest jakby poprzednik hondy CBR 1100XX i trafia do tych samych uzytkowników, ktorzy zmieniają CBR1000F na nowszego Blackbirda. W Cebrze 1000F jedynym mankamentem jest łańuszek rozrządu i napinacz który wymaga wymiany po ok.50k km, ale nie jest to zadna straszna wada, takie tylko niedociągnięcie ktore nie powoduje awarii silnika lecz tylko delikatne dzwonienie gdy elementy są zużyte. Silnik CBR1000F są mocne i spoko wytrzymują duze przebiegi rzędu 100-150 tys km i więcej bez zadnych problemów, za wyjątkiem hałasu z wyzej wspomnianego rozrządu. Cebra ma dużą ładowność i nawet duże obciązenie maszyny nie powoduje drastyczego spadku dynamiki. W sumie to prawie 130KM i 1000ccm. maszyna ogólnie ekonomiczna na swoje klase i rozmiary ale jak lubisz ostro dac po garach to wypije wiecje niz sie spodziewasz. Przebiegi miedzyserwisowe są srednie a ceny części mieszczą sie w normach wsród japonskich maszyn. Tylna opona moze byc dosc droga ze wzgledu na rozmiar i specyfikację motocykla. Wybór uzywanych CBR1000F jest w Polsce nawet duzy , w porownaniu do np. UK gdzie 1000F to rzadkość.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zmieniasz tzr na cbr 1000?? Clever :biggrin:

 

 

Buhahaa. Ja dałem rade powstrzymać sie od takiego komentarza ale krzyk cisnie się na usta.......Szakunec.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Witam!

 

Jezeli ktos z Was ma jakies doswiadzcenie z tym motocyklem.

To prosze o opinie, komentarze i wszelkie sugestie.

Wady rowniez:)

 

honda cbr 1000f sc21

 

POZDR

cześć- mam ten motocykl od jesieni i jestem w nim zakochany!-wcześniej miałem 600tkę i też była dobra ,ale trzeba ją było trzymać na obrotach, ta jednak ciagnie z kazdych obrotów (co tysiąc to to tysiąc).Mój jest z 92go roku więc jest stary, ale za to prosty, więc sam mogłem sobie zrobić generalny remont.Ponieważ potrzebuje go do długich tras (w tamtym roku zrobiłem 25tysięcy km.) więc dokładnie taki jest mi potrzebny!. Bardzo wygodny,niezawodny,jeśli nie jeżdżisz jak spidigonzales zmieścisz się w 6ciu litrach i motocykl nie poczuje czy jedziesz sam czy z niewiastą.Jeżeli przejechanie 1000km. za jednym zamachem na 600tce było prawie nie możliwe (z powodu nieznośnego bólu tyłka) to na tym jest bezproblemowe. Na zakrętach czujesz się pewnie z powodu masy, i jeżeli oswoisz się z mocą która w tym silniku drzemie będziesz się czuł jedąc po zakrętach jak ptak na niebie,szczególnie na dobrych nawierzchniach.Serdecznie polecam,bardzo wygodny, oszczędny, nie drogi w kupnie i utrzymaniu, prosty w obsłudze, choć model SC24 jest znacznie lepszy, a najlepsz jest SC30 jeśli cię stać. To karzdy z nich jest godny polecenia, pod warunkiem że się ma olej w głowie, bo w rękach oszołoma motocykl ten zamienia się w psychopatę- pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jakiś czas temu byłem bardzo chory na sc 24 ... przeszło mi jak poczytałem troche o niej , pomyślałem , i stwierdziłem , ze moto pali dużo , opony zjada momentalnie (duzy ciezar i moc) kardana nie ma a napędy z najwyższej półki... Osiągi.... Fajne ale ile bym wykorzystał... zdecydowałem sie na VFR i to chyba dobry wybór , jesli chodzi o gabaryty to niewiele mniejsza, za to lżejsza znacznie, moc wystarczająca zupełnie no i spalanie małe (średnie 6 ) a cebrą kręcąc sie po okolicy ponoć trzeba liczyc 8... no i pilnować słynnego napinacza rozrządu.

Ale po TZR 80 to naprawde gratuluje pomysłu ... Ale to twój wybór :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za opinie i czekam dalej na jakies wypowiedzi.

to nie jest taka zwykla tzr ahhaha POZDR

 

p.s.

to nie znaczy ze jestekm oszolomem nie chce mi sie tlumaczyc ale wszytso jest

ok nie jestem gnojem ktory chce miec jak najwieksza moc czy cos takiego i nie robie sobie zartow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...