Skocz do zawartości

coś na temat HONDY CBR 1000F (dual)


Gość arti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A cena tego moto dosc przystępna (podstępna?) , bo jest jeszcze jedna 1000F na allegro ,w podobnym stanie ale jezdzona w PL i koleś woła 10 tys ponad.

taaaaa ,troche go poniosło z tą ceną ( o ile pamietam to chyba zjchał z 11 do 10 400 ) a ta co w linku podesłałeś to cyba dławiona nie jest , w mocy ma wpisane tyle co powinno , tj. słynne 136 (cyfra zawsze mi sie jakoś od młodego łebka kojarzyła z tym moto , już w ŚM z przed 6-7 lat było "sprzedam cbr 1000 , moc 136... :icon_mrgreen: ) a co do tej szwajcari to chyba tam wszystkiego co podeszło pod łape nie dławia , chyba są modele w wer. open , w ogole to przeciez idzie gdzieś w papierach odczytać , bedzie pewnie jakieś niecałe 100 kW jeśli w otwartej wer, Pozdro

 

http://www.autogielda.pl/motoryzacja/motoc...n&tbg=on&tbk=on ta jeszcze ciekawa , ale prawda jest taak, ze nie dam za CBR wiecej niż 8 000 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa. Koleś myłśi że zrobi fortune na tym moto. Fakt że zadbana ale za tą cenę moża złapać Dual`a z 96 rok. Jest jeden Dual na ebay.uk za 2500GBP czyli ok. 14 tys ale jest w stanie "mięta'. Zadnej ryski, zadnej plamki, nigdy nie widział deszczu, przebieg minimalny cos kolo 7-9 tys mil od nowego itd. Dlatego taka droga, a sprzedawca placze ze musi sprzedac. Ta z allegro za 10.400 pln to bym wzial max za 9 tys. chociaz duzo na 1000F ale bardziej realna cena, w koncu moto ma 15 lat albo lepiej (17?). Gosc chyba nie wiedzial ile jest warte i za duzo zaplacil przy kupnie i teraz problem ze sprzedażą.hehe.

 

A ta z Twojego linku wygląda dobrze, ma kolorki na które poluję i styknęłaby ale przyczaje się na coś w UK, chociaż będę miał pewność że była serwisowana i będe mógł sprawdzić w necie "HPI Check" - czy miała kedys jakikolwiek wypadek/kradziona itp. a Przebiegi są udokumentowane na każdym przeglądzie technicznym więc też duży +.

 

A tu jest fajny nawet Dual. 93 rok. Poprzedni właściciel był mechanikiem Ferrari i dbał o nią super. Dobrze wyposażona za tą cene bo przeliczeniu to ok.9300PLN Kup Teraz a niewiadomo za ile sprzeda oficjalnie.

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...bayphotohosting

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie co do tylu sc24 to przyznaje ze sliczny ale przod dopiero po wywaleniu kierunkow w lustra wyglada pieknie (to moje osobiste zdanie)

chodzi mi po glowie zmiana sprzeta ale jeszcze na dobre sie moja nie nacieszylem tak do konca i za malo jeszcze mam kaski na zakup nastepnego

jakby cos sie zmienilo to sie odezwe na 4um

jaki ma przebieg to ? licznik wskazuje 50tys.

kilka problemow bylo ale jak wspomnialem to z winy ze dlugo stala i przez mechanikow ktorzy chca forsy a niewiele potrafia

 

Pozdrawiam i zycze sprzetow w jak najlepszym stanie za jak najmniejsza kase

 

HONDA :icon_mrgreen: HONDA

Chcialbym zmienic moja na sprzet taki

Jak KAWA to ZZR1400 :icon_rolleyes:

Jak SUZI to HAYABUSA :buttrock:

Jak YAMAHA to XV 1700 :D

Jak HONDA to po mojej tylko XX 1100 Super Blackbird

Co Wy na to? :wink:

Edytowane przez Gerhard

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten DUAL z aukcji powyżej ma przejechane ok. 40 tys km. 1 mila=1.64km. Własnie została sprzedana w opcji Kup Teraz za 1600GBP czyli ok.9000PLN wg. optymalnego kursu walut.

 

Jak bede kupował to postaram sie unikac sprzętów które stały długo. Najlepiej to do jakieś starszego gościa/turysty wziąć jak się trafi. Narazie poluję na odpowiedni okaz.

 

a te kierunki z przodu mi pasują. Fakt że są troche duże i w razie uszkodzenia raczej trudno o zamiennik ale zmiana na zwykłe np. w lusterkach też nie jest łatwa, aby zrobić to tak żeby nie było śladu po oryginalnych trzeba by wypełniać,szpachlować i lakierować a to dużo zabawy.pzdr.

 

podrzucam link do stronki najwiekszego dostawcy części do Hondy. Mają tam części do każdego modelu Hondy licząć od pierwszych modeli z lat 50-tych i 60-tych. Oryginalne części takie jak.np wały korbowe, zaciski cham, tłoki itd.

w tym linku jest akurat spis i ciennik częśći do Hondy CBR 1000F, roczniki wg. ozanczen literowych przy danej części. Mnie interesuje model FK-FN czli 89-92 jeśli się nie mylę.

Ceny podane w GBP.

http://www.davidsilverspares.co.uk/cgi-bin...gi/Catalogue.pl

pzdr.

Edytowane przez lehoom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche roboty jest z tym ukrywaniem kierunkow ale (moje osobiste zdanie) efekt koncowy jest O.K.

 

na zlotach moja duma rosnie kiedy pytaja jak to przerobilem

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no lepiej napewno wygląda. Zapodaj jakieś dobre fotki swojej CBR-y. Jakieś linki czy coś ten.....

Ja bym się pobawił w ukrywanie kierunków ale sprawa wygląda tak że jestem w UK i nie mam garażu. Jak kupię Cebre to wybieram sie do PL na lato ok.4-5 tyg i bede tam jeździł co dzień , nie chcę aby maszyna stała kiedy ja mam tylko kilka tygodni życia w roku, reszta to wegetacja w Londynie. W PL mam garaż z wyposażeniem, kompresorem itd ale szkoda mi czasu. Mógłbym jeźdic w tym czasie zabytkową SHL ale to niełatwo będzie się przesiąść z CBR na SHL która ma 9KM przy dobrym wietrze. Poza tym to zabytek i nie chcę jej katować zbytnio, żeby się nie porysowała czy coś bo jest 100% oryginał i super stan więc szkoda. Pomysle oc i jak ale watpię żebym zrobił te kierunki podczas wakacji. Chyba że będzie deszcz przez conajmnije 2-3 dni to wtedy sie pobawie bo tez skzoda żeby Cebra zmokła zbytnio. Ale dopasowanie lakieru i odmalowanie pod istniejący wzór niełatwy będzie. Jesli dam radę to upoluję 1000F w białym z dodatkami a biały lakier nie tak trudno dopasować ale zeby pozostawić resztę wzorów na plastikach. Pozyjemy, zobaczymy. Ewentualnie można by z otworów po kierunkahc zrobic coś w stylu wlotów powietrza , dać jakąś super-szpanerską siatkę do tunungu Poloneza i Golfa I oraz starszych BMW 78-86r. (można dostać w kazdym sklepie "tuningowym" w PL bo to podstawowe samochody polskich tunerów-szpachlarzy). ALe takie rozwiązanie wydaje mi sie burackie. Nie zaglądałem co CBR ma pod tymi kerunkami, co pod plastikiem i jak więc narazie tylko wizja. Najpierw muszę upolowac odpowiednie moto. W ostateczności znajdę jakąś na allegro ale wtedy musiałbym leciec do PL, obejrzeć, kupić i przyjechać tutej, a latem na wakacje znowu do PL na moto itd. Ale wydaje mi się że na CBR 1000F dystans Londyn-Bydgoszcz czli ok. 1600km dam rade połknąc na raz. Z tą myślą kupuję 1000F żeby mykać na tym dystansie, bo kolejny raz nie pojade motosem klasy sport 600ccm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o moją wizje CBR 1000F to jak najbliższa orginału , co tego jeśli by kasa było to komplet kufrów , wysoka szyb , moze polerka felg i jakiś komplecik niezłych wydewchów , no i podoba mi sie (choć nie wiem czemu) ta skóra na bak , ale taka do sportów i nakedów (nie myślcie o tym pasku na bak do chopperów hehe ) ale przedewszystkim to zdobyć Cebre , teraz to najważniejsze , zakup reszty dupereli to daleka przyszłość :crossy: Gerhard ja też bym chętnie foto zobaczył. No i napisz ile Ci ta Hondzinka spala ( mozliwe , ze juz pytałem) bo mnie też troche dręczy ten temat , niektórzy pisali , ze zchodzili cebrami w okolice 5/100 a inni , ze norma to 8-9/100 ... Szkoda , ze CBR przez lata zmieniła całkowicie swój charakter , z zajebistej szybkiej turystyki , na zwyczajnego , małego , niewygodnego plastikowego potworka , konkurenta R1 ... Chyba tylko XX zachował cechy starej Cebry. Pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mnie tez chodzi o oryginalną Cebrę. A co do spalania to kazdy inaczej mówi bo każdy inaczej jeździ. Ja slyszlaem duzo o tym ze jest ekonomiczna jak na swoje rozmiary i mase. Fakt ze jak dasz po garach to spali nawet 13L ale to jzu ostra jazda a tak nie mam zamiaru smigac swoaj Cebra jak juz kupie. no moze troche......A co do ewolucji CBR 1000F w CBR 1000RR to jest inna bajka. Chodzi o to że współczesna CBR1000RR to ewolucja z Cebry 900 Fireblade (dla mnie najładniejsza Cebra, roczniki z okrągłymi światłami i poźniejsze lisie oczy , w malowaniu Urban Tiger -cudo, oczywiście oprócz XX i 1000F). A CBR 1000F ewoluowała w postać XX1100. Teoretycznie, bo konstrukcje niewiele maja wpsolnego ale XX zastapil poczciwą 1000F na rynku, a 1000RR zastapila szaloną 900RR.pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli idzie o zuzycia to opisalem ja juz kilka razy na 4um

to nie tajemnica ale wedlug liczydla i tankowania wychodzi mi ze gdy jezdze spokojnie 120-130 spala 6.2-6.4

jak 160-180 to 7l/100km

na pelnym zbiorniku wyciskam srednio 320-330km

jak chcecie fotki to dajcie adresy przez PM

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srednia wychodzi podobna jak miałem w RF600R `94 przy jeździe 4000-9500 RPM.Chyba nie jest tak źle. Na polskie drogi to Git. Ciekawe jak na 1200km na autostradzie PL-UK chyba nie będize źle. Jak dam radę się powstrzymać na Autobahnie. Mam nadzieję :) Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie tajemnica ale wedlug liczydla i tankowania wychodzi mi ze gdy jezdze spokojnie 120-130 spala 6.2-6.4

jak 160-180 to 7l/100km

 

Wyniki podajesz oczywiście dla jazdy na trasie? A w mieście się sprzęt spisuje? Pytam zarówno pod względem spalania, jak i komfortu użytkowania.

Kiedyś byłem strasznie napalony na CBR1000F, szukałem dość długo takiej, a jak już znalazłem odpowiedni egzemplarz to ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa ;) Koniec końców kupiłem GSXFa i nie żałuję bynajmniej, no ale to inna historia :)

Miałem okazję pośmigać na kawie ZX10 kilka razy... poza miastem - rewelka, zakochałem się w tej maszynie. Ale innym razem, gdy dostałem ją do zabawy w ruchu miejskim, od razu zmieniłem zdanie - za duży, za ciężki. CBR podobna gabarytowo jest chyba - szczerze mówiąc, nie jeździłem nigdy, ale przyglądając się dokładnie "na żywo" wydaje mi się ciut za wielka...

Póki co znalazłem swój ideał w postaci GSX750F, ale moja dziewczyna zaczyna coś marudzić powoli, że niewygodne dla pasażera i w ogóle :banghead: Tak więc, być moze za rok, myśląc o kolejnej maszynie, znowu wezmę pod uwagę CeBRę... tylko obawiam się trochę, czy w codziennej eksploatacji - dojazdy na uczelnię, śmiganie po mieście, na plażę, so Sopotu itp. nie będzie za bardzo męcząca ani kosztowna.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i podoba mi sie (choć nie wiem czemu) ta skóra na bak

 

rozumiem, że mówisz o bagsterze? Mi też się podoba i dokładnie wiem

dlaczego :icon_mrgreen: Mam taką do XTZ wraz z torbą, genialny wynalazek.

Skóra daje ciekawy efekt wizualny (jeśli jest dobrana pod kolor moto)

i stanowi mocowanie dla tankbaga - 4 zapięcia i z tankbaga masz torbę

na plecy (ok, średnio wygodna, ale na wycieczki nadatna;) )

Do tankowania też nie trzeba się pitolić tak jak z paskami.

Na wierzchu ma przezroczysty mapnik zapinany na rzep - może też

służyć też do trzymania np. telefonu. Do tego wbudowany kondomik

na wypadek deszczu. Z wad - torba potrafi luźno latać na mocowaniach (nie jest sztywna, irytujące), a folia mapnika jeśli poleży w pełnym słońcu robi się gumowa i miękka (możliwość uszkodzenia) . No i cena nowego zestawu...

Tu masz samą skórę do cbr 1000 za 400 :

http://sklep.scigacz.pl/advanced_search_re...br+1000&x=0&y=0

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fxrider no dokładnie , skóra nie dość , ze ładna to i praktyczna w dodatku , choć kumpel jak usłyszął co mi sie podoba (bagster) to mnie wyśmiał i stwierdził , ze to kojarzy mu sie z osłoną-wyciszeniem maski wewnątrz kabiny w Roburze (stara,śmieszna, "Enerdowska" ciężarówka jakby ktoś nie wiedział;) lub w starym Starze :biggrin:

Ukasz , ze CBR 1000F do lekkich nie należy to fakt (270kg około) ale jeśli chodzi o mnie to ja do lekkich i małych też nie należe wiec sie tym nie martwie , jeśli chodzi o mnie to gabaryty i mase Cebry uważam za +. Wkońcu to stary litr na stalowej ramie :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa Cebry to duża zaleta. Chociaż nie będzie się podrywała na koło pryz każdym ruszaniu, mam ciężką ręke i jakoś tak zawsze 600ccm trudno mi utrzymac na ziemii. A drugfa zaleta to taka że jak juz mi wyjedzie jakis samochodziarz na droge i nie bede mial innego wyjsca to postaram sie trafic w drzwi kierowcy mając nadzieję że też zginie. Albo chociaż ktokolwiek inny w samochodzie. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...