krzysiek8104 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 1. Udać się na auto-złom2. Wziąć od gościa starą hartowaną szybę boczną od malucha (albo ze cztery, i tak nie mają co z nimi robić)3. Włożyć to do papierowego, grubego worka (50l)4. Potłuc5. Wsypać do baku„Szkiełkować” do skutku z dodatkiem nafty (dopóki nie pozbędziesz się całej korozji problem będzie powracał)6. Dokładnie wypłukać benzyną (kilka płukań)7. Niczym nie maluj8. Tankuj do pełna, od czasu do czasu „zabełtaj”9. No i oczywiście filtr paliwa!Motocykl prawdopodobnie długo stał bez paliwa no i zardzewiał.Albo……………… od razu kup inny bak.Pozdrawiam Żadnego wsypywania szkła. Nigdy nie wypłuczesz wszystkiego. Zostaje piasek szklany w narożnikach, a jak dostanie się to ustrojstwo do gaźnika to już mogiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 kiedys sam walczylem z tym shitem:) chyba Ci lepiej wyjdzie wymiana baku do końca sie nigdy tego gowna nie pozbedziesz a jak wtopisz wpip kasy na zabezpieczenie to Ci taniej wyjdzie kupic uzywke bak w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldzorro Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Żadnego wsypywania szkła. Nigdy nie wypłuczesz wszystkiego. Zostaje piasek szklany w narożnikach, a jak dostanie się to ustrojstwo do gaźnika to już mogiła. Nie chcąc nikogo namawiać do takiej metody informuję tylko, że uratowałem w ten sposób bak w jednym oldmotorowerze i od tego casu zapomniałem o problemie, a od cąstek stałych w paliwie są takie małe filterki :notworthy: . Ja nie znam lepszej metody. Pozdraiwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagi Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 witamZ racji posiadania innego moto moja mzeta 251 stala sobie spokojnie w garazu i teraz naszedl mnie pomysl na sprzedaz, no i kurcze po odkreceniu korka wlewu paliwa zauwazylem duzo rdzy w srodku, czy macie moze jakies pomysly jak ja usunac? wiem ze w rozwiazaniu problemu pomoglby nowy bak no ale moze daloby sie cos jeszcze zrobic z tym??pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 bak mocujesz do betoniarki, wsypujesz do srodka potluczone szklo i jazda na godzine, znieniajac polozenie co jakis czas-wyprobowany sposob na baki w weteranach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Może to nie jest profesjonalne podejście do tematu ale ja zaopatrzyłbym się w dużą ilość filtrów paliwa i trochę pojeździł :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 To bys nie pojezdzil bo kranik by ci sie zapychal co 2 dni jak jest duzo rdzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Małe kawałeczki szkła mogą zostać w środku, proponuję 0,5kg śrubek i podkładek, zalać 0,5L nafty i trząchać, miąchać przez kilka h. Tutaj możesz się wykazać inwencją twórczą, bo rękami machać to przechlapane. Jak wyżej, betoniarka czy inne urządzenia wstrząsowe jak najbardziej się nadają. Ja osadziłem zbiornik sztywno na rurce PCV (przebiegała między komorami) i koniec rurki osadziłem na zaciągu ręcznego w przyczepie 2-osiowej, który był równolegle do ziemi. Usiadłem se na stołku na przeciw i machałem zbiornikiem ruchami okrężnymi i osiowymi przez 2-3H :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 hehehe, to ja juz zamiast trzasac ten zbirnik rekowa, to wolabym wziac sie za robote, rozcinasz zbiornik od dolu, bierzesz szczote i trzesz potem zabiezpieczasz od srodka, zaspawujesz zbiornik, szlifujesz , szpachlujesz, malujesz, polerka i masz zbiornik jak nowy;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 hehehe, to ja juz zamiast trzasac ten zbirnik rekowa, to wolabym wziac sie za robote, rozcinasz zbiornik od dolu, bierzesz szczote i trzesz potem zabiezpieczasz od srodka, zaspawujesz zbiornik, szlifujesz , szpachlujesz, malujesz, polerka i masz zbiornik jak nowy;pAles wymyslil..:crossy:powodzenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 jak cos robic to porzadnie;p przed duze "P";pp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 zapewniam cie ze metoda opisana przeze mnie wyzej da lepsze efekty niz twoja.. Spawales kiedys zbiornik paliwa? to sprobuj, powodzenia. Podpowiem ci ze raczej ciezko bedzie uzyskac jakis zensowny profil dzieki naprezeniom termicznym podczas spawania cieniutkiej blachy tloczonej w takim ksztalcie.. ze nie wspomne o szczelnosci i o kilogramach kitu zeby to wszystko ukryc.. Widac ze masz teorie bardziej opanowana niz praktyke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) moze i tak;p...a moze piaskowanie?tylko znowu trzeba bylo by rozciac go od dolu;p Edytowane 9 Maja 2008 przez Szymon_R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 panowie, idiotyczna dyskusja. proponuję odpowiadać z sensem albo spać do piwa :/ w temacie: śrubki i nafta o ile pamiętam stare posty Piotra to jest zalecana metoda, + malowanie odpowiednią farbą od środkakwestia spawania baku była w innym wątku, ale też poruszana - chętnych odsyłam do wyszukiwarkijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagi Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 dzieki Panowie za ciekawe pomysly, baku rozcinac to raczej nie bede, slyszlem o tym szkle, srubkach i nafcie, ale tez slyszalem cos o piasku dokladnie zwirze no i machanie kilkugodzinne , i tak pomyslalem sobie za kupie zgrzewke browarow zaprosze paru kumpli i bedziemy machac ;P ciekawe co z tego wyjdzie :) , wynik zamieszcze po akcjipzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.