Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Co sądzicie o tych gaźnikach? Próbował ktoś na nich jeździć? Ja słyszałem, że są całkiem ok.

http://www.changjiang750sidecar.com/engine-001.html#1

Pozdrowionka

I znów trzeba zgadywać do jakiego silnika ;]

Tak są okej. Tylko powiedz mi dlaczego tak daleko szukasz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znów trzeba zgadywać do jakiego silnika ;]

Tak są okej. Tylko powiedz mi dlaczego tak daleko szukasz?

 

A co ? Można znaleść bliżej ?

Mam już pare K68 i dupa,zero możliwości regulacji ,więc szukam czegoś niezawodnego nawet jeżeli to tak daleko ,a cena całkiem nie wygórowana.

 

 

A co ? Można znaleść bliżej ?

Mam już pare K68 i dupa,zero możliwości regulacji ,więc szukam czegoś niezawodnego nawet jeżeli to tak daleko ,a cena całkiem nie wygórowana.

 

Znowu nie napisałem do jakiego śilnika. Ural m63, 67rocznik.po kapitalnym remoncie.

P.S.

Wiem że te z tej stronki nie mają skośnej komory pływakowej ale można to przeskoczyć, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Textolit ma podobnie bo w sam. silnik jest chłodzony cieczą i tam będzie chodziło a w uralu nie

zresztą jak teraz odpalę to pierwszą rzecz jaką zrobię to pomiar temp. oleju po dobże nagrzanym silniku i wszystko będzie jasne .

 

Normalna temperatura pracy to cos w granicach okolo 80-100st.C Dobrze rozgrzany silnik moze miec znacznie wiecej.

Slizgi lancuchow rozrzadu sa z chyba dobrego materialu :icon_rolleyes: np w takim BMW chlodzonym powietrzem. Natomiast widzialem juz slizgi ktore sie rozplynely od temperatury ale to w silniku chlodzonym ciecza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz urala.. czemu więc "dupa"? a może wina leży po twojej stronie i nawet tego nie wiesz?

 

Gośka

 

Nie wiem, w każdym razie powrót do starych k301 zmienił sytuacje diametralnie,jednak są to gażniki leciwe dlatego szukam czegoś nowszego ale niekoniecznie produkcji rosyjskiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ? Można znaleść bliżej ?

Mam już pare K68 i dupa,zero możliwości regulacji ,więc szukam czegoś niezawodnego nawet jeżeli to tak daleko ,a cena całkiem nie wygórowana.

Znowu nie napisałem do jakiego śilnika. Ural m63, 67rocznik.po kapitalnym remoncie.

P.S.

Wiem że te z tej stronki nie mają skośnej komory pływakowej ale można to przeskoczyć, prawda?

Mozna. Ale może spróbuj jeszcze powalczyć z tymi k68. Na bazarze w alegrowie jest kilku oferujących chińskie k37. Zapytaj czy mają też dostęp do innych. Jednak w przypadku urala próbowałbym powalczyć z jakimiś japońskimi używkami. Cena nie wysoka a już cywilizowane rozwiązania.

 

cześć co sądzicie o tym wale i cylindrze, czy tak jest lepiej czy lepiej jest w oryginale?

http://www.allegro.pl/item668575489_wal_k_...nder_szlif.html

http://www.allegro.pl/item668600417_cylind..._72_dniepr.html

Co do cylindrów i tłoków zapytaj moderatora który w przypływie geniuszu usunął mojego posta na temat tłoków w doalniakach. Pewnie zraniłem jego uczucia religijne. A wał lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna. Ale może spróbuj jeszcze powalczyć z tymi k68. Na bazarze w alegrowie jest kilku oferujących chińskie k37. Zapytaj czy mają też dostęp do innych. Jednak w przypadku urala próbowałbym powalczyć z jakimiś japońskimi używkami.

 

 

Walczyłem ze trzy miesiące i przegrałem .Niemam siły ani cierpliwości więcej z nimi walczyć.Nad japońcami się zastanawiam,chociasz te chińskie wyglądają prawie jak oryginały i podobno przyzwoite a nie " chińskie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam o co tam szło ale zrób foto tych gaziorków bo coś sie przy niektórych kombinowało. Głównie od strony dolotu i komory pływakowej. Dokładne i szczegółowe. Trzba było kanalik dodatkowy udrożnić.

 

Witaj oto zdięcia,mam nadzieje że dokładne i szczególowe

http://picasaweb.google.pl/arkadiuszsadows...OSr9vXlpsGo3gE#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam założone te cińskie gażniki w uralu m 63 układ szpilek pionowy

więc tak pływaki są z plastiku i rozpuszczają się te mocowanie sprężynek , poziom paliwa jest za niski więc należy ditoczyć kilka rowków na iglicy. szpindel do przelewania w pokrywce komory pływakowej jest za krutki przy najmniej u mnie był, mają wygięcie w tym miejscu gdzie przychodzi uszczelka pomiędzy gażnikiem a głowicą no i posiadają proste komory pływakowe a nie skośne.

Więc tak pływaki zmieniłem na metalowe od gażnika k 37 chyba jednak są lżejsze i na górę iglicy należy połozyć podkładeczki chromowe 4 lub 5 ąż uzyska się odpowiedni poziom paliwa.

przylgnie zostały przetoczone,

A co najważniejsze należy pomiędzy głowićę a gażnik założyć skośne uszczelki z bakielitu u góry mam 12 mm a u dołu 6 mm w ten sposób komory pływakowe są prawie w pionie no mała odchyłka ale nie powoduje wieszania się pływaków.

Jeszcze jedno spod śrubek regulacyjnych wypieprzyłem nakrętki kontrujące a włożyłem sprężynki od gażnika chyba od Junaka bo jest bardziej prezycyjna reg.

No i to wszystko u mnie moto po prostu zapier... na tych gażnikach

 

Odnosnie tlokow jak napisalem sa dwie szkoly, jedni robia na maluchowskich inni polonezowskich, sprawdz stan cylindrow i rob pod to, co bardziej ci pasuje...

:icon_mrgreen:

 

 

Żdnych tłoków od poloneza skończysz silnik bardzo szybko tak jak RICARDO

tłoki są wyższe i spręzanie będzie duże a po rozgrzaniu może nastąpić spalanie stukowe coś w rodzaju samozapłonu i po zawodach potem tylko tulejowanie pod malucha tak jak u RIKARDA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hius a mozesz mi powiedziec dlaczego w jego maszynie wystepowalo spalanie stukowe? Motocykle dlatego mialy niski stopien sprezania gdyz nie bylo dostepnych paliw o wysokiej liczbie oktanowej, ktora jest miara odpornosci paliwa na spalanie detonacyjne :wink: Dzis wiekszosc motocykli ma dwukrotnie wyzsze cisnienia sprezania jak sowiety i takie spalanie nie ma miejsca. Sadze wiec, ze akurat nie to bylo przyczyna zachodzenia w jego motocyklu tego zjawiska. Moze dobral swiece o zbyt niskiej cieplosci :icon_rolleyes:

Mam jeszcze pytanie czy mierzyliscie kompresje po zamontowaniu tlokow polonezowskich i ile ona wynosila :icon_question:

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No i to wszystko u mnie moto po prostu zapier... na tych gażnikach

 

Czyli mimo tego ,że wywale kase na zakup ,wyczekam się na te gażniki ,to jeszcze trzeba rzeżbić w nich?

Pozostanie chyba Japoniec. Bo ja leniwy jesem. :lalag:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hius a mozesz mi powiedziec dlaczego w jego maszynie wystepowalo spalanie stukowe? Motocykle dlatego mialy niski stopien sprezania gdyz nie bylo dostepnych paliw o wysokiej liczbie oktanowej, ktora jest miara odpornosci paliwa na spalanie detonacyjne :wink: Dzis wiekszosc motocykli ma dwukrotnie wyzsze cisnienia sprezania jak sowiety i takie spalanie nie ma miejsca. Sadze wiec, ze akurat nie to bylo przyczyna zachodzenia w jego motocyklu tego zjawiska. Moze dobral swiece o zbyt niskiej cieplosci :icon_rolleyes:

Mam jeszcze pytanie czy mierzyliscie kompresje po zamontowaniu tlokow polonezowskich i ile ona wynosila :icon_question:

:icon_mrgreen:

:icon_question:

Czy Ty możesz udokumentować że jeździłeś na tłokach Poloneza?

Ile zrobiłeś przebiegu km?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...