Adam M. Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Proponuje szprychy ze stali nierdzewnej - norma w nowoczesnych kolach szprychowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 (edytowane) Mam niestety mały i smieszny problem rawki mam czeskie w jasym dekoracyjnym chromie falbany też dekiel aluminiowy pochromowany ale jakie szprychy teraz założyć chromowane dekoracyjnie błyszczące, czy mniej błyszczące satynowe w chromie technicznym żeby był jakiś kontrast. Wiem wiem to strasznie śmieszne pytanie szprychy mam takie i takie gotowe , na pięć kół z każdego rodzaju a może by tak dać co drugą :biggrin: Adam M dobrze podpowiada jednak biorąc pod uwagę to co masz wykorzystałbym te satynowe. Kurcze chciałbym mieć takie wybory!! Pozdr. Edytowane 7 Marca 2009 przez ricardo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Kurcze to forum umiera i to nawet nie powoli Mam pytanie czy stosujecie magnesy w silnikach, skrzyniach , moście, chodzi mi o jakieś korki z magnesami do ściągania syfu szczególnie jak silnik jest na dotarciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 HIUS , takie korki z magnesem kupisz w Luisie za kilka euro, są rozmiary pasujące do boxerów. Jak już jesteśmy przy temacie korków to warto zrobić odpowietrzenie w dyfrze (nawiercić korek wlewowy i wyprowadzić rurkę). Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 HIUS , takie korki z magnesem kupisz w Luisie za kilka euro, są rozmiary pasujące do boxerów. Jak już jesteśmy przy temacie korków to warto zrobić odpowietrzenie w dyfrze (nawiercić korek wlewowy i wyprowadzić rurkę). Myslę że jak wkręce smarowniczkę fi 6 po wcześniejszym wyjęciu sprężynki i śrucika to chyba wystarczy jest taka maluśka i zgrabniutka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 (edytowane) HIUS , takie korki z magnesem kupisz w Luisie za kilka euro, są rozmiary pasujące do boxerów. 9,99 Euro za sztukę :biggrin: :biggrin: :biggrin: X trzy sztuki :icon_eek: Edytowane 13 Marca 2009 przez ricardo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 ricardo - jak ja kupowałem kilka lat temu to kosztowały coś ok 4euro/szt, do tego był b.korzystny kurs euro. Nic na to nie poradzę. HIUS - zdeflorowana kalamitka jest zgrabniejsza ale łatwo może się zapchać, bezpieczniej jest wyprowadzić rurkę z labiryntem uchroni przed dostawaniem się pyłu i wody, zrób jak chcesz. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Kurcze to forum umiera i to nawet nie powoli Mam pytanie czy stosujecie magnesy w silnikach, skrzyniach , moście, chodzi mi o jakieś korki z magnesami do ściągania syfu szczególnie jak silnik jest na dotarciu. W miskę olejową mam wklejony na dnie mały magnes neodymowy i się sprawdza. A co do kalamitki to zgadzam się z J.Pastorem, rurka wygięta jak fajka do nurkowania, ja zrobiłem ją ze starej miedzianej rurki hamulcowej. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 (edytowane) Kurcze to forum umiera i to nawet nie powoli Mam pytanie czy stosujecie magnesy w silnikach, skrzyniach , moście, chodzi mi o jakieś korki z magnesami do ściągania syfu szczególnie jak silnik jest na dotarciu. W miskę olejową mam wklejony na dnie mały magnes neodymowy i się sprawdza. A co do kalamitki to zgadzam się z J.Pastorem, rurka wygięta jak fajka do nurkowania, ja zrobiłem ją ze starej miedzianej rurki hamulcowej. :crossy: Sorki za czkawkę , ale coś mi się opornie strony otwierają i głupoty wychodzą :notworthy: Edytowane 14 Marca 2009 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 W miskę olejową mam wklejony na dnie mały magnes neodymowy i się sprawdza. A co do kalamitki to zgadzam się z J.Pastorem, rurka wygięta jak fajka do nurkowania, ja zrobiłem ją ze starej miedzianej rurki hamulcowej. :crossy: Sorki za czkawkę , ale coś mi się opornie strony otwierają i głupoty wychodzą :notworthy: Wkleić magnes nie problem tylko jak zobaczysz co na nim jest przy wymianie oleju A magnesy neodymowe wyczymają tylko do tem 80 stopni lepsze są ferrytowe zresztą takie już zamówiłem W miskę olejową mam wklejony na dnie mały magnes neodymowy i się sprawdza. A co do kalamitki to zgadzam się z J.Pastorem, rurka wygięta jak fajka do nurkowania, ja zrobiłem ją ze starej miedzianej rurki hamulcowej. :crossy: Sorki za czkawkę , ale coś mi się opornie strony otwierają i głupoty wychodzą :notworthy: Wkleić magnes nie problem tylko jak zobaczysz co na nim jest przy wymianie oleju A magnesy neodymowe wyczymają tylko do tem 80 stopni lepsze są ferrytowe zresztą takie już zamówiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A co do kalamitki to zgadzam się z J.Pastorem, rurka wygięta jak fajka do nurkowania, ja zrobiłem ją ze starej miedzianej rurki hamulcowej. :crossy: Jak znam Hiusa zrobi swoje- tzn zamontuje kalamitkę - :bigrazz: O tej rurce mówiłem mu wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Wkleić magnes nie problem tylko jak zobaczysz co na nim jest przy wymianie oleju A magnesy neodymowe wyczymają tylko do tem 80 stopni lepsze są ferrytowe zresztą takie już zamówiłem Wkleić magnes nie problem tylko jak zobaczysz co na nim jest przy wymianie oleju A magnesy neodymowe wyczymają tylko do tem 80 stopni lepsze są ferrytowe zresztą takie już zamówiłem U mnie to nie jest problemem, w krótkiej przerwie pomiędzy sezonem letnim a zimowym i tak wygrużam silnik z ramy i robię przegląd, zawsze jest wtedy możliwość zajrzeć do miski. :biggrin: Na magnesie zawsze coś jest ( czasem mniej czasem więcej) więc raczej właściwości nie traci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Jak znam Hiusa zrobi swoje- tzn zamontuje kalamitkę - :bigrazz: O tej rurce mówiłem mu wczesniej. Tak tak a potem będę żałował może zamontuję taki wkręcany odpowietrznik a jeszcze jedno czy w dyfrze przy korku wlewu oleju powinna być szabelka czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Tak tak a potem będę żałował może zamontuję taki wkręcany odpowietrznik a jeszcze jedno czy w dyfrze przy korku wlewu oleju powinna być szabelka czy nie Miarka pomiaru na zewnątrz korek gładki. Hius jutro odpalam po wymianie tego tłoka i jego modernizacji. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Pytako. Czy wszyskie sprężyny zaworowe w dolniaku powinny mieć jednakową długość?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.