Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Malowanie kół ze szprychami to nie jest dobry pomysł choćby ze względu na naprężenia (lakier może pękać) , no i robi się problem w przypadku wymiany . Nie wiadomo też jak się koło zachowa w piecu . Najlepiej rozebrać felga i bęben na proszek , a szprychy do ocynku . Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

farba proszkowa ma duzo zalet jak i wad. wyobrazasz sobie centrowanie kola z pomalowanymi proszkowo szprychami? :)

 

odnosnie tego co widziales - raczej to bylo tak - obecz proszkowo / sprychy akrylem ;)

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

odnosnie tego co widziales - raczej to bylo tak - obecz proszkowo / sprychy akrylem ;)

 

Goska

 

Kolega widział to na bajzlu prawdopodobnie ktoś pomalował całe koła żeby było szybciej i taniej w nadziei że trafi jakiegoś łosia który to kupi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega widział to na bajzlu prawdopodobnie ktoś pomalował całe koła żeby było szybciej i taniej w nadziei że trafi jakiegoś łosia który to kupi

nic z tych rzeczy,motorki stały na wystawie,z chromoem będe miał za dużo roboty,a proszek mi sie podoba.dam kolesiowi na próbe całe kółko od jakiegoś śmiecia i zobaczymy,porzucam nim troche po podwyrku,przejade pare razy heheh i zobaczymy co sie będzie dziać,jak nie będzie odpryskiwać to sukces i tak pomaluje ruska,dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic z tych rzeczy,motorki stały na wystawie,z chromoem będe miał za dużo roboty,a proszek mi sie podoba.dam kolesiowi na próbe całe kółko od jakiegoś śmiecia i zobaczymy,porzucam nim troche po podwyrku,przejade pare razy heheh i zobaczymy co sie będzie dziać,jak nie będzie odpryskiwać to sukces i tak pomaluje ruska,dzięki za info

Szprych nie radze malowac. Jak bedziesz pozniej naciagal szprychy w trakcie eksploataci jak gwinty beda zaklejone lakierem? Albo jak przyjdzie centrowac kolo?

 

najlepiej poproszkuj i wrzuc do kurnika, jak wytrzyma tydzien to przetrzyma kampanie wschodnia:)a co do dmowskiego, no nie ma sie co oszukiwac, recenzja tej ksiazki na forum jest słuszna, ale...nie ma innej:)

Bledy ma ale na poczatek wystarcza. Pozniej mozna korzystac z rosyjskich instrukcji jak komus bukwy nie przeszkadzaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic z tych rzeczy,motorki stały na wystawie,z chromoem będe miał za dużo roboty,a proszek mi sie podoba.dam kolesiowi na próbe całe kółko od jakiegoś śmiecia i zobaczymy,porzucam nim troche po podwyrku,przejade pare razy heheh i zobaczymy co sie będzie dziać,jak nie będzie odpryskiwać to sukces i tak pomaluje ruska

Powodzenia z malowaniem całych kół. Jak motor stał na wystawie to nie to samo co do jazdy. Ja mam w emce i -W-F-M-ce malowane piasty i obręcze prosztowo a szprychy w ocynku/chromie i powiem szczerze że taka forma najładniej wygląda, oczywiście kto co woli. Skoro pytasz o rady kolegów to stosuj się do nich bo z pewnością malowali koła nie raz i wiedzą oco chodzi :wink: . I jeszcze jedno malowanie całych kół to jest droga na skróty. A co z aluminowymi bębnami, również proszek?

Edytowane przez GaCek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie zgodziłbym się z ogólną opinią. Oczywiście koło jeśli miało wymieniane szprychy to jeszcze się ułożą i po zalaniu proszkiem można sobie wybić z głowy poprawki centrowania. Mnie tam się nie podobają machniętena czarno całe koła. Tak samo jak i srebrnym proszkiem i białym. Zwłaszcza ukraińskie 19-nastki nie wyglądają korzystnie. Jednak jeśli koło ma już duży przebieg, trzyma wymiar tak, że nie trzeba było go prostować i naciągać szprych, czyli jest po prostu ułożone i nie ma się ochoty rozplatać i pierdzielić wewszystkie cenrowania, naplątania, dobieranie szprych i tysiąc innych pie**ol jakie wynikną. To pod warunkiem dobrego przygotowania powierzchni ( piasek, fosforoanowanie, podkład) to przecież nie przestępstwo ani wykroczenie. Zwłaszcza przy dnieprze ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno malowanie całych kół to jest droga na skróty. A co z aluminowymi bębnami, również proszek?

Nie ma problemu proszek na aluminium się bardzo dobrze sprawdza , jest tylko jeden mały problem w przypadku przegrzania może zmatowieć . W przypadku rusa jednak to mało prawdopodobne , chyba że szczęki się przyblokują.

Przy malowaniu całych kół należy mimo wszystko dorzucić luzem kilka szprych na ewentualną wymianę.

Pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście proszek bez problemu będzie trzymał się na alum. bębnie. Po malowaniu piast musiałem poprawiać wszystkie otwory gdyż szprychy nie chciały wejść tak były zaklejone farbą.

A co ja bede sie spusz... Niech kolega refciojawa sam zobaczy co i jak na włąsnej skórze. To najlepsza metoda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra nużka na bok,przegoniłem właśnie przed chwilą ruska [k-650]po wsi,założyłem nówke linke od sprzęgłą wsteczny wyjechałem na ulice,jedynka i kita,wszystkie wrony spłoszyłem w okolicy,podjechałem do domciu zgasiłem,ponowny rozruch i coś zaczeło chałasaować w skrzyni,po wciśnięciu sprzęgła cisza itd,aż w końcu coś sie zablokowało,zgasiłem motór natychmiast,możliwe że to docisk sie rozsypał czy coś w skrzyni biegów,kopniak sie zablokował boje się odpalać że by coś więcej nie spierdzielić od czego mam zacząć? :banghead:

a więc znalazłem przyczyne,odpiełem delikatnie skrzynie i ku mojemu ździwienui nic z niej nie wyleciało :biggrin:

tak jak przypuszczałem i nie którzy z was przyczyną zblokowania był odkręcony docisk,dobrze że sie w sumie zablokowało bo jeszcze troche a odkrecone sróbki zrobiły by przedmuch do skrzyni :banghead:

powidzcie mi czy wymiana tych śróbek i zabezpieczenie ich po wkręceniu,klejem do gwintów wystarczy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc znalazłem przyczyne,odpiełem delikatnie skrzynie i ku mojemu ździwienui nic z niej nie wyleciało :biggrin:

tak jak przypuszczałem i nie którzy z was przyczyną zblokowania był odkręcony docisk,dobrze że sie w sumie zablokowało bo jeszcze troche a odkrecone sróbki zrobiły by przedmuch do skrzyni :banghead:

powidzcie mi czy wymiana tych śróbek i zabezpieczenie ich po wkręceniu,klejem do gwintów wystarczy?

Adam M = ZWYCIĘZCA!!!!!!!!!! :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy od kleju ... ale powinna wystarczyc. Klejem zwykle zabezpiecza sie sprzegla w skrzyniach automatycznych i nic tam sie nie odkreca :)

Oczywiscie przed klejeniem musisz zadbac o idealna czystosc powierzchni gwintowanych.

 

Od dzis Adam M przepowiada przyszlosc :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...