karrad13 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Malowanie kół ze szprychami to nie jest dobry pomysł choćby ze względu na naprężenia (lakier może pękać) , no i robi się problem w przypadku wymiany . Nie wiadomo też jak się koło zachowa w piecu . Najlepiej rozebrać felga i bęben na proszek , a szprychy do ocynku . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 farba proszkowa ma duzo zalet jak i wad. wyobrazasz sobie centrowanie kola z pomalowanymi proszkowo szprychami? :) odnosnie tego co widziales - raczej to bylo tak - obecz proszkowo / sprychy akrylem ;) Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrad13 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 odnosnie tego co widziales - raczej to bylo tak - obecz proszkowo / sprychy akrylem ;) Goska Kolega widział to na bajzlu prawdopodobnie ktoś pomalował całe koła żeby było szybciej i taniej w nadziei że trafi jakiegoś łosia który to kupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 albo, albo.. tak czy owak nie warto. szkoda kasy, nerwow i czasu. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Kolega widział to na bajzlu prawdopodobnie ktoś pomalował całe koła żeby było szybciej i taniej w nadziei że trafi jakiegoś łosia który to kupi nic z tych rzeczy,motorki stały na wystawie,z chromoem będe miał za dużo roboty,a proszek mi sie podoba.dam kolesiowi na próbe całe kółko od jakiegoś śmiecia i zobaczymy,porzucam nim troche po podwyrku,przejade pare razy heheh i zobaczymy co sie będzie dziać,jak nie będzie odpryskiwać to sukces i tak pomaluje ruska,dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 najlepiej poproszkuj i wrzuc do kurnika, jak wytrzyma tydzien to przetrzyma kampanie wschodnia:)a co do dmowskiego, no nie ma sie co oszukiwac, recenzja tej ksiazki na forum jest słuszna, ale...nie ma innej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 nic z tych rzeczy,motorki stały na wystawie,z chromoem będe miał za dużo roboty,a proszek mi sie podoba.dam kolesiowi na próbe całe kółko od jakiegoś śmiecia i zobaczymy,porzucam nim troche po podwyrku,przejade pare razy heheh i zobaczymy co sie będzie dziać,jak nie będzie odpryskiwać to sukces i tak pomaluje ruska,dzięki za info Szprych nie radze malowac. Jak bedziesz pozniej naciagal szprychy w trakcie eksploataci jak gwinty beda zaklejone lakierem? Albo jak przyjdzie centrowac kolo? najlepiej poproszkuj i wrzuc do kurnika, jak wytrzyma tydzien to przetrzyma kampanie wschodnia:)a co do dmowskiego, no nie ma sie co oszukiwac, recenzja tej ksiazki na forum jest słuszna, ale...nie ma innej:) Bledy ma ale na poczatek wystarcza. Pozniej mozna korzystac z rosyjskich instrukcji jak komus bukwy nie przeszkadzaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) nic z tych rzeczy,motorki stały na wystawie,z chromoem będe miał za dużo roboty,a proszek mi sie podoba.dam kolesiowi na próbe całe kółko od jakiegoś śmiecia i zobaczymy,porzucam nim troche po podwyrku,przejade pare razy heheh i zobaczymy co sie będzie dziać,jak nie będzie odpryskiwać to sukces i tak pomaluje ruska Powodzenia z malowaniem całych kół. Jak motor stał na wystawie to nie to samo co do jazdy. Ja mam w emce i -W-F-M-ce malowane piasty i obręcze prosztowo a szprychy w ocynku/chromie i powiem szczerze że taka forma najładniej wygląda, oczywiście kto co woli. Skoro pytasz o rady kolegów to stosuj się do nich bo z pewnością malowali koła nie raz i wiedzą oco chodzi :wink: . I jeszcze jedno malowanie całych kół to jest droga na skróty. A co z aluminowymi bębnami, również proszek? Edytowane 8 Stycznia 2009 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Teoretycznie zgodziłbym się z ogólną opinią. Oczywiście koło jeśli miało wymieniane szprychy to jeszcze się ułożą i po zalaniu proszkiem można sobie wybić z głowy poprawki centrowania. Mnie tam się nie podobają machniętena czarno całe koła. Tak samo jak i srebrnym proszkiem i białym. Zwłaszcza ukraińskie 19-nastki nie wyglądają korzystnie. Jednak jeśli koło ma już duży przebieg, trzyma wymiar tak, że nie trzeba było go prostować i naciągać szprych, czyli jest po prostu ułożone i nie ma się ochoty rozplatać i pierdzielić wewszystkie cenrowania, naplątania, dobieranie szprych i tysiąc innych pie**ol jakie wynikną. To pod warunkiem dobrego przygotowania powierzchni ( piasek, fosforoanowanie, podkład) to przecież nie przestępstwo ani wykroczenie. Zwłaszcza przy dnieprze ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrad13 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 I jeszcze jedno malowanie całych kół to jest droga na skróty. A co z aluminowymi bębnami, również proszek? Nie ma problemu proszek na aluminium się bardzo dobrze sprawdza , jest tylko jeden mały problem w przypadku przegrzania może zmatowieć . W przypadku rusa jednak to mało prawdopodobne , chyba że szczęki się przyblokują. Przy malowaniu całych kół należy mimo wszystko dorzucić luzem kilka szprych na ewentualną wymianę. Pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Oczywiście proszek bez problemu będzie trzymał się na alum. bębnie. Po malowaniu piast musiałem poprawiać wszystkie otwory gdyż szprychy nie chciały wejść tak były zaklejone farbą. A co ja bede sie spusz... Niech kolega refciojawa sam zobaczy co i jak na włąsnej skórze. To najlepsza metoda :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 dobra nużka na bok,przegoniłem właśnie przed chwilą ruska [k-650]po wsi,założyłem nówke linke od sprzęgłą wsteczny wyjechałem na ulice,jedynka i kita,wszystkie wrony spłoszyłem w okolicy,podjechałem do domciu zgasiłem,ponowny rozruch i coś zaczeło chałasaować w skrzyni,po wciśnięciu sprzęgła cisza itd,aż w końcu coś sie zablokowało,zgasiłem motór natychmiast,możliwe że to docisk sie rozsypał czy coś w skrzyni biegów,kopniak sie zablokował boje się odpalać że by coś więcej nie spierdzielić od czego mam zacząć? :banghead: a więc znalazłem przyczyne,odpiełem delikatnie skrzynie i ku mojemu ździwienui nic z niej nie wyleciało :biggrin: tak jak przypuszczałem i nie którzy z was przyczyną zblokowania był odkręcony docisk,dobrze że sie w sumie zablokowało bo jeszcze troche a odkrecone sróbki zrobiły by przedmuch do skrzyni :banghead: powidzcie mi czy wymiana tych śróbek i zabezpieczenie ich po wkręceniu,klejem do gwintów wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 a więc znalazłem przyczyne,odpiełem delikatnie skrzynie i ku mojemu ździwienui nic z niej nie wyleciało :biggrin: tak jak przypuszczałem i nie którzy z was przyczyną zblokowania był odkręcony docisk,dobrze że sie w sumie zablokowało bo jeszcze troche a odkrecone sróbki zrobiły by przedmuch do skrzyni :banghead: powidzcie mi czy wymiana tych śróbek i zabezpieczenie ich po wkręceniu,klejem do gwintów wystarczy? Adam M = ZWYCIĘZCA!!!!!!!!!! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 to zalezy od kleju ... ale powinna wystarczyc. Klejem zwykle zabezpiecza sie sprzegla w skrzyniach automatycznych i nic tam sie nie odkreca :) Oczywiscie przed klejeniem musisz zadbac o idealna czystosc powierzchni gwintowanych. Od dzis Adam M przepowiada przyszlosc :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Panowie gdzie kupię podkładkę gumową do reflektora do urala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.