rafciojawa Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 na wylaczonym silniku i ''luzie'' w skrzyni wcisnij sprzeglo i kop kopajka, jesli kopajka nie bedzie stawiac oporu to blokuje sprzeglo llub silnik, jesli blokuje to skrzynia po wciśnięciu sprzęgła, kopniak reaguje prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 po wciśnięciu sprzęgła, kopniak reaguje prawidłowo No to masz już odpowiedź, i tak musisz dziadostwo rozpiąć :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 (edytowane) i znowu pytanko,można gdzieś dostać gumy tylnego wahacza do dyfra,mowa cały czas o k-650 oczywiście,koło lata mi na boki jak stara k..... :crossy: jak to zregenerować,zamienić naprawić? :notworthy: Edytowane 5 Stycznia 2009 przez rafciojawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 gumy tylnego wahacza do dyfra, Co to qrna jest? Nie widuję zbyt czesto "starych k..." wiec opisz dokładniej jak to one robią ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja tez zastanawiam sie o sooohoziiii.... Prince-Nie widuję zbyt czesto "starych k..." wiec opisz dokładniej jak to one robią ;] nie wiesz? no przeciez pisze ze przez gume której szuka na gwałt:) A tak poważniej to chyba chodzi o gume pod amortyzator tylny, zapomnij . od niczego nie pasuje a org. ciezko zdobyc:)a jak załorzysz 2 od malucha to sie rozejda:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja tez zastanawiam sie o sooohoziiii.... Prince-Nie widuję zbyt czesto "starych k..." wiec opisz dokładniej jak to one robią ;] nie wiesz? no przeciez pisze ze przez gume której szuka na gwałt:) A tak poważniej to chyba chodzi o gume pod amortyzator tylny, zapomnij . od niczego nie pasuje a org. ciezko zdobyc:)a jak załorzysz 2 od malucha to sie rozejda:) To tylko w uralach bywają problemy. W Dnieprach i dniepropodobnych ramach nie ma problemu. Symenblocki amorów są dostepne. Ale jemu chodzi o wachaczowe. Tez nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 i znowu pytanko,można gdzieś dostać gumy tylnego wahacza do dyfra,mowa cały czas o k-650 oczywiście,koło lata mi na boki jak stara k..... :crossy: jak to zregenerować,zamienić naprawić? :notworthy: napisz dokladnie o co Ci chodzi czy kolo lata jak st... na osi kola, czy wahacz lata jak st... w ramie? jesli to drugie to do dniepra, k-650, k-750 kupisz bez problemu gumy wachacza do urala jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 po wciśnięciu sprzęgła, kopniak reaguje prawidłowo no to jezeli nadal chcesz sie bawic w dochodzenia to sproboj wykrecic swiece, wlaczyc bieg i pokrecic tylnym kolem, lub przy wykreconych swiecach poruszaj kopniakiem. Zagladnij w okienko inspekcyjne i zobacz czy cos tam widac ciekawego ... No chyba zes nie ukrecil walu korbowego :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 (edytowane) i znowu pytanko,można gdzieś dostać gumy tylnego wahacza do dyfra,mowa cały czas o k-650 oczywiście,koło lata mi na boki jak stara k..... :crossy: jak to zregenerować,zamienić naprawić? :notworthy: Najlepiej to zregenerowac po przez wyrzucenie na smietnik. Moja propozycja to wyrzuc caly motocykl i napisz mi na prv gdzie go wywaliles ;) Kup sobie wreszcie ksiazke "Ciezkie motocykle radziecke" autorstawa panow Dmowskiego i Winiarskiego. Albo sciagnij sobie z netu jakas oryginalna instrukcje do motocykla. Nastepnie rozbierz gada w drobny mak, zweryfikuj czesci i 17 stycznia jest Bazar w Lodzi gdzie wszystko co bedzie Ci potrzebne dostaniesz... Tylko wez ze soba suwmiarke i gore pieniedzy. Edytowane 5 Stycznia 2009 przez Storm007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 racja kup ksiazke, taki temat był-lektura obowiazkowa- tam sie dowiesz co kupic i za ile i czy warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrad13 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 racja kup ksiazke, taki temat był-lektura obowiazkowa- tam sie dowiesz co kupic i za ile i czy warto Z książki nie dowiesz się co i za ile i czy warto . Jest tam trochę historii i wiedzy ogólnej , najlepiej podpytać kogoś kto ma takie remonty za sobą . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 z ksiazki dowiesz sie za to co to jest, jak sie nazywa, jak sie rozbiera i najwazniejsze jak sie to składa:)i o co konkretnie pytac:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orita Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Kup . Zdecydowanie. Nie jest idealna,nie wszystko tam będzie a do niektórych fragmentów mam uwagi (i do tych koszmarnych rysunków z sylwetkami motocykli) ale lepszej pozycji po polsku chyba nie ma i będziesz mieć jakieś pojęcie o okręcie. Zawsze to lepsze niż metoda - pokręcę tym i zobaczymy co się stanie . I dopoki nie powstanie lepsza to będę polecał tą pozycję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 bosko chlopoki,dzięki za rade poucze się i dopiero będe pytał,bo faktycznie wioche zapodałem z deka.ąle nie myślcie że na tym koniec,heheh powiedzcie mi co sądzicie o malowaniu proszkowym kół razem ze szprychami,zajebiaście mi się to podoba,widziałem to na bajzlu w dkw i sokole, obręcze wraz ze szprychami były w kolerze czarnym,o widziałem też wsk ale w kolorze zielonym i taki bym chciał zastosować. i jeszcze jedno czy piskowanie ruszy stary chrom a jak nie to co? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) i jeszcze jedno czy piskowanie ruszy stary chrom a jak nie to co? crossy.gif ..zmatuje :) dobra jest tez szlifierka katowa ;) pod warunkiem ze uzywasz porzadnego sprzetu. jeszcze jest jedna metoda - elektroliza. odnosnie ksiazki Dmowskiego i Winiarskiego - z calym szacunkiem dla nich, ale narobili wiele bykow i odnosni sie wrazenie, ze skupial sie chwilami na tym na czym nie trzeba bylo. Goska Edytowane 7 Stycznia 2009 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.