bakczysaraj Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Dlaczego sądzisz, że latami? sprzęt jest kompletny i na chodzie. wymaga naprawy i regulacji silnika. to takie rzeczy robi się kilka lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Hius ja z braku wiedzy zrobiłem w uralu remont silnika z 3 lata temu na ruskich częściach. Przejechane niedużo bo 3000 km, ale nic się nie dzieje a oleju pali z 200ml na 1000km. Więc jak na ruski zestaw jest dobrze. Sam sobie odpowiedziałeś, polskie cylindry i tłoki mają zupełnie lepszą jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Jedynie Prince upiera sie przy sowieckich oryginalach... :) Kupiłem dniepra 11 z zaprzęgiem. Silnik działa, ale są problemy: -silnik nierówno pracuje (gaźniki trzeba wyregulować, potrzebowałbym jakiegoś opisu)-z pod lewej głowicy i z "rurek" w których idą popychacze zaworów od strony tej głowicy cieknie olej. Da się gdzieś kupić komplet uszczelnień silnika?Muszę wymienić pierścienie, silnik wcina olej. - Lewy cylinder grzeje się o wieeeele mocniej niż prawy. na moje oko zbyt mocno. Moglibyście coś poradzić jak pozbyć się tych usterek? To mój pierwszy motocykl 4T, nawet nie wiem jak niektóre części się nazywają... Jak dla mnei to oscylujesz blisko kapitalki, dobry material do nauki sobie wziales, poznasz mechanike od podszewki :buttrock: My tylko bedziemy cie wspierac podczas klekniec psychy a musisz sie nastawic ze pare razy cie to spotka... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Hius ja z braku wiedzy zrobiłem w uralu remont silnika z 3 lata temu na ruskich częściach. Przejechane niedużo bo 3000 km, ale nic się nie dzieje a oleju pali z 200ml na 1000km. Więc jak na ruski zestaw jest dobrze. Sam sobie odpowiedziałeś, polskie cylindry i tłoki mają zupełnie lepszą jakość. No dobra ale cudak mnie doświadzcza coraz to bardziej , dzisiaj np. przestał palić na prawy gar, to znaczy jeszcze na wolnych obrotach jako tako ale dodam ciut gazu i zdycha na wysokich obrotach chodzi chwilkę i dupa Jaś .Zmieniłem dzisiaj na powrót stary gażnik i nic dalej tak samo.może niski poziom paliwa w gażnikuale jak go podnieść jeżeli iglica na pływaku ma tylko jeden ząbek.ku*wa mać już mi ręce opadają Jedynie Prince upiera sie przy sowieckich oryginalach... :)Jak dla mnei to oscylujesz blisko kapitalki, dobry material do nauki sobie wziales, poznasz mechanike od podszewki :buttrock: My tylko bedziemy cie wspierac podczas klekniec psychy a musisz sie nastawic ze pare razy cie to spotka... :buttrock: No właśnie ja doświadczam pierwszego stopnia załamania nerwowego chciałbym pozostać jak najdłóżej w tym szanownym gronie lecz powoli tracę nerwy,codziennie mnie ten mój cudak zaskakuje nowymi problemami.Jak wcześniej już pisałem to te piekne tylko z wyglądu motocykle zostały stwożone tylko po to aby zastąpić V kolumnę po upadku niemieckiej Dlaczego sądzisz, że latami? sprzęt jest kompletny i na chodzie. wymaga naprawy i regulacji silnika. to takie rzeczy robi się kilka lat? Wiesz co rok temy też byłem pełen optymizmu tak jak ty,dzisiaj już znacznie zweryfikowałem swoje zdanie na temat cudaków. Moja rada jest taka zacznij kupować powoli wszystkie części począwszy od tłoków a na obręczach kół skończywszy tak ja to właśnie robię. A po remoncie i tak pewności niema czy będzie jeżdził no może trochę tak a potem od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Hius co do załamani nerwowego to sobie przemyśl co i jak najlepiej zrobić, jakie najsolidniejsze części, rozwiązania, pytaj, słuchaj opini, dołącz własne przemyślenia i w końcu moto będzie bardzo mało - awaryjne. A co do złośnika^^ to on ma dużo racji i dużo doświadczenia tylko my nie zawsze to bierzemy na poważnie;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Hius co do załamani nerwowego to sobie przemyśl co i jak najlepiej zrobić, jakie najsolidniejsze części, rozwiązania, pytaj, słuchaj opini, dołącz własne przemyślenia i w końcu moto będzie bardzo mało - awaryjne. A co do złośnika^^ to on ma dużo racji i dużo doświadczenia tylko my nie zawsze to bierzemy na poważnie;d Części to już kupuję od ubiegłej wiosny cylindry nowe tłoki almot,niewiem jak z pierścieniami czy almot robi dobre pierścienie czy zamawiać w Poznaniu , głowice nowe zmiana zaworów na polskie paradowskie,nowe gniazda zaworowe pod innym kątemszlifowane nowe koniki zaworowe a w nich nowo dorobione ośki i w konikach po przeszlifowaniu wbite tulejki z brązu ,wał kupiłem drugi ale uzywany w dobrym stanie kazałem wymienić czopy no i wszysto co trzeba, ponoć stare wały są lepszej jakości,w trakcie jest robina prądnica od malucha ,kupiłem modół elektronicznycewkę biazet,elektroniczny regler.cztery chromowane felgi [czeskie] nowy wałek rozrządu tak na wszelki wypadek,nowitki kompletny dyfer , mam jeszcze ochotę na nową skrzynie uralowską ze wstecznym,pompę olejową,miska ol głęboka.no i całą masę drobnicy począwszy od stacyjek uszczelek drobnicy do skrzyni do zawieszeniaKurczę jednej żeczy kupić niemogę ..... A jeszcze bak inny niżli ten piękny uralowski i do niego podwójne dzwignie ręcznej zmiany biegów bo jedna to do wstecznego tak na wszelki wypadek jeżeli kupię nową skrzynię . A kupić jedynie niemogę .... CHĘCI DO REMONTU po prostu niemam weny. I jakiś dziwny wstręt mnie ogarnoł Jakie więc pierścienie panowie polecacie te z Almotu czy zamawiać w Poznaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leber Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 (edytowane) Części to już kupuję od ubiegłej wiosny Jakie więc pierścienie panowie polecacie te z Almotu czy zamawiać w Poznaniu Witaj zobacz - http://www.junak.riders.pl/ZUBEH/adresy.htm - tutaj .Pozdrofffki Edytowane 25 Czerwca 2008 przez leber Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 HIUS- no to moze ja wszczepie w ciebie wene na remont. :) finansowo mam duzo gorsza sytulacje od ciebie- nie biore kasy, nie prosze o nia od rodzicow. to co sama zarobie. moj gruntowny remont kasi zaczal sie w listopadzie 2006 i nadal trwa- zebys ty wiedzial jakie czasem potrafie zlapac doly psychiczne :banghead: chodz to nie przejawia sie siedzeniem i wyciem w rekaw, ale masa obaw "gdzie co i jak i kiedy". z drugiej jednak strony wole by mi to dluzej zeszlo niz na hop siup mialabym skladac byle co w przypadku czesci, ktore ze soba wspolpracuja. co prawda tez sobie roboty poszukalam- majac (kiedys) sporo zamiennikow dnieprowskich teraz wracam do klasycznej linii kasi :rolleyes: - mam na mysli wyglad. takiego pecha co ja z malowaniem na pewno miec nie bedziesz. od kiedy ja posiadam (teraz) przejdzie 5 malowanie. musze splunac by powiedziec kto to k* malowal. tak czy owak wiecej przez sku***syna mam zabawy i smiechu.. kiedys go do muru przycisne i rozjade :flesje: HIUS- tak, ze wiecej cierpliwosci.. one ucza pokory jak na wysokiego futryna od drzwi :banghead: nie wiesz czegos to pytaj, szukaj. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 A pieprzyć to wszystko dzbanek melisy,albo relanium 5 i po bólu.No bo ja do cudaka z miłością wielką podchodziłem a on mi tak się wrednie odpłaca.Kurcze przyjeżdżasz po spacerze wszystko ok. na drugi dzień cudak niema iskry,albo niepali nie wiedzieć czemu albo na lewy albo na prawy baniak, to jak sobie umyśli.po prostu wiem że totalny remont należy się zrobić,ale myślałem dopiero od jesieni do wiosny,dlatego kupuję masę podzespołów nowych które i tak przed założeniem należy rozebrać i złożyć.Choć z tymi nowymi częściami jest różnie,Np zamówiłem koniki zaworowe miały być nowe przysłali mi byle co używane nie powiem gorzejNo ale jak widać tak czy siak nie dojeżdżę do jesieni , więc chyba szybki lifting a potem się zobaczy.Ja mieszkam przy drodze z Lublina do Rzeszowa prawie przy granicy miasta i jak patrzę jak towarzystwo pędzi na bieszczady to normalnie mnie krew zalewa. HIUS- no to moze ja wszczepie w ciebie wene na remont. :flesje: finansowo mam duzo gorsza sytulacje od ciebie- nie biore kasy, nie prosze o nia od rodzicow. to co sama zarobie. moj gruntowny remont kasi zaczal sie w listopadzie 2006 i nadal trwa- zebys ty wiedzial jakie czasem potrafie zlapac doly psychiczne :rolleyes: chodz to nie przejawia sie siedzeniem i wyciem w rekaw, ale masa obaw "gdzie co i jak i kiedy". z drugiej jednak strony wole by mi to dluzej zeszlo niz na hop siup mialabym skladac byle co w przypadku czesci, ktore ze soba wspolpracuja. co prawda tez sobie roboty poszukalam- majac (kiedys) sporo zamiennikow dnieprowskich teraz wracam do klasycznej linii kasi ;) - mam na mysli wyglad. takiego pecha co ja z malowaniem na pewno miec nie bedziesz. od kiedy ja posiadam (teraz) przejdzie 5 malowanie. musze splunac by powiedziec kto to k* malowal. tak czy owak wiecej przez sku***syna mam zabawy i smiechu.. kiedys go do muru przycisne i rozjade :biggrin: HIUS- tak, ze wiecej cierpliwosci.. one ucza pokory jak na wysokiego futryna od drzwi ;) nie wiesz czegos to pytaj, szukaj. Goska Śliczności napisz kto to taki żebym ja do niego nie trafił,bo mieszkamy niedaleko,a w Jarosławiu jestem co tydzień No a jak myslicie wymienić na szybko tylko pierścienie [do jesieni] czy założyć nowe cylindry z nowymi almotowskimi tłokami, bo na jesień znowu wymiana ????????? Bo jak złożę te nowe komplety no to będzie się docierał pół sezonu i g...o użuję nie jazdyzresztą zakładać nowe tłoki na stary wał no niewiem jak tam tulejki korbowodu moąe być czasem luzik,A jak pisałem na razie niechciałbym rozbierać silnika ??????????????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Jak robić to raz a solidnie. Pierścienie od Panny Krysi Derdy niestety mają jedną dużą wadę, są za twarde względem tulei, i jest po paru tysiącach km widoczna oznaka braku kompresji bo?? pierscionki nie docierały się tylko wytarły całą tuleje. Pierscienie powinny być bardziej miękkie od tulei bo to one się docierają. ja polecam firmę z Łodzi, ulica Liściasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 napisz kto to takita osoba nie robi tego w zadnym zakladzie lakierniczym. jezeli byles na mojej stronie i przeczytales watek "moja kasia" to sie mozesz domyslac. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ta osoba nie robi tego w zadnym zakladzie lakierniczym. jezeli byles na mojej stronie i przeczytales watek "moja kasia" to sie mozesz domyslac. Goska Wszystko jasne wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Gdzie kupię dobrej jakości cylindry do dniepra 11? tłoki to wiem, w almocie. czy takie cylindry są coś warte?http://www.allegro.pl/item385041029_nowe_c...50_okazja_.html Na tłoki bym za bardzo nie liczył. ale może cylindry są dobre? czy u tego użytkownika części prezentują jakąś wartość? chodzi mi głównie o uszczelnienia: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7479784 i potrzebuję namiary na kogoś kto dobrze zregeneruje mi wał/ głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Wał to ślij do Marka Olechowskiego do Poznania. Cena masakra ale gwarnacja na robote:) Tłoki z almotu, pierścienie jak się uda to w Łodzi na liściastej. Większość simmeringów do ruska dostaniesz w sklepie z uszczelkami, przynajmniej ja:) NIe będzie tylko placka do dyfra, a najwyżej czasem wystarczy troszkę podtoczyć gniazda i wpakować simmering solidny np. firmy CONTECH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Czy Urala M67 1982r. były "wkładane" skrzynie bez wstecznego?Pozdro all :D Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.