Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko ruski motor może chodzić tak doskonale jak to forum.

Kurcze chyba kupię coś innego do jazdy bo jak widzę to mam cudaka do roboty[ural m-63]

Niewiem panowie co się już dzieje z tym cudakiem .

Zaczynam myśleć iż rosyjskie motocykle zrobiono specjalnie aby zastąpiły osławioną niemiecką v kolumnę.

No a teraz problem ,totalny brak iskry na świecach 2 km pchania, wymieniłem cewkę zapłonu i cudak zapalił i to raz za razem ale żeby niebyło zbyt pięknie to po przejechaniu 2 km i normalnym zgaszeniu znowu chadra niechce palić, może kondensator .Jak koledzy myślicie ???

A jeżeli kondensator to jaki kupić bo chyba niemam . Do instalacji 6 v.

No jak jeszcze parę razy mi tak cudak zrobi to wystawiam do sprzedania dziada jednego

ale szkoda bo jeszcze ma pląmby na linkach od licznika i tylko 23.000 km

Poradzcie cos i to szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ruski motor może chodzić tak doskonale jak to forum.

Kurcze chyba kupię coś innego do jazdy bo jak widzę to mam cudaka do roboty[ural m-63]

Niewiem panowie co się już dzieje z tym cudakiem .

Zaczynam myśleć iż rosyjskie motocykle zrobiono specjalnie aby zastąpiły osławioną niemiecką v kolumnę.

No a teraz problem ,totalny brak iskry na świecach 2 km pchania, wymieniłem cewkę zapłonu i cudak zapalił i to raz za razem ale żeby niebyło zbyt pięknie to po przejechaniu 2 km i normalnym zgaszeniu znowu chadra niechce palić, może kondensator .Jak koledzy myślicie ???

A jeżeli kondensator to jaki kupić bo chyba niemam . Do instalacji 6 v.

No jak jeszcze parę razy mi tak cudak zrobi to wystawiam do sprzedania dziada jednego

ale szkoda bo jeszcze ma pląmby na linkach od licznika i tylko 23.000 km

Poradzcie cos i to szybko

Kup BMW seri R 80-100 i będziesz miał sprzęt konstrukcyjnie podobny , w wykonaniu o niebo lepszym, ale pozbawiony tego dreszczyku emocji co Ural "dojadę czy nie?". A na poważnie to wstaw cewkę od np. Harleja WLA, 2 iskrową i ten fragment układanki pod tytułem ruski motor odpadnie. Niestety, jeśli naiwnie myślałeś, że kupisz motocykl z niewielkim przebiegiem i będziesz tylko jeździł to się grubo myliłeś. Tu trzeba się grzebać, grzebać i jeszcze raz grzebać aby trochę polatać i znowu się grzebać. A winne według mnie są kiepskie materiały i wykonanie.

Ale oczywiście nie bierz mnie na serio. :icon_biggrin:

Edytowane przez HD1940
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ruski motor może chodzić tak doskonale jak to forum.

Kurcze chyba kupię coś innego do jazdy bo jak widzę to mam cudaka do roboty[ural m-63]

Niewiem panowie co się już dzieje z tym cudakiem .

Zaczynam myśleć iż rosyjskie motocykle zrobiono specjalnie aby zastąpiły osławioną niemiecką v kolumnę.

No a teraz problem ,totalny brak iskry na świecach 2 km pchania, wymieniłem cewkę zapłonu i cudak zapalił i to raz za razem ale żeby niebyło zbyt pięknie to po przejechaniu 2 km i normalnym zgaszeniu znowu chadra niechce palić, może kondensator .Jak koledzy myślicie ???

A jeżeli kondensator to jaki kupić bo chyba niemam . Do instalacji 6 v.

No jak jeszcze parę razy mi tak cudak zrobi to wystawiam do sprzedania dziada jednego

ale szkoda bo jeszcze ma pląmby na linkach od licznika i tylko 23.000 km

Poradzcie cos i to szybko

 

Trzeba byc twardym aby jezdzic rosja.

Kazdego rusa po zakupie nalezy rozebrac i wyremontowac. NIe zaleznie od jego przebiegu, zapewnien sprzedawcy etc. Rada na zaplon jest polecany przez wielu elektroniczny modul zaplonowy. Ja jezdze na pol elektronicznym (przerywacz zostal a jest tzw. wzmacniacz iskry) i z zaplonem nie mialem problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do przebiegu- nie bojcie nic.. oni wiedza jak je cofac :flesje:

 

Hius- na twoim miejscu juz dawno bym zmienila oryginalna instalacje na "wlasna" przy czym posprawdzala wszystko po kolei.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ural M63

Pomocy!!

Kupiłem nowe gaźniki K68, stare były tak wyjechane, że motor dymił jak parowóz, tyle że na czarno, nie można było nic z tym zrobić (po prostu nadawały się do wyrzucenia za obórkę). I tu zaczęły się problemy. Silnik nie wchodzi na obroty, tak jakby się dławił, nie pomaga opuszczanie ani podnoszenie iglicy. Może ktoś ma jakieś sugestie bo nie wiem co z tym zrobić. Z góry dziękuję za pomoc.

P.S. Na starych gaźnikach chodził, tylko dymił jak smok.

P.S 2 może ktoś wie z czego można dobrać dyszę do gaźnika K68??

Edytowane przez leber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale fajnie tyle ciekawych sugesti,

przecież zdaję sobie sprawę ,że remont temu cudakowi należy się jak Glempowi pastorał .

Wiadomo jazda bez tel kom to ryzyko wielkie[2 km pchania,aż mi się wieńcówka odezwała]

Remont cudaka zaplanowany na jesień od podstaw po polsku, kupiłem nowe głowice cylindry wał jest już po regeneracji zapłon elektroniczny cewka biazet, regler elektroniczny drugi nowy dyfer,skrzynia ze wstecznym

wiadomo te nowe części należy porozbierać i poskładać od nowa.

Takie pierdoły jak popychacze pompa ol, to nawet nie wymieniam na tej liście

Ale chciałem jakoś przejeżdzić sezon

Cudak jest zarejestrowany normalnie ,tak iż jeżeli podejmę decyzję o sprzedarzy to bardzo szybko

Kurcze z gażników kapie jakby nie było kryzysu paliwowego a przecież miesiąc temu zkładałem nowe k-301

takie dostałem od tego dziadka na ukrainie,razem z całą skrzynią klamotów

Jeszcze pytanie o tą cewkę to ma być 6 v.

Kupiłem gażniki chińskie ciekawe czy będą lepsze.

A jeszcze zaczęło kapać z tej rurki spod dyfra, złośliwi powiedzą jak kapie to znaczy jest ol, jak przestanie to należy dolać.

Jedna jest tylko żecz fajna to gapienie się ludków z samochodów jak cię mijają,a dzieciaki to mało się nie

po....ją

 

 

Ateraz na poważnie no niby chodzi ale po nagrzaniu jak go zgaszę to są duże kłopoty z ponownym zapaleniem,może to jednak kondensator ...

 

 

Odpisujcie odpisujcie

 

Hius jak z polskim kwitem to się piszę:(

 

Kondensator to wystarczy 0,22 mikrofarada ( czy jak to się piszę;p )

 

 

Wrazie czego jesteś pierwszy kupiec

A napisz do mnie mejla to wyślę zdjęcia tego syfa żebyś je tu wkleił ku przestrodze wszystkich

 

[email protected]

po prostu niemam pojęcia jak te zdjęcia tu zamieścić i niechcę tego wiedzieć

 

CZEKAM !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że leci z dyfra to norma. Założenie zwykłego placka to o kant dupy uszczelnienie bo mi puściło po 60km , teraz wole roztoczyć i wpakować simmering.

 

Ostatnio nawet ładne foto mi się udało zrobić:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6328e1bc77fb30aa.html

 

Hius odezwe się:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że leci z dyfra to norma. Założenie zwykłego placka to o kant dupy uszczelnienie bo mi puściło po 60km , teraz wole roztoczyć i wpakować simmering.

 

Ostatnio nawet ładne foto mi się udało zrobić:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6328e1bc77fb30aa.html

 

Hius odezwe się:icon_eek:

 

Eeetam, opowiadasz. Ja jezdze na oryginalnych "plackach" i wytrzymuja co najmniej 4-5 tys. km Sukces tkwi ze znalezieniem "swiezynki z miekkiej gumu i dobrym zalozeniu tak aby sprezynka nie zeskoczyla przy montazu. Jak uszczelniacz bedzie jakis stary, lezakowany to sie rozcieknie.

 

 

przecież zdaję sobie sprawę ,że remont temu cudakowi należy się jak Glempowi pastorał .

 

 

Ale chciałem jakoś przejeżdzić sezon

Nie odwlekaj remontu, bedziesz sie tylko meczyl i wkurzal. Wiecej bedziesz pchal sprzet niz jezdzil. Tez tak mialem. Az zrobilem kompleksowy remont i jezdzilo sie. Remont zajmnie Ci z miesiac czasu i jeszcze pojezdzisz w tym sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dniepra 11 z zaprzęgiem. Silnik działa, ale są problemy:

 

-silnik nierówno pracuje (gaźniki trzeba wyregulować, potrzebowałbym jakiegoś opisu)

-z pod lewej głowicy i z "rurek" w których idą popychacze zaworów od strony tej głowicy cieknie olej. Da się gdzieś kupić komplet uszczelnień silnika?

 

 

Muszę wymienić pierścienie, silnik wcina olej.

 

- Lewy cylinder grzeje się o wieeeele mocniej niż prawy. na moje oko zbyt mocno.

 

Moglibyście coś poradzić jak pozbyć się tych usterek? To mój pierwszy motocykl 4T, nawet nie wiem jak niektóre części się nazywają...

Edytowane przez bakczysaraj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dnieprze 11- muszę wymienić pierścienie na nowe- dobrej jakości, gdzie kupić?? Najlepiej, żeby odrazu w tym samym miejscu dostać uszczelki do silnika (pod głowice i uszczelnienia "rurek" popychaczy zaworowych).

 

Mocne grzanie się jednego cylindra oznacza coś poważnego? czy wystarczy sprawdzić ustawienie zaworów i gaźników??

 

Właśnie. szukam opisu regulacji gaźników w tym dnieprze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że leci z dyfra to norma. Założenie zwykłego placka to o kant dupy uszczelnienie bo mi puściło po 60km , teraz wole roztoczyć i wpakować simmering.

 

Ostatnio nawet ładne foto mi się udało zrobić:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6328e1bc77fb30aa.html

 

Hius odezwe się:icon_razz:

 

 

No fajnie ja nie rozbierałem jeszcze dyfra mam nówkę w zapasie ale czy tam jest miejsce na roztoczenie pod polski simering??????????????

 

chyba sobie odpuszcze jazdę na siłę i czs by się wziąć za remont, myślę iż jak wymienie cylindry tłoki [poskie] proądnicę i wszystkie duperele elektroniczne to jak myślicie będzie chodził do jesieni ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...