HIUS Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Tylko ruski motor może chodzić tak doskonale jak to forum.Kurcze chyba kupię coś innego do jazdy bo jak widzę to mam cudaka do roboty[ural m-63]Niewiem panowie co się już dzieje z tym cudakiem .Zaczynam myśleć iż rosyjskie motocykle zrobiono specjalnie aby zastąpiły osławioną niemiecką v kolumnę.No a teraz problem ,totalny brak iskry na świecach 2 km pchania, wymieniłem cewkę zapłonu i cudak zapalił i to raz za razem ale żeby niebyło zbyt pięknie to po przejechaniu 2 km i normalnym zgaszeniu znowu chadra niechce palić, może kondensator .Jak koledzy myślicie ???A jeżeli kondensator to jaki kupić bo chyba niemam . Do instalacji 6 v.No jak jeszcze parę razy mi tak cudak zrobi to wystawiam do sprzedania dziada jednegoale szkoda bo jeszcze ma pląmby na linkach od licznika i tylko 23.000 kmPoradzcie cos i to szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Hius jak z polskim kwitem to się piszę:icon_eek: Kondensator to wystarczy 0,22 mikrofarada ( czy jak to się piszę;p ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) Tylko ruski motor może chodzić tak doskonale jak to forum.Kurcze chyba kupię coś innego do jazdy bo jak widzę to mam cudaka do roboty[ural m-63]Niewiem panowie co się już dzieje z tym cudakiem .Zaczynam myśleć iż rosyjskie motocykle zrobiono specjalnie aby zastąpiły osławioną niemiecką v kolumnę.No a teraz problem ,totalny brak iskry na świecach 2 km pchania, wymieniłem cewkę zapłonu i cudak zapalił i to raz za razem ale żeby niebyło zbyt pięknie to po przejechaniu 2 km i normalnym zgaszeniu znowu chadra niechce palić, może kondensator .Jak koledzy myślicie ???A jeżeli kondensator to jaki kupić bo chyba niemam . Do instalacji 6 v.No jak jeszcze parę razy mi tak cudak zrobi to wystawiam do sprzedania dziada jednegoale szkoda bo jeszcze ma pląmby na linkach od licznika i tylko 23.000 kmPoradzcie cos i to szybkoKup BMW seri R 80-100 i będziesz miał sprzęt konstrukcyjnie podobny , w wykonaniu o niebo lepszym, ale pozbawiony tego dreszczyku emocji co Ural "dojadę czy nie?". A na poważnie to wstaw cewkę od np. Harleja WLA, 2 iskrową i ten fragment układanki pod tytułem ruski motor odpadnie. Niestety, jeśli naiwnie myślałeś, że kupisz motocykl z niewielkim przebiegiem i będziesz tylko jeździł to się grubo myliłeś. Tu trzeba się grzebać, grzebać i jeszcze raz grzebać aby trochę polatać i znowu się grzebać. A winne według mnie są kiepskie materiały i wykonanie.Ale oczywiście nie bierz mnie na serio. :icon_biggrin: Edytowane 23 Czerwca 2008 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Tylko ruski motor może chodzić tak doskonale jak to forum.Kurcze chyba kupię coś innego do jazdy bo jak widzę to mam cudaka do roboty[ural m-63]Niewiem panowie co się już dzieje z tym cudakiem .Zaczynam myśleć iż rosyjskie motocykle zrobiono specjalnie aby zastąpiły osławioną niemiecką v kolumnę.No a teraz problem ,totalny brak iskry na świecach 2 km pchania, wymieniłem cewkę zapłonu i cudak zapalił i to raz za razem ale żeby niebyło zbyt pięknie to po przejechaniu 2 km i normalnym zgaszeniu znowu chadra niechce palić, może kondensator .Jak koledzy myślicie ???A jeżeli kondensator to jaki kupić bo chyba niemam . Do instalacji 6 v.No jak jeszcze parę razy mi tak cudak zrobi to wystawiam do sprzedania dziada jednegoale szkoda bo jeszcze ma pląmby na linkach od licznika i tylko 23.000 kmPoradzcie cos i to szybko Trzeba byc twardym aby jezdzic rosja.Kazdego rusa po zakupie nalezy rozebrac i wyremontowac. NIe zaleznie od jego przebiegu, zapewnien sprzedawcy etc. Rada na zaplon jest polecany przez wielu elektroniczny modul zaplonowy. Ja jezdze na pol elektronicznym (przerywacz zostal a jest tzw. wzmacniacz iskry) i z zaplonem nie mialem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 co do przebiegu- nie bojcie nic.. oni wiedza jak je cofac :flesje: Hius- na twoim miejscu juz dawno bym zmienila oryginalna instalacje na "wlasna" przy czym posprawdzala wszystko po kolei. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leber Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) Ural M63Pomocy!!Kupiłem nowe gaźniki K68, stare były tak wyjechane, że motor dymił jak parowóz, tyle że na czarno, nie można było nic z tym zrobić (po prostu nadawały się do wyrzucenia za obórkę). I tu zaczęły się problemy. Silnik nie wchodzi na obroty, tak jakby się dławił, nie pomaga opuszczanie ani podnoszenie iglicy. Może ktoś ma jakieś sugestie bo nie wiem co z tym zrobić. Z góry dziękuję za pomoc. P.S. Na starych gaźnikach chodził, tylko dymił jak smok. P.S 2 może ktoś wie z czego można dobrać dyszę do gaźnika K68?? Edytowane 23 Czerwca 2008 przez leber Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ale fajnie tyle ciekawych sugesti,przecież zdaję sobie sprawę ,że remont temu cudakowi należy się jak Glempowi pastorał .Wiadomo jazda bez tel kom to ryzyko wielkie[2 km pchania,aż mi się wieńcówka odezwała]Remont cudaka zaplanowany na jesień od podstaw po polsku, kupiłem nowe głowice cylindry wał jest już po regeneracji zapłon elektroniczny cewka biazet, regler elektroniczny drugi nowy dyfer,skrzynia ze wstecznymwiadomo te nowe części należy porozbierać i poskładać od nowa.Takie pierdoły jak popychacze pompa ol, to nawet nie wymieniam na tej liścieAle chciałem jakoś przejeżdzić sezonCudak jest zarejestrowany normalnie ,tak iż jeżeli podejmę decyzję o sprzedarzy to bardzo szybkoKurcze z gażników kapie jakby nie było kryzysu paliwowego a przecież miesiąc temu zkładałem nowe k-301takie dostałem od tego dziadka na ukrainie,razem z całą skrzynią klamotówJeszcze pytanie o tą cewkę to ma być 6 v.Kupiłem gażniki chińskie ciekawe czy będą lepsze.A jeszcze zaczęło kapać z tej rurki spod dyfra, złośliwi powiedzą jak kapie to znaczy jest ol, jak przestanie to należy dolać.Jedna jest tylko żecz fajna to gapienie się ludków z samochodów jak cię mijają,a dzieciaki to mało się nie po....ją Ateraz na poważnie no niby chodzi ale po nagrzaniu jak go zgaszę to są duże kłopoty z ponownym zapaleniem,może to jednak kondensator ... Odpisujcie odpisujcie Hius jak z polskim kwitem to się piszę:( Kondensator to wystarczy 0,22 mikrofarada ( czy jak to się piszę;p ) Wrazie czego jesteś pierwszy kupiecA napisz do mnie mejla to wyślę zdjęcia tego syfa żebyś je tu wkleił ku przestrodze wszystkich [email protected] po prostu niemam pojęcia jak te zdjęcia tu zamieścić i niechcę tego wiedzieć CZEKAM !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 To że leci z dyfra to norma. Założenie zwykłego placka to o kant dupy uszczelnienie bo mi puściło po 60km , teraz wole roztoczyć i wpakować simmering. Ostatnio nawet ładne foto mi się udało zrobić:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6328e1bc77fb30aa.html Hius odezwe się:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 To że leci z dyfra to norma. Założenie zwykłego placka to o kant dupy uszczelnienie bo mi puściło po 60km , teraz wole roztoczyć i wpakować simmering. Ostatnio nawet ładne foto mi się udało zrobić:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6328e1bc77fb30aa.html Hius odezwe się:icon_eek: Eeetam, opowiadasz. Ja jezdze na oryginalnych "plackach" i wytrzymuja co najmniej 4-5 tys. km Sukces tkwi ze znalezieniem "swiezynki z miekkiej gumu i dobrym zalozeniu tak aby sprezynka nie zeskoczyla przy montazu. Jak uszczelniacz bedzie jakis stary, lezakowany to sie rozcieknie. przecież zdaję sobie sprawę ,że remont temu cudakowi należy się jak Glempowi pastorał . Ale chciałem jakoś przejeżdzić sezonNie odwlekaj remontu, bedziesz sie tylko meczyl i wkurzal. Wiecej bedziesz pchal sprzet niz jezdzil. Tez tak mialem. Az zrobilem kompleksowy remont i jezdzilo sie. Remont zajmnie Ci z miesiac czasu i jeszcze pojezdzisz w tym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) Kupiłem dniepra 11 z zaprzęgiem. Silnik działa, ale są problemy: -silnik nierówno pracuje (gaźniki trzeba wyregulować, potrzebowałbym jakiegoś opisu)-z pod lewej głowicy i z "rurek" w których idą popychacze zaworów od strony tej głowicy cieknie olej. Da się gdzieś kupić komplet uszczelnień silnika? Muszę wymienić pierścienie, silnik wcina olej. - Lewy cylinder grzeje się o wieeeele mocniej niż prawy. na moje oko zbyt mocno. Moglibyście coś poradzić jak pozbyć się tych usterek? To mój pierwszy motocykl 4T, nawet nie wiem jak niektóre części się nazywają... Edytowane 24 Czerwca 2008 przez bakczysaraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 O baracie coś ty najlepszego zrobił utop to dziadostwo bo tak jak ja będziesz się tylko wnerwiał.Pisz w tym temacie tu ci koledzy pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Spoko, nie spieszy mi się. Uwielbiam miesiącami dłubać przy moto:) a 1500zł za takie moto z papierami to dużo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 W dnieprze 11- muszę wymienić pierścienie na nowe- dobrej jakości, gdzie kupić?? Najlepiej, żeby odrazu w tym samym miejscu dostać uszczelki do silnika (pod głowice i uszczelnienia "rurek" popychaczy zaworowych). Mocne grzanie się jednego cylindra oznacza coś poważnego? czy wystarczy sprawdzić ustawienie zaworów i gaźników?? Właśnie. szukam opisu regulacji gaźników w tym dnieprze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 To że leci z dyfra to norma. Założenie zwykłego placka to o kant dupy uszczelnienie bo mi puściło po 60km , teraz wole roztoczyć i wpakować simmering. Ostatnio nawet ładne foto mi się udało zrobić:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6328e1bc77fb30aa.html Hius odezwe się:icon_razz: No fajnie ja nie rozbierałem jeszcze dyfra mam nówkę w zapasie ale czy tam jest miejsce na roztoczenie pod polski simering?????????????? chyba sobie odpuszcze jazdę na siłę i czs by się wziąć za remont, myślę iż jak wymienie cylindry tłoki [poskie] proądnicę i wszystkie duperele elektroniczne to jak myślicie będzie chodził do jesieni ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Części szukaj na allegro Spoko, nie spieszy mi się. Uwielbiam miesiącami dłubać przy moto:) a 1500zł za takie moto z papierami to dużo? Miesiącami ha ha chyba latami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.