granat Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 nie, nie tu jest problem, bo wszystko gra, nigdzie nie styka, nie grzeje tylko w tym jednym miejscu-łacznie kabla ze stacyjka i styk na skraju jak zaznaczyłem, bezpiecznik nie pali, a wszystko ładnie swieci:-( jeszcze jedno ostatnio słyszałem ze do kaski badz urala po lekkich przeróbkach swietnie pasuje pompa olejowa z osiołka, która podaje olej wspaniale i bez urlopów, ktos to praktykuje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A ja mam problem, najprawdopodobniej cos pochrzaniłem, wiec help. Podłaczyłem instalacje na kaske, ale przewód od akumulatora grzeje sie jak cholera, w momencie włożenia kluczyka nawet bez przekrecania, kiedy styk w zaznaczonym miejscu sie zwiera, tam tez dochodzi przewód, czy moze to byc grubosc kabla? jest taki sam cienki jak inne, mian.0,7mm a tu plan, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/632a48d5075ca93c.html zdjęcie pochodzi ze strony Jarka, bez którego zgody je tu zamiesciłem, mam nadzieje ze mnie nie zaskarży:-)Przewód powinien mieć przekrój ok. 1,5 mm. Sprawdź też czy styki zwory zapłonu nie sa zaśniedziałe. Często korozji ulega też połączenie (na styku) obsady do mocowania przewodu i blaszki do której mocowany jest styk. Najlepszą metoda jest wtedy oczyszczenie powierzchni i polutowanie do siebie obsady i wspornika. Generalnie wszelkie grzanie się styków przy jednoczesnym prawidłowym działaniu instalacji spowodowane jest korozją we wszystkich punktach styku części metalowych przewodzących prad w stacyjce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A ja mam problem, najprawdopodobniej cos pochrzaniłem, wiec help. Podłaczyłem instalacje na kaske, ale przewód od akumulatora grzeje sie jak cholera, w momencie włożenia kluczyka nawet bez przekrecania, kiedy styk w zaznaczonym miejscu sie zwiera, tam tez dochodzi przewód, czy moze to byc grubosc kabla? jest taki sam cienki jak inne, mian.0,7mm a tu plan, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/632a48d5075ca93c.html zdjęcie pochodzi ze strony Jarka, bez którego zgody je tu zamiesciłem, mam nadzieje ze mnie nie zaskarży:-) Na dobra sprawe nie powinno sie grzac przy tym przekroju. lepszym oczywiscie przewodem na plus od aku do stacyjki bylby 1,5mm2 lub nawet 2,5mm2 Jesli Ci sie grzeje przy samej stacyjce to byc moze gdzies masz nie dokladne polaczenie, robi sie zbyt duza rezystancja. Podokrecaj wszystkie polaczenia, sprawdz czy gdzies na ktoryms polaczeniu nie masz zabrudzonego, zasniedzialego styku. Przy montazu instalacji warto co najmniej pocynowac wszystkie konce przewodow lub kupic takie koncowki/tulejki na konce przewodow i je pozaciskac. Instalacje robiles nowymi przewodami czy starymi? Jest moze gdzie w instalacji sztukowany kabelek? Moze gdzies lutowales dwa przewody i w tym miejscu wyszedl Ci tzw "zimny lut". Upewnij sie ze nie masz zwarc w instalacj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Jeżeli masz oryginalną stacyjkę to sprawdź czy któreś mocowanie przewodu w stacyjce nie obróciło się w czasie dokręcania śruby mocującej przewód, i nie zwiera z innym punktem stacyjki. Raz mi się to zdarzyło. Generalnie dobrze jest zaopatrzyć się w pojedyncze oprawy na bezpieczniki nowego typu(te płaskie), 2zł szt., i jeden bezpiecznik wpiąć przed podłączeniem + do akumulatora (10A), a drugi zaraz za wyjściem + z prądnicy (doradzam 15A, bo 10A może się spalić w czasie jazdy a zaraz po niej żaróweczka od ładowania), wtedy źródła prądu są zabezpieczone.Ten oryginalny bezpiecznik w stacyjce, zabezpiecza tylko światła pozycyjne i drogowe oraz mijania, zapłon już nie, tak jak i stopu oraz klaksonu, bo oba odbiorniki podłączane są na + cewki zapłonowej. A droga z prądnicy i akumulatora do stacyjki daleka, i jeśli przed nią nastąpi zwarcie to się będzie wszystko ładnie topić. No i jeszcze dobrze założyć wyłącznik na + od akumulatora, żeby się motor w garażu nie spalił i dom nie poszedł z dymem, tak zostawia się motor, rozłącza akumulator i spokój.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Madrze godocie, panie, tak własnie było na poczatku, zgniłe połaczenie w stacyjce, musiałem mostkowac, a teraz wszystkie przewody nowe i na lut, rozbiore stacyjke i jeszcze raz wszystko wyczyszcze i polutuje, moze sie zmieni, a jak nie to walne grubszy przewód i zobaczymy, pozdrawiam i dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Mam prośbę o poradę dotyczącą silnika AWO- http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...8entry1136808 Jeśli ktoś się orientuje to proszę zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 To widze że do inalację każdy ma wręcz inaczej podpiętą do kaśkowskiej stacyjki :icon_mrgreen: bo ja zabezpieczyłem sobie bezpiecznikiem właśnie układ zapłonowy, żarówki nie są takie ważne, a poza tym masz mieć to tak podłączone aby po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nic nie miało prawa działąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Hihi, a propo dzialania, troche sie zdziwiłem, jak odpalałem jeszcze bez stacyjki, tylko na kable, dowcip był taki, zeby odpalic trzeba było waczyc wyłacznik główny, i ok, ale zeby wyłaczyc to trzeba było zdjac fajki, bo wyłacznie wyłacznika gł. nic ie dawało, przeciez pradnica robiła prad do zapłonu i były jaja:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 To widze że do inalację każdy ma wręcz inaczej podpiętą do kaśkowskiej stacyjki :icon_eek: bo ja zabezpieczyłem sobie bezpiecznikiem właśnie układ zapłonowy, żarówki nie są takie ważne, a poza tym masz mieć to tak podłączone aby po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nic nie miało prawa działąć.Najlepiej polaczyc wedlug oryginalnego schematu a po prostu dolozyc jeszcze jeden bezpiecznik zaraz przy akumulatorze. Zabezpieczenie calej instalacji jest wazne. Jak nie masz zabezpieczonych swiatel a dostaniesz gdzies w tej okolicy zwarcie to spalisz cala instalacje. Kidys zanim zalozylem bezpiecznik przy aku mialem takie zdazenie ze przetarl mi sie przewod + z aku do lampy przy glowce ramy... i bylo ladne zwarcie i snop iskier... Hihi, a propo dzialania, troche sie zdziwiłem, jak odpalałem jeszcze bez stacyjki, tylko na kable, dowcip był taki, zeby odpalic trzeba było waczyc wyłacznik główny, i ok, ale zeby wyłaczyc to trzeba było zdjac fajki, bo wyłacznie wyłacznika gł. nic ie dawało, przeciez pradnica robiła prad do zapłonu i były jaja:-)Sprawdz tez czy masz dobry styk na stacyjce ma styku zalaczanym przez kluczyk. Mozesz tez sprobowac nie odpinajac tego przewodu ktory sie grzeje odpinac polaczenia/ odbirniki za tym przewodem. Rozumiem ze jest to przewod bezposredni z aku na kluczyk. Wiec powypinac to co idzie na cewke, swiatla etc. Taka droga eliminacji obwodow moze do czegos dojdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Też miałem jajca z palącymi się kablami przy aku. Wymieniłem kaśkową ramkę z daszkiem, na krótszą od dniepra (bez daszka) - moim zdaniem ładniejsza. Motor fajnie wyglądał, fajnie jeździł, pewnego dnia (minęło może kilka dni od wymiany), wkładam kluczyk do stacyjki, kopie kopie, motor nie pali. Kontrolka ładowania się nie świeci, nagle ujżałem dymek, uchodzący z pod siedzenia, zajarał się kabel od aku (+). Nie mogłem dojść co jest grane, raz motor jeździł raz nie, raz były prądy raz nie (i jarające się kable). Okazało się że przez to że ramka była troche któtsza to po przykręceniu do lampy odbłyśnik stykał się ze stacyjką (a dokładnie kablem biegnącym z aku) i robiło się tam pięęękne zwarcie. Raz też miałem płonące żywym ogniem kable przy aku. Zamontowałem sobie przy aku zajebiste kable od czołgu T55 w metalowym oplocie. No i ten plusowy gdzieś zwarł się z masą i pojawił się piękny ogień (no i zapach spalenizny). Kable fajne ale nadają się tylko na mase, na plusie mogą stanowić niebezpieczeństwo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rhotaxx Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Do czego jest to kolo i czy podejdzie do k-125M?http://img145.imageshack.us/my.php?image=kolokg2.jpghttp://img167.imageshack.us/my.php?image=kolo2fi8.jpg Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, bo muszę się najpóźniej do jutra zdecydować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Kolo od WFM-ki. takie kola byly tez montowane w pierwszych WSK. Czy podejdzie do K-125M to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Badał ktoś może temat tłoków od audi 80 silnik 1.6 do dolniaka?? trza rozwiercić jak pod poldasa, ale czy ktoś testował takie sprzęt Pytanie czysto z ciekawości może pod kolejny silnik ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Do czego jest to kolo i czy podejdzie do k-125M?http://img145.imageshack.us/my.php?image=kolokg2.jpghttp://img167.imageshack.us/my.php?image=kolo2fi8.jpg Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, bo muszę się najpóźniej do jutra zdecydować...To sa koła od m-06 WFM lub WSK. Do K-125 nie beda pasowały (piasty). Stan ich jest powiedzmy delikatnie raczej do dupy. Na Alledrogo często pokazują się kółka w niebo pelszej kondycji. Daj se spokój z tą padliną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Chcesz kólka od wójka franaka motoru? mam kilka na zbyciu, i to w porównaniu z ta padliną to moge smiało powiedziec ze sa przepiechne:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.