Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie: Czy da rade wyjąć samą skrzynie z dniepra mt 11 (skrzynia ze wstecznym) czy trzeba cały silnik wyrabować? :P

Oczywiście, że można. Zaczynasz od zdemontowania tylnego koła, potem odkręcasz dyfer z wałem napędowym, demontujesz filtr powietrza i odpinasz przewody od czujnika luzu, odkrecasz nakrętki mocujące skrzynię i odciągasz ją do tyłu. Potem wyjmujesz na bok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a probowales zewrzec wyjscie plus z pradnicy z wyjsciem od wzbudzania (oczywiscie trzeba to odlaczyc od regulatora) i do tego podlaczyc zarowke, drugi koniec zarowki do masy i wtedy odpalic sprzeta ?

 

Jezeli to nic nie da to proponuje odpalic sprzeta (przewody od pradnicy odlaczone) do + podlaczyc zarowke (drugi koniec zarowki do masy) a na wzbudzenie probowac na chwile podawac + 6V (w przypadku oryginalnej 6 voltowej).

 

Jezeli to nic nie da to pradnica do roboty ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie chodzi mi o polskie podzespoły do Kasi czy są jakieś źródła dotyczące powstawania takich podzespołów??? :biggrin:

Pozdrawiam

 

 

:D Przepraszam źle sformułowałem zdanie, wiec mam inf. ze był produkowane polskie podzespoły do K750 czy to jest prawdziwe!!!!

Mam swoje zdanie, ale ciekawi mnie wasze informacje, co do tego, co ja napisałem.

Pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie chodzi mi o polskie podzespoły do Kasi czy są jakieś źródła dotyczące powstawania takich podzespołów??? :icon_mrgreen:

Pozdrawiam

:D Przepraszam źle sformułowałem zdanie, wiec mam inf. ze był produkowane polskie podzespoły do K750 czy to jest prawdziwe!!!!

Mam swoje zdanie, ale ciekawi mnie wasze informacje, co do tego, co ja napisałem.

Pozdrawiam :icon_mrgreen:

W dalszym ciągu nie do końca rozumiem pytanie. Części do dolnozawrrowców były produkowane w kraju . Teraz też są . Coś w tym dziwnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a probowales zewrzec wyjscie plus z pradnicy z wyjsciem od wzbudzania (oczywiscie trzeba to odlaczyc od regulatora) i do tego podlaczyc zarowke, drugi koniec zarowki do masy i wtedy odpalic sprzeta ?

 

Jezeli to nic nie da to proponuje odpalic sprzeta (przewody od pradnicy odlaczone) do + podlaczyc zarowke (drugi koniec zarowki do masy) a na wzbudzenie probowac na chwile podawac + 6V (w przypadku oryginalnej 6 voltowej).

 

Jezeli to nic nie da to pradnica do roboty ...

Możesz sprawdzanie sobie odpuścić, sposób tu opisany (dokładnie tak jak jest napisane) da Ci tylko tyle, że będziesz przekonany, że "to nic nie dało i prądnica do roboty ...

http://arecki1113.republika.pl/m72.jpg

Edytowane przez Gumiś714
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :banghead:

Panowie myślałem ze wiedza Wasza jest szersza(jak horyzont) HEHE Żartuje sobie

Nie chodzi mi o części produkowane przez rzemieślników BEBE, ale oryginalne produkowane przez polskie zakłady zbrojeniowe??? Jak to wolno sprawdzić są jakieś artkół na ten temat, co było ulepszane, (bo słuchy dochodziły mnie ze był niektóre podzespoły ulepszane????) I mianowicie czy były znaczone podzespoły motocykla(jakieś cech) wyprodukowanego w Polsce!!!

Dziękuje z góry :wink:

Pozdrawiam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :icon_razz:

Panowie myślałem ze wiedza Wasza jest szersza(jak horyzont) HEHE Żartuje sobie

Nie chodzi mi o części produkowane przez rzemieślników BEBE, ale oryginalne produkowane przez polskie zakłady zbrojeniowe??? Jak to wolno sprawdzić są jakieś artkół na ten temat, co było ulepszane, (bo słuchy dochodziły mnie ze był niektóre podzespoły ulepszane????) I mianowicie czy były znaczone podzespoły motocykla(jakieś cech) wyprodukowanego w Polsce!!!

Dziękuje z góry :icon_mrgreen:

Pozdrawiam :icon_razz:

Jaja sobie robisz? Było tego od cholery i jeszcze trochę. Sygnowane WZM .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem, najprawdopodobniej cos pochrzaniłem, wiec help. Podłaczyłem instalacje na kaske, ale przewód od akumulatora grzeje sie jak cholera, w momencie włożenia kluczyka nawet bez przekrecania, kiedy styk w zaznaczonym miejscu sie zwiera, tam tez dochodzi przewód, czy moze to byc grubosc kabla? jest taki sam cienki jak inne, mian.0,7mm a tu plan, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/632a48d5075ca93c.html zdjęcie pochodzi ze strony Jarka, bez którego zgody je tu zamiesciłem, mam nadzieje ze mnie nie zaskarży:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...