Szuryga Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Witam mam pytanie: Czy da rade wyjąć samą skrzynie z dniepra mt 11 (skrzynia ze wstecznym) czy trzeba cały silnik wyrabować? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Witam mam pytanie: Czy da rade wyjąć samą skrzynie z dniepra mt 11 (skrzynia ze wstecznym) czy trzeba cały silnik wyrabować? :POczywiście, że można. Zaczynasz od zdemontowania tylnego koła, potem odkręcasz dyfer z wałem napędowym, demontujesz filtr powietrza i odpinasz przewody od czujnika luzu, odkrecasz nakrętki mocujące skrzynię i odciągasz ją do tyłu. Potem wyjmujesz na bok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 a probowales zewrzec wyjscie plus z pradnicy z wyjsciem od wzbudzania (oczywiscie trzeba to odlaczyc od regulatora) i do tego podlaczyc zarowke, drugi koniec zarowki do masy i wtedy odpalic sprzeta ? Jezeli to nic nie da to proponuje odpalic sprzeta (przewody od pradnicy odlaczone) do + podlaczyc zarowke (drugi koniec zarowki do masy) a na wzbudzenie probowac na chwile podawac + 6V (w przypadku oryginalnej 6 voltowej). Jezeli to nic nie da to pradnica do roboty ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam Mam pytanie chodzi mi o polskie podzespoły do Kasi czy są jakieś źródła dotyczące powstawania takich podzespołów??? :biggrin: Pozdrawiam :D Przepraszam źle sformułowałem zdanie, wiec mam inf. ze był produkowane polskie podzespoły do K750 czy to jest prawdziwe!!!! Mam swoje zdanie, ale ciekawi mnie wasze informacje, co do tego, co ja napisałem. Pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam Mam pytanie chodzi mi o polskie podzespoły do Kasi czy są jakieś źródła dotyczące powstawania takich podzespołów??? :icon_mrgreen: Pozdrawiam :D Przepraszam źle sformułowałem zdanie, wiec mam inf. ze był produkowane polskie podzespoły do K750 czy to jest prawdziwe!!!! Mam swoje zdanie, ale ciekawi mnie wasze informacje, co do tego, co ja napisałem. Pozdrawiam :icon_mrgreen:W dalszym ciągu nie do końca rozumiem pytanie. Części do dolnozawrrowców były produkowane w kraju . Teraz też są . Coś w tym dziwnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Wydaje mi sie ze koledze moskitowi chodzi o podział na rodzimy "orginał" i rzemiosło, czy cos w tym stylu, bo wtedy ma to jakis sens:-)cos sie wali z forum czy mi sie zdaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) a probowales zewrzec wyjscie plus z pradnicy z wyjsciem od wzbudzania (oczywiscie trzeba to odlaczyc od regulatora) i do tego podlaczyc zarowke, drugi koniec zarowki do masy i wtedy odpalic sprzeta ? Jezeli to nic nie da to proponuje odpalic sprzeta (przewody od pradnicy odlaczone) do + podlaczyc zarowke (drugi koniec zarowki do masy) a na wzbudzenie probowac na chwile podawac + 6V (w przypadku oryginalnej 6 voltowej). Jezeli to nic nie da to pradnica do roboty ...Możesz sprawdzanie sobie odpuścić, sposób tu opisany (dokładnie tak jak jest napisane) da Ci tylko tyle, że będziesz przekonany, że "to nic nie dało i prądnica do roboty ...http://arecki1113.republika.pl/m72.jpg Edytowane 31 Stycznia 2008 przez Gumiś714 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam :banghead: Panowie myślałem ze wiedza Wasza jest szersza(jak horyzont) HEHE Żartuje sobie Nie chodzi mi o części produkowane przez rzemieślników BEBE, ale oryginalne produkowane przez polskie zakłady zbrojeniowe??? Jak to wolno sprawdzić są jakieś artkół na ten temat, co było ulepszane, (bo słuchy dochodziły mnie ze był niektóre podzespoły ulepszane????) I mianowicie czy były znaczone podzespoły motocykla(jakieś cech) wyprodukowanego w Polsce!!!Dziękuje z góry :wink: Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 teraz to przywaliłes:-)to kompetencje wrózki:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam :icon_razz: Panowie myślałem ze wiedza Wasza jest szersza(jak horyzont) HEHE Żartuje sobie Nie chodzi mi o części produkowane przez rzemieślników BEBE, ale oryginalne produkowane przez polskie zakłady zbrojeniowe??? Jak to wolno sprawdzić są jakieś artkół na ten temat, co było ulepszane, (bo słuchy dochodziły mnie ze był niektóre podzespoły ulepszane????) I mianowicie czy były znaczone podzespoły motocykla(jakieś cech) wyprodukowanego w Polsce!!!Dziękuje z góry :icon_mrgreen: Pozdrawiam :icon_razz:Jaja sobie robisz? Było tego od cholery i jeszcze trochę. Sygnowane WZM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 jezeli pradnica jest podlaczona tak jak na tym schemacie http://arecki1113.republika.pl/m72.jpg to trzeba ta koncowke "w" podlaczyc do masy. Ja mam troche inna pradnice i stad te roznice ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A ja mam problem, najprawdopodobniej cos pochrzaniłem, wiec help. Podłaczyłem instalacje na kaske, ale przewód od akumulatora grzeje sie jak cholera, w momencie włożenia kluczyka nawet bez przekrecania, kiedy styk w zaznaczonym miejscu sie zwiera, tam tez dochodzi przewód, czy moze to byc grubosc kabla? jest taki sam cienki jak inne, mian.0,7mm a tu plan, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/632a48d5075ca93c.html zdjęcie pochodzi ze strony Jarka, bez którego zgody je tu zamiesciłem, mam nadzieje ze mnie nie zaskarży:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Tak mi się widzi że cieniutki ten kabel na okolice baterii. Ale o prądach to co ja tam wiem. 6? 12 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 6v, jesli ktos ma org.przewody to podajcie srednice kabla z aku do stacyjki moze to cos zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 może po prostu gdzieś zwiera jest. Kiedyś też jak odwrotnie aku podłączyłem to sie aż izolacja kabla podtopiła Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.