danmacz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Danmacz, do mniejszych motocykli trzeba dorosnac, i troche to trwa - Astarte na razie jest jeszcze na krzywej wzrostowej jak wiekszosc ludzi przed 30 tka.Jeden znam przypadek czlowieka ( Tomek K. z precli ) ktory po krotkiej przygodzie z 900RR wrocil do nowszego modelu CBR600 zeby stwierdzic ze zdecydowanie lepiej mu sie na tym jezdzi. l facet jezdzi bardzo ostro i bardzo duzoNo ale on byl po 30 tce jeszcze przed ta 900RR :)Ja to zamiast zastanawiac sie co wybrac, zastanawial bym sie jak tu znalezc w Polsce motocykl sportowy nie zajezdzony, ani nie po dzwonie - no chyba ze motocykl nie bedzie kupowany w Polsce :) Adam M.I o to mi chodziło.Ja nic nie mam do dużych sportowych maszyn- mają prawie same plusy.Śmieszy mnie jedynie podejście niektórych motocyklistów , którzy reperują sobie nimi ego, dywagując na temat wyższości kawasaki czy suzuki nad hondą itp.Te motocykle w tym momencie nie różnią się prawie niczym i zatraciły cechy charakterystyczne dla danej marki jak było kiedyś.Stąd wniosek dla Astarte jest taki:Nie ważne czy wybierzesz kawasaki czy hondę, one praktycznie nie różnią się niczym, przynajmniej w normalnym urzytkowaniu różnicy nie dostrzeżesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Nie ważne czy wybierzesz kawasaki czy hondę, one praktycznie nie różnią się niczym, przynajmniej w normalnym urzytkowaniu różnicy nie dostrzeżesz.Akurat w przypadku omawianych maszyn, czyli 929 i ZX-9R różnice są bardzo duże (w zależności od tego, czego się oczekuje - na korzyść jednej lub drugiej strony). Tylko ktoś, kto nie zna się na rzeczy ich nie dostrzega. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Akurat w przypadku omawianych maszyn, czyli 929 i ZX-9R różnice są bardzo duże (w zależności od tego, czego się oczekuje - na korzyść jednej lub drugiej strony). Tylko ktoś, kto nie zna się na rzeczy ich nie dostrzega.No to jakie są te różnice, mówimy oczywiście o normalnym urzytkowaniu. Bo temu bieg zapiął się z odgłosem klik a tamtemu brzdęk , i tamtemu moment zaczyna się przy 8000 a temu drugiemu przy 7500.Szaleństwo i fetyszyzm sprzętowy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No to jakie są te różnice, mówimy oczywiście o normalnym urzytkowaniu. Bo temu bieg zapiął się z odgłosem klik a tamtemu brzdęk , i tamtemu moment zaczyna się przy 8000 a temu drugiemu przy 7500.Szaleństwo i fetyszyzm sprzętowy !!!Jak zmieniam biegi mam brzdęk, śmieją sie że Suzuki ale maxymalny moment mam przy 3700 i dlatego zmieniłem właśnie na ten model, czyli dwa razy większy ;) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No to jakie są te różnice, mówimy oczywiście o normalnym urzytkowaniu. Dziewiątka jest znacznie cięższa, a przez co bardziej stabilna od 929, szczególnie na nierównościach czy obciążona bagażem (a przy tym ciągle na tyle lekka, że można nią szybciej i konkretnie pohulać po winklach). 929 jest leciutki i gabarytami oraz prowadzeniem przypomina raczej 600. Dziewiątka jest gabarytowo większa, oferuje więcej miejsca, nieco lepszą ochronę przed wiatrem i generalnie bardziej odprężoną pozycję za kierą.929 ma lepsze hamulce, o drobnostkach typu wtrysk, USD itp. już nawet nie wspominam. To tak na przykład. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudee Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) jak dla mnie powazne roznice sa np pomiedzy ducati - triumph - bmw - buell .... a japonczyki to raczej ta sama grupa... co do odglosu biegow w trumpku stroi bardziej na "Klong!" ... ale najlepsze efekty dzwiekowe osiaga na hamowaniu silnikem... Edytowane 9 Maja 2007 przez rudee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Jak ja nie lubię takich kurde politycznie poprawnych pierdzieli, którzy nie lubią szybko jeździć, ale wymądrzają się na temat tysiąców. jak nie lubisz szybko jeździć i twierdzisz, że tysiące nie są dla staruchów to załóż wątek jestem staruchem, nie lubię szybko jeździć i nie dla mnie tysiąc, a nie zaśmiecaj dziewczynie wątku jakimiś swoimi chłopskimi filozofiami. O ile mi wiadomo Astarte pytała się o lekkiego tysiąca który nadawałby się do turystyki i poleci z kufrem na autostradzie ponad dwie paki i nie wypluje wału bokiem. Jeśli przypadkiem jeździł ktoś takim sprzętem to cennymi byłyby spostrzeżenia na ten temat, a takie gadanie o dupie Maryni nic do tematu nie wnosi i IMHO za coś takiego powinien być ban tudzież ostrzeżenie. Żeby nie było, że nie w temacie, to może ktoś jeździł 929 tudzież innym strictle sportowym tysiącem z kufrem centralnym z jakimś porządnym amorkiem skrętu, daje coś taki amorek w takiej konfiguracji?? Czy nadal właściwości jezdne są beznadziejne?? Edytowane 9 Maja 2007 przez Miklas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) czytam i czytam ... szczeze mowiac nieznam nikogo kto wsiadlszy z mniejszego na wiekszy - przesiadl sie z powrotem . tak ze -bierz kobieto litra i ciesz sie z mocy a "rozsadnych motocyklistow " OLEJ!!!!!!!! Klaudiusz -- moment w suzuki -rulezzzzzz heehe Edytowane 9 Maja 2007 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jak ja nie lubię takich kurde politycznie poprawnych pierdzieli, którzy nie lubią szybko jeździć, ale wymądrzają się na temat tysiąców. jak nie lubisz szybko jeździć i twierdzisz, że tysiące nie są dla staruchów to załóż wątek jestem staruchem, nie lubię szybko jeździć i nie dla mnie tysiąc, a nie zaśmiecaj dziewczynie wątku jakimiś swoimi chłopskimi filozofiami. O ile mi wiadomo Astarte pytała się o lekkiego tysiąca który nadawałby się do turystyki i poleci z kufrem na autostradzie ponad dwie paki i nie wypluje wału bokiem. Jeśli przypadkiem jeździł ktoś takim sprzętem to cennymi byłyby spostrzeżenia na ten temat, a takie gadanie o dupie Maryni nic do tematu nie wnosi i IMHO za coś takiego powinien być ban tudzież ostrzeżenie. Żeby nie było, że nie w temacie, to może ktoś jeździł 929 tudzież innym strictle sportowym tysiącem z kufrem centralnym z jakimś porządnym amorkiem skrętu, daje coś taki amorek w takiej konfiguracji?? Czy nadal właściwości jezdne są beznadziejne??Coś kolega się mnie przyczepił.To że nie lubię szybko jeżdzi nie znaczy że nie jechałem, miałem motocykle większe od obecnego, a moje , jak to ująłeś "starcze" podejście wynika raczej z doświadczenia.Jak lubisz szybko jeżdzić to jeżdzij, ale nie przeszkadzaj innym.Nie raz mijają mnie kolesie , którym wydaje się ze ulica jest wyłącznie ich a jeżeli nie chcesz się scigać to jesteś ciota. A ja mam ich w d... .Każdy ma własną definicję przyjemności z jazdy. Z tego co zrozumiałem Astart decyduje się na sportowy motocykl o tej poj .tylko dlatego że jest lekki i na parkingu z nim nie glebnie, bo turystyki o tej poj ważą pow. 200 kg.Jezeli to jedyny wyznacznik to gratuluję.Bo chce mieć moto mocniejszy od obecnego ale tak samo lekki czyli pozostaje co ... ano motocykle klasy supersport , ale pisze także że i kufry chce podpiąć.Supersport , kufry no nie wiem ;) Ale to już nie mój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jak nie Twój problem i nie chcesz pomóc albo nie znasz takiego sprzęta to proszę Cię nie wypowiadaj się tutaj ok?? A poza tym za krótko na forum jesteś, żeby się tak wymądrzać, Astarte nie znasz, nie wiesz jak jeździ i tylko możesz się domyślać dla czego chce zmienić sprzęta, więc to następny argument, żebyś zachował powściągliwość w wypowiedziach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Z tego co zrozumiałem Astart decyduje się na sportowy motocykl o tej poj .tylko dlatego że jest lekki i na parkingu z nim nie glebnie, bo turystyki o tej poj ważą pow. 200 kg.Jezeli to jedyny wyznacznik to gratuluję.Bo chce mieć moto mocniejszy od obecnego ale tak samo lekki czyli pozostaje co ... ano motocykle klasy supersport , ale pisze także że i kufry chce podpiąć.Supersport , kufry no nie wiem :lapad: Ale to już nie mój problem.Tak to już jest jak się nie ma dwóch metrów wzrostu i 100 kg wagi, że trzeba kombinować, by znaleźć motocykl jednocześnie mocny i lekki :crossy: Ale jak tego nie możesz zrozumieć to przepraszam bardzo... :icon_rolleyes: Aha... a tak w ogóle to chce zmienić sprzęta tylko dla tego, że to tysiąc i w ogóle jest cool, i trendy mieć tysiąca :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jak nie Twój problem i nie chcesz pomóc albo nie znasz takiego sprzęta to proszę Cię nie wypowiadaj się tutaj ok?? A poza tym za krótko na forum jesteś, żeby się tak wymądrzać, Astarte nie znasz, nie wiesz jak jeździ i tylko możesz się domyślać dla czego chce zmienić sprzęta, więc to następny argument, żebyś zachował powściągliwość w wypowiedziachNa forum rzeczywiście jestem krócej ale jeżdżę dłużej niż Ty. A jak już przedstawiam swoje spostrzeżenia to wypomina mi się dyletanctwo.Dlatego piszę ze w końcu to i tak nie mój problem.Swoje zdanie na ten temat przedstawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Na forum rzeczywiście jestem krócej ale jeżdżę dłużej niż Ty. A jak już przedstawiam swoje spostrzeżenia to wypomina mi się dyletanctwo.Dlatego piszę ze w końcu to i tak nie mój problem.Swoje zdanie na ten temat przedstawiłem. Pauko, czy nie widzisz, że Twoje zdanie nie wnosi nic kompletnie do tematu wątku??, Kurde, jaśniej jużnie potrafię :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ... strictle sportowym tysiącem z kufrem centralnym z jakimś porządnym amorkiem skrętu... Sorry ale dla mnie cos takiego tom juz normalnie profanacja ! :icon_rolleyes: brakuje tylko haka pod przyczepke. ale coz o gustach sie nie mowi :lapad: Coś kolega się mnie przyczepił. Spojrz w Avatar :icon_twisted: Jak zlapie szczekami to juz nie pusci :crossy: :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Dla tego nie mówimy o gustach tylko o doświadczeniach :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.