Skocz do zawartości

Jaki tysiak dla kobiety :)


Rekomendowane odpowiedzi

Danmacz, do mniejszych motocykli trzeba dorosnac, i troche to trwa - Astarte na razie jest jeszcze na krzywej wzrostowej jak wiekszosc ludzi przed 30 tka.

Jeden znam przypadek czlowieka ( Tomek K. z precli ) ktory po krotkiej przygodzie z 900RR wrocil do nowszego modelu CBR600 zeby stwierdzic ze zdecydowanie lepiej mu sie na tym jezdzi.

l facet jezdzi bardzo ostro i bardzo duzo

No ale on byl po 30 tce jeszcze przed ta 900RR :)

Ja to zamiast zastanawiac sie co wybrac, zastanawial bym sie jak tu znalezc w Polsce motocykl sportowy nie zajezdzony, ani nie po dzwonie - no chyba ze motocykl nie bedzie kupowany w Polsce :)

 

Adam M.

I o to mi chodziło.

Ja nic nie mam do dużych sportowych maszyn- mają prawie same plusy.Śmieszy mnie jedynie podejście niektórych motocyklistów , którzy reperują sobie nimi ego, dywagując na temat wyższości kawasaki czy suzuki nad hondą itp.Te motocykle w tym momencie nie różnią się prawie niczym i zatraciły cechy charakterystyczne dla danej marki jak było kiedyś.Stąd wniosek dla Astarte jest taki:

Nie ważne czy wybierzesz kawasaki czy hondę, one praktycznie nie różnią się niczym, przynajmniej w normalnym urzytkowaniu różnicy nie dostrzeżesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne czy wybierzesz kawasaki czy hondę, one praktycznie nie różnią się niczym, przynajmniej w normalnym urzytkowaniu różnicy nie dostrzeżesz.

Akurat w przypadku omawianych maszyn, czyli 929 i ZX-9R różnice są bardzo duże (w zależności od tego, czego się oczekuje - na korzyść jednej lub drugiej strony). Tylko ktoś, kto nie zna się na rzeczy ich nie dostrzega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w przypadku omawianych maszyn, czyli 929 i ZX-9R różnice są bardzo duże (w zależności od tego, czego się oczekuje - na korzyść jednej lub drugiej strony). Tylko ktoś, kto nie zna się na rzeczy ich nie dostrzega.

No to jakie są te różnice, mówimy oczywiście o normalnym urzytkowaniu.

Bo temu bieg zapiął się z odgłosem klik a tamtemu brzdęk , i tamtemu moment zaczyna się przy 8000 a temu drugiemu przy 7500.

Szaleństwo i fetyszyzm sprzętowy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jakie są te różnice, mówimy oczywiście o normalnym urzytkowaniu.

Bo temu bieg zapiął się z odgłosem klik a tamtemu brzdęk , i tamtemu moment zaczyna się przy 8000 a temu drugiemu przy 7500.

Szaleństwo i fetyszyzm sprzętowy !!!

Jak zmieniam biegi mam brzdęk, śmieją sie że Suzuki ale maxymalny moment mam przy 3700 i dlatego zmieniłem właśnie na ten model, czyli dwa razy większy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jakie są te różnice, mówimy oczywiście o normalnym urzytkowaniu.

Dziewiątka jest znacznie cięższa, a przez co bardziej stabilna od 929, szczególnie na nierównościach czy obciążona bagażem (a przy tym ciągle na tyle lekka, że można nią szybciej i konkretnie pohulać po winklach). 929 jest leciutki i gabarytami oraz prowadzeniem przypomina raczej 600.

Dziewiątka jest gabarytowo większa, oferuje więcej miejsca, nieco lepszą ochronę przed wiatrem i generalnie bardziej odprężoną pozycję za kierą.

929 ma lepsze hamulce, o drobnostkach typu wtrysk, USD itp. już nawet nie wspominam.

 

To tak na przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie powazne roznice sa np pomiedzy ducati - triumph - bmw - buell .... a japonczyki to raczej ta sama grupa...

 

co do odglosu biegow w trumpku stroi bardziej na "Klong!" ... ale najlepsze efekty dzwiekowe osiaga na hamowaniu silnikem...

Edytowane przez rudee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja nie lubię takich kurde politycznie poprawnych pierdzieli, którzy nie lubią szybko jeździć, ale wymądrzają się na temat tysiąców. jak nie lubisz szybko jeździć i twierdzisz, że tysiące nie są dla staruchów to załóż wątek jestem staruchem, nie lubię szybko jeździć i nie dla mnie tysiąc, a nie zaśmiecaj dziewczynie wątku jakimiś swoimi chłopskimi filozofiami.

 

O ile mi wiadomo Astarte pytała się o lekkiego tysiąca który nadawałby się do turystyki i poleci z kufrem na autostradzie ponad dwie paki i nie wypluje wału bokiem.

 

Jeśli przypadkiem jeździł ktoś takim sprzętem to cennymi byłyby spostrzeżenia na ten temat, a takie gadanie o dupie Maryni nic do tematu nie wnosi i IMHO za coś takiego powinien być ban tudzież ostrzeżenie.

 

Żeby nie było, że nie w temacie, to może ktoś jeździł 929 tudzież innym strictle sportowym tysiącem z kufrem centralnym z jakimś porządnym amorkiem skrętu, daje coś taki amorek w takiej konfiguracji?? Czy nadal właściwości jezdne są beznadziejne??

Edytowane przez Miklas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam i czytam ... szczeze mowiac nieznam nikogo kto wsiadlszy z mniejszego na wiekszy - przesiadl sie z powrotem .

tak ze -bierz kobieto litra i ciesz sie z mocy a "rozsadnych motocyklistow " OLEJ!!!!!!!!

Klaudiusz -- moment w suzuki -rulezzzzzz heehe

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja nie lubię takich kurde politycznie poprawnych pierdzieli, którzy nie lubią szybko jeździć, ale wymądrzają się na temat tysiąców. jak nie lubisz szybko jeździć i twierdzisz, że tysiące nie są dla staruchów to załóż wątek jestem staruchem, nie lubię szybko jeździć i nie dla mnie tysiąc, a nie zaśmiecaj dziewczynie wątku jakimiś swoimi chłopskimi filozofiami.

 

O ile mi wiadomo Astarte pytała się o lekkiego tysiąca który nadawałby się do turystyki i poleci z kufrem na autostradzie ponad dwie paki i nie wypluje wału bokiem.

 

Jeśli przypadkiem jeździł ktoś takim sprzętem to cennymi byłyby spostrzeżenia na ten temat, a takie gadanie o dupie Maryni nic do tematu nie wnosi i IMHO za coś takiego powinien być ban tudzież ostrzeżenie.

 

Żeby nie było, że nie w temacie, to może ktoś jeździł 929 tudzież innym strictle sportowym tysiącem z kufrem centralnym z jakimś porządnym amorkiem skrętu, daje coś taki amorek w takiej konfiguracji?? Czy nadal właściwości jezdne są beznadziejne??

Coś kolega się mnie przyczepił.

To że nie lubię szybko jeżdzi nie znaczy że nie jechałem, miałem motocykle większe od obecnego, a moje , jak to ująłeś "starcze" podejście wynika raczej z doświadczenia.Jak lubisz szybko jeżdzić to jeżdzij, ale nie przeszkadzaj innym.Nie raz mijają mnie kolesie , którym wydaje się ze ulica jest wyłącznie ich a jeżeli nie chcesz się scigać to jesteś ciota. A ja mam ich w d... .Każdy ma własną definicję przyjemności z jazdy.

 

Z tego co zrozumiałem Astart decyduje się na sportowy motocykl o tej poj .tylko dlatego że jest lekki i na parkingu z nim nie glebnie, bo turystyki o tej poj ważą pow. 200 kg.Jezeli to jedyny wyznacznik to gratuluję.Bo chce mieć moto mocniejszy od obecnego ale tak samo lekki czyli pozostaje co ... ano motocykle klasy supersport , ale pisze także że i kufry chce podpiąć.

Supersport , kufry no nie wiem ;)

Ale to już nie mój problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie Twój problem i nie chcesz pomóc albo nie znasz takiego sprzęta to proszę Cię nie wypowiadaj się tutaj ok??

 

A poza tym za krótko na forum jesteś, żeby się tak wymądrzać, Astarte nie znasz, nie wiesz jak jeździ i tylko możesz się domyślać dla czego chce zmienić sprzęta, więc to następny argument, żebyś zachował powściągliwość w wypowiedziach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zrozumiałem Astart decyduje się na sportowy motocykl o tej poj .tylko dlatego że jest lekki i na parkingu z nim nie glebnie, bo turystyki o tej poj ważą pow. 200 kg.Jezeli to jedyny wyznacznik to gratuluję.Bo chce mieć moto mocniejszy od obecnego ale tak samo lekki czyli pozostaje co ... ano motocykle klasy supersport , ale pisze także że i kufry chce podpiąć.

Supersport , kufry no nie wiem :lapad:

Ale to już nie mój problem.

Tak to już jest jak się nie ma dwóch metrów wzrostu i 100 kg wagi, że trzeba kombinować, by znaleźć motocykl jednocześnie mocny i lekki :crossy: Ale jak tego nie możesz zrozumieć to przepraszam bardzo... :icon_rolleyes:

 

Aha... a tak w ogóle to chce zmienić sprzęta tylko dla tego, że to tysiąc i w ogóle jest cool, i trendy mieć tysiąca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie Twój problem i nie chcesz pomóc albo nie znasz takiego sprzęta to proszę Cię nie wypowiadaj się tutaj ok??

 

A poza tym za krótko na forum jesteś, żeby się tak wymądrzać, Astarte nie znasz, nie wiesz jak jeździ i tylko możesz się domyślać dla czego chce zmienić sprzęta, więc to następny argument, żebyś zachował powściągliwość w wypowiedziach

Na forum rzeczywiście jestem krócej ale jeżdżę dłużej niż Ty. A jak już przedstawiam swoje spostrzeżenia to wypomina mi się dyletanctwo.Dlatego piszę ze w końcu to i tak nie mój problem.

Swoje zdanie na ten temat przedstawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum rzeczywiście jestem krócej ale jeżdżę dłużej niż Ty. A jak już przedstawiam swoje spostrzeżenia to wypomina mi się dyletanctwo.Dlatego piszę ze w końcu to i tak nie mój problem.

Swoje zdanie na ten temat przedstawiłem.

 

Pauko, czy nie widzisz, że Twoje zdanie nie wnosi nic kompletnie do tematu wątku??, Kurde, jaśniej jużnie potrafię :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... strictle sportowym tysiącem z kufrem centralnym z jakimś porządnym amorkiem skrętu...

 

Sorry ale dla mnie cos takiego tom juz normalnie profanacja ! :icon_rolleyes: brakuje tylko haka pod przyczepke. ale coz o gustach sie nie mowi :lapad:

 

Coś kolega się mnie przyczepił.

 

Spojrz w Avatar :icon_twisted: Jak zlapie szczekami to juz nie pusci :crossy:

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...