wueska Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Najmniejsza kostka na typ[owym naklejanym ciężarku to 2g takie potem jest 5... Bo wyważarki do kół samochodowych pracują z dokładnością do 2g wiec taki ciężarek musi występować. A to że oponiarze zawsze zwiększają zakres do 5 to już inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajonc Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Najmniejsza kostka na typ[owym naklejanym ciężarku to 2g takie potem jest 5... Bo wyważarki do kół samochodowych pracują z dokładnością do 2g wiec taki ciężarek musi występować. A to że oponiarze zawsze zwiększają zakres do 5 to już inna bajka. Typowy ciezarek uzywany w USA to jest http://www.motionpro.com/motorcycle/partno/08-0455/ Profesjonalna maszyna do wywazania kol samochodowych ktora czasami uzywam ma rozdzielczosc 1/4 uncji,czyli okolo 7 gramow. Ameryka to duzy kraj,nikt to sie nie pi************li z ciezarkami 2czy tez 5 gramow. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nigdy nie słyszałem o takim kraju jak Ameryka :O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 przy wadze ich aut i przy wadze kierowców aut ( która czasami jest większa niż samochodu ) to się nie dziwie z tymi ich ciężarkami. i te ograniczenia prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Właśnie im szybciej jedziesz tym koło powinno być wyważone dokładniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 No właśnie, ale Dr Arturowi chodziło o to że w stanach są duże ograniczenia prędkości, i szybko się tam nie jeździ (przynajmniej legalnie);) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) wiem byle widzialem jak sie jezdzi w usa i nie chcial bym tam moto jezdzic :) ale torow maja troche wiecej od nas :( Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniuusssss Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Najmniejsza kostka na typ[owym naklejanym ciężarku to 2g takie potem jest 5... Bo wyważarki do kół samochodowych pracują z dokładnością do 2g wiec taki ciężarek musi występować. A to że oponiarze zawsze zwiększają zakres do 5 to już inna bajka. a czy ty wiesz ile w samochodzie jest pi**** z alusem nawet wywazajac do 5g?a co dopiero do 2,sam pracuje w warsztacie samochodowym i wiem co to znaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 mam teraz nie wyważona z tylu i nie czuje objawów niepokojących, może dlatego ze mało gumy na niej zostało. a wywarzać na motocyklu się nie da w jakiś sposób?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Wywazac powinno sie przy kazdej wymianie opon badz tez gdy opona zostala zjechana, to jest nasze bezpieczenstwo i pamietajcie o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judyta29 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) Przepraszam, że odgrzewam, ale jakie mogą być konsekwencje jazdy na niewyażonych kołach? Mam wrażenie, że wulkanizator zapomniał o tym przy wymianie opony. Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez Judyta29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) będzie telepało góra dół > lecą łożyska w kołach , tuleje na wahaczu, przedni zawias dostaje w dgeneralnie czuć że coś nie tak, a w przypadku przodu widać jak drga ośka przód-tyłjeszcze zależy jakimi prędkościami się jeździ, niedowage dopiero widać po przekroczeniu 100 Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Przy przednim kole jest to bardziej wyczuwalne- drży kierownica, powyżej 200KM/h jest bardzo nieprzyjemna jazda, nic nie widać w lusterkach. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benben Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Brak wyważenia przy dużych prędkościach może nawet doprowadzić do wypadku. Powstają przeciążenia które gdzieś muszą dać swój upust - np w zwiększoym zużyciu opon, łożysk, amortyzatorów itd. W autach najczęściej dochodzi do tego przy uszkodzonej feldze.Odsyłam do tego wpisu: http://www.motocorner.pl/wywazanie-kol-kiedy-i-w-jakim-celu/Tam znajdziesz trochę więcej info na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.