Skocz do zawartości

Policyjne mz'ki


Cegla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

może jeszcze napiszecie że ts250 była lepsza od etz :buttrock: ?? :?: ale jajca sobie robicie!! :!: może jeszcze ta z szesnastką z przodu i wąską kierownica :!:  :?: -przeciez tym się wogule jeźdźić nie da :!:  

a ceny tych mz-tek to też z kapelusza wyciągnęliście

za 1000zł to można kupić 251 i to z przeglądem OC i w dobrym stanie

za ts to bym w życiu nie dał więcej niż 500zł

nie-ja już nie mogę :evil:  :(  :D

 

Skąd wiesz, że MZ TS250/1 się nie da w ogóle jeździć??!

Byłem na Twojej stronie i z tego co widzę to nie miałeś w ogóle TSki. Przypuszczam, że jeżeli nawet miałeś okazję dosiąść tą niewątpliwie wspaniałą maszynę to nie zrobiłeś nią wielu kilometrów w przeciwieństwie do Billego. On przejechał "czymś", za co byś nie dał więcej niż 500zł, ponad 16tyś w kraju i za granicą. Jeździliśmy sporo razem, ja CZ on MZ ale też prowadziłęm tą legendę spory kawałek i uważam, że to za*eb*** motocykl. Jak ktoś krytykuje TS to albo nie wie w ogóle o czym mówi, albo ma złomy i OGÓLNIE NIE JEDŹDZIŁ TAKIM MOTO W NORMALNYM STANIE (znaczy się dobrym na prawde a nie dobrym z ogłoszenia).

Temat cen pomijam. heheh, nie no jaja.... tak to łeee. za grosze kupić można a jak by przyszło sprzedawać to he, panie, mniej niż 800 nie bydzie hehe

 

Pozdrawiam

Rafał

 

P.S. Kłótnie co lepsze nie mają raczej sensu ale bezpodstawna krytyka tymbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze napisałem o ts250-16cali przód i wąska kierownica-jest naprawdę trudna w ujeżdżaniu-i to jes niezaprzeczalny fakt

po drugie-ts-ki faktycznie nie miałem, nie zrobiłem nią dużo kilometrów ale kilka razy troszkę pojeźdźiłem ts-ką 250 kumpla i to ona dała mi prawo stwierdzenia tego faktu

była(jest) super zrobiona ale jej konstukcja pozostawia wiele do życzenia

zresztą-jeśli ts-ka byłaby taka super to po co modernizowaliby ją :?: :buttrock:

nie krytykuje ts-ki jako tako ale uważam że etz jest o wiele bardziej zaawansowana technicznie,bardziej dopracowana, ekonomiczniejsza i pod wieloma innymi względami lepsza od swoich porzedniczek-dlatego wogule ośmieliłem się wtrącić w ta dyskusję

równie dobrze mógłbym rzec że zarówno Ty Rafał jak i Billy nie jeźdźiliście nigdy ETZ i dlatego macie taki a nie inny punkt widzenia

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jest naprawdę trudna w ujeżdżaniu-i to jes niezaprzeczalny fakt

po drugie-ts-ki faktycznie nie miałem, nie zrobiłem nią dużo kilometrów ale kilka razy troszkę pojeźdźiłem ts-ką 250 kumpla i to ona dała mi prawo stwierdzenia tego faktu

była(jest) super zrobiona ale jej konstukcja pozostawia wiele do życzenia

zresztą-jeśli ts-ka byłaby taka super to po co modernizowaliby ją :?:  :evil:  

nie krytykuje ts-ki jako tako ale uważam że etz jest o wiele bardziej zaawansowana technicznie,bardziej dopracowana, ekonomiczniejsza i pod wieloma innymi względami lepsza od swoich porzedniczek-dlatego wogule ośmieliłem się wtrącić w ta dyskusję

równie dobrze mógłbym rzec że zarówno Ty Rafał jak i Billy nie jeźdźiliście nigdy ETZ i dlatego macie taki a nie inny punkt widzenia

 

Nie krytykuje przecież ETZ bo zrobiłem nią pare kilometrów, wiec tak jakby nic.

Krytykuje wyłącznie bezpodstawną krytykę TSki. Nie wypowiadałem się, że ETZ to g...itp.

Na pewno nie można zarzucić TSce brak ekonomiczności. Założę się, że ETZ mniej niż 2,6l/100km ( a tyle spaliła TSka Billego jak byliśmy na UA- sam widziałem)nie spali.

A co do modernizowania to nie zawsze jest ono na korzyść. Oszczędza się często na materiale...

 

I nie chodzi, żebyśmy się kłócili czy tam obrażali...a

Tylko jak można krytykować moto jak się nim tylko troszkę pojeździło...?! :buttrock:

 

Pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok-ja już wyraziłem swoje zdanie i tyle

pozdro

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Rafał :buttrock: , fajnie jak pisze ktoś co coś wie na ten temat.

 

nie wiem jak mozna pisac że etz jest bardziej ekonomiczna, widocznie mozna :evil: , tak samo jak mozna pisac ze CZ pali od 6 do 12. mity powstaja i trwaja dluuuuuugo

nie wazne, kazdy wie swoje .

tymczasem wiosna idzie...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Noo, ja bym Wam pokazał, ile potrafi spalić ETZ :mrgreen: Mój rekord to jakieś 6l a może nawet i nieco więcej - ekonomiczna jazda jakoś mi malo kiedy wychodziła :flesje: Kumpel za to tak ustawił sobie gaźnik, że jego 251 spalała poniżej 4,5/100, ale za to jak na trasie mocniej odkręciliśmy gaz, to zdarzało się, że gasł mu silnik :lol:

Na TS nie jeździłem, ale relacje z wypraw Mariana są chyba najlepszą rekomendacją dla tego motocykla.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ukasz :flesje:

 

ogolnie mówiąc nie twierdze że TS jest lepsza od ETZ czy odwrotnie , chodzi mi o to że mi pasuje lepiej TS dla mojego stylu jazdy. ETZ jechałem i też mi sie podoba. ( znam ETZ co pali około 4,0 na trasie przy predkosci 90-100 )

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

czołem, grzebalem w archiwum w poszukiwaniu jednego posta z adresem sklepu (skutery debica czy cos takiego - maja tam czesci do starych motorow, zarzucicie adresem??)

 

no i natknalem sie na to, w sumie temat mnie interesuje, no bo po pierwsze tanio, po drugie mam odchyl w strone jakis rzeczy wojskowych, policyjnych , po prostu jajcarsko cos takiego wyglada :P

 

gdzie mozna sie dowiedziec czy aktualnie cos takiego sprzedaja, informacje o przetargach??????

 

z gory dzieki

chodzi mi raczej o ete 251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
( znam ETZ co pali około 4,0 na trasie przy predkosci 90-100   )

Moja TS 250/1 tez tyle pali przy takich prędkościach, a nawet poniezej 4 (na trasie). Na 100% jest elastyczniejsza od ETZ, i nie wiem czym sie kierował jakis przedmówca, ze ETZ ma lepsze od TS 250/1 skrzynie i zawieszenie-przeciez oba modele mają identyczne zawieszenie i skrzynie biegów- widać tu kompetną nieznajomość tematu :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem TSą, ale ta dyskusja raczej nie przyniesie rozstrzygnięcia która MZ jest lepsza. Ja tylko powiem, że moja ETZ 250 pali średnio 4,1 (najniższe spalanie jakie zanotowałem to 3,65, najwyższe 4,29). Na klasycznym zapłonie z przerywaczem. Nie daję jej w palnik, w trasie trzymam ok 4 tys rpm czyli wychodzi prędkość 90 km/h. Użytkownicy TS-ek 250 niech napiszą czy można tym modelem utrzymać spokojnie prędkość podróżną 100 - 110 km/h i jak się wtedy prowadzi. Wspomnę tylko, że jestem wielkim miłośnikiem klasycznych motocykli i posiadanie TS 250 jest moim marzeniem, ale do normalnego użytkowania ETZ chyba bardziej się nadaje (elektryka, przedni hamulec, łożyskowanie wahacza nie wymagające smarowania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Moją MZ kupiłe rok temu w stanie naprawdę idealnym! silnik nigdy nie rozbierany, tylko 12 tys. km przebiegu... naprawdę super. W tej chwili moto ma przejechane ponad 17 tys. km, nigdy nie miałem żadnej awarii w trasie, mam do niej oryginalne kufry policyjne. Sprzedawca, który mi ją sprzedał zapewniał mnie, że moto ma wzmocniony silnik (23KM) ale czy tak jest to naprawdę nie wiem, przyspieszenie jest świetne, najszybciej jechałem nią 125 km/h, a myślę, że max. pojechałaby ok 130 km/h. pali ok. 4.5 litra, zawsze odpala od pierwszego. Pierwsza rejsetracja dopiero w 1999 roku. :)

Pozdrawiam

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu dosiadałem ETeZetki 251 ujeżdżanej wcześniej przez policję, ale przerobionej z powrotem na wersję cywilną. Musiała chyba być podrasowana, skoro wyciągała wg licznika ponad 140 km/h (Dziadu może potwierdzić). Uważam, że za tamte pieniądze (1650 zł) był to całkiem fajny sprzęt, zwłaszcza że był to mój pierwszy "dorosły" motocykl.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...