Bocian cbr Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 cos sie z tym serwisem dzieje napisałem a tekst sie nie pokazał niektóre posty wyświetlają sie po 2, 3 razy, chodzilo o to ze wymieniłem uszczelniacz w przednim zawieszeniu i dalej cieknie, mam pytanie czy poza montażem którego chyba nie sposób zepsuć i gównianym uszczelniaczem jest jakaś przyczyna takiego stanu rzeczy, lagi wyglądają OK, może ktoś miał podobny przypadek może gdzieś tkwi jakiś haczyk, dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 mysle jednak ze twoj chrom na lagach powiedzial dosc :wink: trzebabylo by zmierzyc lagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 no ja tak mialem , winna byla zuzyta laga :/ na oko tez wyglada ok , ale zaden uszczelniacz tam nie trzymal. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 a czy właściwą stroną założyłeś ? wargi się nie podwinęły ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Krzywa laga (niewalec), rysy w chromie.... Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 może jeszcze spróbuj dobrze przepolerowąc lagi. Uszczelniacze kup dobrje firmy i dwu wargowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Moze wlałeś za dużo oleju i go wyciska? Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 -polerowanie nic nie da, przerabiałem to.Laga do wymiany (przy okazji panewki powinno się wymienić!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ja miałem taki balet że komuś nie chciało zmieścić się zabezpieczenie uszczelniacza i poprostu przytłuk gniazdo zimera, cikło, wymieniłem na nowe to samo, ładnie dremellem zniwelowałem to gniazdo ,prawidłowy zimer i lata. Chociaż szczerze mówiąć nie masz pewnie takiego przypadku. a czy wargi dobrze leżą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 U mnie było tak, że ciekło po zmianie simmerów. Wszystko rozebrałem i myślałem, że to wina małych rysek na ladze, wiec je spolerowałem ile sie dało ale te głębsze jeszcze zostały. Sprawdziłem simmery pod mikroskopem i były dobre więc skróciłem tylko sprężynki,nalalem ilość oleju podanej w serwisówce i po paru km znowu ciekło a miałem dwuwargowe simmery. Myślalem, że naciągnięta spręzynka mi spadła ale po rozebraniu okazało sie,że nie. Tym razem po skręceniu nalalem mniej oleju niż każe serwisówka i jest ok juz od paru setek km a nie oszczędzam przedniego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Czasami dobrze jest prewencyjnie wymieniać częściej uszczelniacz zgrubny bo łatwiej a wtedy mniej pyłu dostaje się pomiedzy uszczelniacze i lagi mniej cierpią szlifowania. Cenna uwaga lać do lag oleju tyle ile podaje producent a jeżeli obciążenie jest duże to lepiej nie pompować lag tylko dać gęściejszy olej np. zamiast W 10 dać W 15 lub nawet 20. Niestety wpłynie to na zwiększenie ich twardości. Do teleskopów wielopochwowych stosuje sie mieszanki olejowe różnej gęstości. Ale doborem odpowiedniej zajmują sie dobre warsztaty moto wyczynowych. Można nalać oleju odrobinę mniej ale będzie ryzyko że lagi będą dobijać . Polerowanie pastą autosol pozwoli dobrze wyczyścić lagi ale nie zlikwiduje problemu. Podczas rozbierania lag dobrze jest sprawdzić czy nie są krzywe bo to też będzie przyczyną wycieków. Czasami jeżeli lagi są zbyt zużyte jedyną radą jest ich wymiana. Zawsze stosujemy uszczelniacze dwuwargowe bo są dużo lepsze. Nie należy oszczedzać na materiałach bo późnie okazuje się że naprawy są dużo droższe. Japodczas wymiany sprawdzam jak zachowuje sie uszczelniacz na ladze czy nie ma zbytnich luzów i profilaktycznie pomiedy nie tzn zgrubny i własciwy wciskam warstewkę smaru silikonowego. Zabezpiecza on przed rdzewieniem zabezpieczenia i pochłnia drobiki pyłu . Ponadto daje on poślizg co zapobiega przedwczsnemu zużywaniu sie uszczelniaczy (kto smaruje ten jedzie) Sprawź to co piszemy a znajdzie userkę.Pozdrawiam Jurek :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian cbr Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 dzieki za wszelkie opienie choć nie pocieszyły mnie. spróbuje jeszcze raz orginalnie uszczelniacz był jednowargowy i taki też założyłem teraz spróbuje jeszcze raz z dwuwargowym oleju było nalane dokładnie tyle co w serwisówce rzeczywiście na ladze sa minimalne ryski ale niewiem czy mogła sie zużyć przez 10 000 bede próbował dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_04 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Widzę, że temat już dawno nieodwiedzany przez nikogo, ale właśnie zauważyłem niewielkie wysączanie oleju z lagi, a niedawno uszczelniacze były wymieniane. Poradziłem się znajomego mechanika i powiedział żeby sprężynkę skrócić ok 1cm i powinno być ok. Właśnie zamówiłem kolejne uszczelniacze wymienię je i zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 W takim razie Twój znajomy mechanik jest druciarzem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_04 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Jak wymienię, to napiszę jak jest. Skrócona sprężynka w uszczelniaczu będzie powodowała lepsze przyleganie gumowej części uszczelniacza do lagi, więc teoretycznie może pomóc. Wymiana uszczelniacza w XJ to pół godzinki roboty przy piwie. :) Zobaczymy jak będzie. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.