macceti Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Witam!Jakie oponki najlepiej kupic do jazdy po naszych drogach? Chce dobre opony nie jakies Shiko. Jesli macie jakies informacje na temat gdzie tez mozna sie poradzic i tanio kupic to rowniez poproszeDzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam, nadszedł czas żebym zmienił oponkę w motorku który niedawno kupiłem. Nie wiem co kupić. Preferuję zaliczanie winkli, latanie po zakrętach, nie jeżdżę po torze nie stawiam moto na koło, nie zależy mi na dobrych właściwościach na mokrej nawierzchni. Zależy mi na dobrej opony do codziennej jazdy które sprawdzą się w trasie, które osiągną swoje możliwości już w średnich temperaturach i będą dobrze prowadzić się w zakrętach. Jeśli macie doświadczenia podzielcie się nimi, co proponujecie. Podam 3 proponowane przez producenta rodzaje gum i dodam że wymieniam tylko tylną oponkę. Przód DUNLOP. Propozycje producenta (z naklejki z wachacza). BRIDGESTONE BT010R RADIAL F DUNLOP D207P MICHELIN PILOT SPORT E Jakieś inne propozycje. Z góry dziękuje. Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 A jaki to Dunlop z przodu ? Naklejką producenta nie masz się co sugerować bo proponuje ona opony "z epoki", a po co zakładać stary model (np. Dunlop D 207) jak można założyć o wiele nowszy (np. Qualifier lub Qualifier II). Generalnie na zimno dobrze w winklach trzymają Pilot Powery ewentualnie Road 2, z Dunlopa polecałbym Qualifier 2 albo Roadsmart. Kwestię w obu wypadkach czy opona sport czy sport-turystyk musisz sam rozstrzygnać. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysynt Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 wymien zestaw, a poczujesz konkretna roznice java script:emoticon wymieniajac sam tyl moze nadal jechać sie kiepsko, bo stary przod bedzie wszystko partaCZYŁ... teraz komplety mozna juz kupic w promocjach w cenie tylnej oponki lub taniej java script:emoticon ja polecam DUNLOP QUALIFIER, jezdzilem na nich po ulicach -pozamykane :) , jezdzilem po torze - rewelacja i oczywiscie pozamykane bez uslizgow :) porownywalem je z BRIDGESTONE BT016, ktore okazały sie mniej trwale o jakies 25%, do tego lapalem uslizgi na torze :/ porownywalem DUNLOP 209GP RACER, ktore lepiej zachowywaly sie na torze, lecz na ulicy dluzej sie rozgrzewaly a jak zimne to mialy slaba przyczepnosc, zaś przy opadach deszczu nie nadają się do jazdy z powodu braku odprowadzenia wody... ja na ten sezon kupiłem ponownie DUNLOP QUALIFIER I :) w tym roku kupilem je w firmie PowerTeam, maja tam dobrą cenę, wszystkie rozmiary od ręki, faktura vat, gwarancja, dostawa następnego dnia, oponki dostalem produkcja 2010r i do tego jeszcze rabat dostałem, więc polecam z czystym sumieniem :) zestawy masz tutaj: http://www.motoemi.pl/felga-cali-c-286_290_308_309.html pomyśl nad tym, bo komfort jazdy zmieni sie niesamowicie. ja odkad pierwszy raz kupilem nowy zestaw nie chce slyszec o zakladaniu uzywanych opon, albo wymianie tylko jednej opony, bo to tak jak bys zalozyl uzywke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Od takich cen to można dawać rabaty że hoho :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Lysynt w 3 z 5 postów na forum reklamuje ten sklep, pewnie ma tam jakieś udziały :P jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Dunlop Qualifier I vs Miechelin Power Pilot. ???? Muszę jak najszybciej wybrać którąś z nich. Do CBR600 F4i. Cel winkle i dalsze wypady. Proszę o pomoc i o ocenę. :buttrock: Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Dunlop Qualifier I vs Miechelin Power Pilot. ???? Muszę jak najszybciej wybrać którąś z nich. Do CBR600 F4i. Cel winkle i dalsze wypady. Proszę o pomoc i o ocenę. :buttrock: Trwałość podobna, z osiągów / prowadzenia lepszy pilot. Jak cos patrz priv ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 enjoy http://forum.motocyklistow.pl/Opony-sporto...131028.htmlnjoy :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plubart Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Kupiłem F4i z BT023. Tył jest już całkowicie zajechany ale z przodu siedzi świeżutka oponka z 2017r. Mam teraz zagwozdkę co z tym stanem rzeczy zrobić. W sezonie pokonuje ok 6-7 tys kilometrów. Lubię odkręcić i agresywnie polatać po winklach poza miastem. Ze 2 lub 3 razy ciągu sezonu odwiedzam tor. Motocykla używam też jako środka transportu do pracy i na krótkie wypady z żoną poza miasto. Macie jakieś doświadczenia z tymi oponami? Myślałem wstępnie o tym żeby sprzedać ten przód i kupić komplet o bardziej sportowym charakterze np s20 ale teraz sam już nie wiem czy nie zostawić go i dokupić po prostu tył. Co ewentualnie jeszcze polecacie? Tak żeby tył wytrzymał te 6-7 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 https://www.scigacz.pl/Bridgestone,BT-023,Battlax,w,dobrym,kierunku,16257.html Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plubart Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Proszę bez spamu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Ja i spam? Wykluczone! Kliknij w linka to się dowiesz co nieco o tych oponach (obiecuję nie zawirusować Ci kompa :D) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plubart Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Naprawdę myślisz, że nie zadałem sobie minimum trudu i nie przejrzałem linków z pierwszej strony Google po wpisaniu frazy Battlax BT023? Chciałbym poznać WŁASNE opinie i doświadczenia użytkowników lub opinie usłyszane od znajomych. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Jeździłem na bt020, bt016 i bt023.Bridgestone ma to do siebie (przynajmniej te 3 opony) że jest dobry jak jest zimny, czyli trzyma przyzwoicie od startu. Natomiast zachowuje sie dramatycznie źle po drugiej stronie spektrum temperaturowego. Dobra przyczepność ma wąskie okienko tolerancji, a po przegrzaniu opona staje się zdradziecko zła. Kumpel na vfr wyglebił na bt020 wg niego bez ostrzenia ze strony opon. Po prostu puściły. Nigdy w życiu Bridgestonow na motocykl nie założę. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.