Skocz do zawartości

lysynt

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lysynt

  • Urodziny 04/09/1977

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    949949

Informacje profilowe

  • Skąd
    BUKOWIEC

Osiągnięcia lysynt

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. mialem doswiadczenie z NITRO - nie polecam :) kupowalem niedawno oponki i widziałem w sklepie PowerTeam , że mają duże promocje na NITRO www.motoemi.pl ale jak chcesz dobry kask to proponuje dolozyc kilka zlotych ;)
  2. stosowany w praktycznie wszystkich rodzajach motocykli od cross, przez turystyczne do sportowych oraz w quadach :) osobiście polecam LSL, jest w miarę tani, malo stopni regulacji, co ułatwia szybsza regulacje i zmniejsza mozliwosc pomylki w ustawieniach. OHLINS srednio jest 2x mocniejszy , lecz znacznie wiecej kliknięć przy regulacji, wszystko zalezy do czego potrzebujesz amorek? na tor - polecam ohlins jezeli do jazdy po ulicach to bedziesz bardziej zadowolony z LSL, bo zaplacisz o polowe mniej, podczas regulacji masz o polowe mniejszy zakres, a OHLINSA raczej i tak nie skrecisz mocniej niz do polowy, bo przy uzytkowaniu drogowym robi sie to wrecz niebezpieczne
  3. zobacz klocki hamulcowe SBS - nie są najdroższe i są lepsze od EBC :) jezdze na nich i jestem zadowolony, a kumple jak przesiedli sie z EBC, to twierdzili,ze bez porównania. tu masz krótki opis: http://www.motoemi.pl/klocki-hamulcowe-c-37_38.html to nie majatek,wiec najlepiej jak sam sprobujesz,ale moze to byc dobre rozwiązanie
  4. jak nie chcesz sie meczyc to wymień jak najszybciej
  5. wymien zestaw, a poczujesz konkretna roznice java script:emoticon wymieniajac sam tyl moze nadal jechać sie kiepsko, bo stary przod bedzie wszystko partaCZYŁ... teraz komplety mozna juz kupic w promocjach w cenie tylnej oponki lub taniej java script:emoticon ja polecam DUNLOP QUALIFIER, jezdzilem na nich po ulicach -pozamykane :) , jezdzilem po torze - rewelacja i oczywiscie pozamykane bez uslizgow :) porownywalem je z BRIDGESTONE BT016, ktore okazały sie mniej trwale o jakies 25%, do tego lapalem uslizgi na torze :/ porownywalem DUNLOP 209GP RACER, ktore lepiej zachowywaly sie na torze, lecz na ulicy dluzej sie rozgrzewaly a jak zimne to mialy slaba przyczepnosc, zaś przy opadach deszczu nie nadają się do jazdy z powodu braku odprowadzenia wody... ja na ten sezon kupiłem ponownie DUNLOP QUALIFIER I :) w tym roku kupilem je w firmie PowerTeam, maja tam dobrą cenę, wszystkie rozmiary od ręki, faktura vat, gwarancja, dostawa następnego dnia, oponki dostalem produkcja 2010r i do tego jeszcze rabat dostałem, więc polecam z czystym sumieniem :) zestawy masz tutaj: http://www.motoemi.pl/felga-cali-c-286_290_308_309.html pomyśl nad tym, bo komfort jazdy zmieni sie niesamowicie. ja odkad pierwszy raz kupilem nowy zestaw nie chce slyszec o zakladaniu uzywanych opon, albo wymianie tylko jednej opony, bo to tak jak bys zalozyl uzywke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...