Skocz do zawartości

Jakie opony do CBR 600 F4? I gdzie?


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 lata później...

Witam, nadszedł czas żebym zmienił oponkę w motorku który niedawno kupiłem. Nie wiem co kupić. Preferuję zaliczanie winkli, latanie po zakrętach, nie jeżdżę po torze nie stawiam moto na koło, nie zależy mi na dobrych właściwościach na mokrej nawierzchni. Zależy mi na dobrej opony do codziennej jazdy które sprawdzą się w trasie, które osiągną swoje możliwości już w średnich temperaturach i będą dobrze prowadzić się w zakrętach.

Jeśli macie doświadczenia podzielcie się nimi, co proponujecie.

Podam 3 proponowane przez producenta rodzaje gum i dodam że wymieniam tylko tylną oponkę. Przód DUNLOP.

 

Propozycje producenta (z naklejki z wachacza).

 

BRIDGESTONE BT010R RADIAL F

DUNLOP D207P

MICHELIN PILOT SPORT E

 

Jakieś inne propozycje. Z góry dziękuje.

LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki to Dunlop z przodu ? Naklejką producenta nie masz się co sugerować bo proponuje ona opony "z epoki", a po co zakładać stary model (np. Dunlop D 207) jak można założyć o wiele nowszy (np. Qualifier lub Qualifier II). Generalnie na zimno dobrze w winklach trzymają Pilot Powery ewentualnie Road 2, z Dunlopa polecałbym Qualifier 2 albo Roadsmart. Kwestię w obu wypadkach czy opona sport czy sport-turystyk musisz sam rozstrzygnać. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien zestaw, a poczujesz konkretna roznice java script:emoticon

wymieniajac sam tyl moze nadal jechać sie kiepsko, bo stary przod bedzie wszystko partaCZYŁ... teraz komplety mozna juz kupic w promocjach w cenie tylnej oponki lub taniej java script:emoticon

 

ja polecam DUNLOP QUALIFIER, jezdzilem na nich po ulicach -pozamykane :) , jezdzilem po torze - rewelacja i oczywiscie pozamykane bez uslizgow :) porownywalem je z BRIDGESTONE BT016, ktore okazały sie mniej trwale o jakies 25%, do tego lapalem uslizgi na torze :/ porownywalem DUNLOP 209GP RACER, ktore lepiej zachowywaly sie na torze, lecz na ulicy dluzej sie rozgrzewaly a jak zimne to mialy slaba przyczepnosc, zaś przy opadach deszczu nie nadają się do jazdy z powodu braku odprowadzenia wody...

 

ja na ten sezon kupiłem ponownie DUNLOP QUALIFIER I :) w tym roku kupilem je w firmie PowerTeam, maja tam dobrą cenę, wszystkie rozmiary od ręki, faktura vat, gwarancja, dostawa następnego dnia, oponki dostalem produkcja 2010r i do tego jeszcze rabat dostałem, więc polecam z czystym sumieniem :)

zestawy masz tutaj:

http://www.motoemi.pl/felga-cali-c-286_290_308_309.html

 

pomyśl nad tym, bo komfort jazdy zmieni sie niesamowicie. ja odkad pierwszy raz kupilem nowy zestaw nie chce slyszec o zakladaniu uzywanych opon, albo wymianie tylko jednej opony, bo to tak jak bys zalozyl uzywke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunlop Qualifier I vs Miechelin Power Pilot. ???? Muszę jak najszybciej wybrać którąś z nich. Do CBR600 F4i. Cel winkle i dalsze wypady. Proszę o pomoc i o ocenę. :buttrock:

LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunlop Qualifier I vs Miechelin Power Pilot. ???? Muszę jak najszybciej wybrać którąś z nich. Do CBR600 F4i. Cel winkle i dalsze wypady. Proszę o pomoc i o ocenę. :buttrock:

 

Trwałość podobna, z osiągów / prowadzenia lepszy pilot. Jak cos patrz priv ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Kupiłem F4i z BT023. Tył jest już całkowicie zajechany ale z przodu siedzi świeżutka oponka z 2017r. Mam teraz zagwozdkę co z tym stanem rzeczy zrobić. W sezonie pokonuje ok 6-7 tys kilometrów. Lubię odkręcić i agresywnie polatać po winklach poza miastem. Ze 2 lub 3 razy ciągu sezonu odwiedzam tor. Motocykla używam też jako środka transportu do pracy i na krótkie wypady z żoną poza miasto. Macie jakieś doświadczenia z tymi oponami? Myślałem wstępnie o tym żeby sprzedać ten przód i kupić komplet o bardziej sportowym charakterze np s20 ale teraz sam już nie wiem czy nie zostawić go i dokupić po prostu tył. Co ewentualnie jeszcze polecacie? Tak żeby tył wytrzymał te 6-7 tys.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę myślisz, że nie zadałem sobie minimum trudu i nie przejrzałem linków z pierwszej strony Google po wpisaniu frazy Battlax BT023? Chciałbym poznać WŁASNE opinie i doświadczenia użytkowników lub opinie usłyszane od znajomych. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na bt020, bt016 i bt023.

Bridgestone ma to do siebie (przynajmniej te 3 opony) że jest dobry jak jest zimny, czyli trzyma przyzwoicie od startu. Natomiast zachowuje sie dramatycznie źle po drugiej stronie spektrum temperaturowego. Dobra przyczepność ma wąskie okienko tolerancji, a po przegrzaniu opona staje się zdradziecko zła. Kumpel na vfr wyglebił na bt020 wg niego bez ostrzenia ze strony opon. Po prostu puściły. Nigdy w życiu Bridgestonow na motocykl nie założę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...