Skocz do zawartości

plubart

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 F4i
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia plubart

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. jak nic nie znajdę to spróbuje z tą puchą :) Tak dolot nachodzi na kolektor, nacięcia są ale nie są aż tak długie. Poprawione.
  2. Cześć założyłem sobie przelot Huzara w CBR 600 F4i i chyba mam nieszczelność na łączeniu kolektora z dolotem do tłumika. Ogólnie po mocnym skręceniu obejmy można przekręcić dolot na kolektorze. Moto ma bardzo słaby dół i mocno strzela w tłumik przy schodzeniu z obrotów. Czym to skutecznie uszczelnić? Dedykowane uszczelki Hondy są stanowczo za "grube" i nie jestem w stanie założyć na to dolotu. Oryginalną więc usunąłem. Pomyślałem o opasce wyciętej z puszki po piwie ale takie druciarstwo zostawię sobie na koniec :)
  3. Dzięki za rzeczową odpowiedź. Miałeś którąś z ww opon w gixie? Jeśli chodzi ogólnie o Bridgestony to s20/s20evo zbierają bardzo dobre opinie i jakbym miał wymieniać komplet to pewnie bym się na nie zdecydował.
  4. Naprawdę myślisz, że nie zadałem sobie minimum trudu i nie przejrzałem linków z pierwszej strony Google po wpisaniu frazy Battlax BT023? Chciałbym poznać WŁASNE opinie i doświadczenia użytkowników lub opinie usłyszane od znajomych. Pozdrawiam.
  5. Kupiłem F4i z BT023. Tył jest już całkowicie zajechany ale z przodu siedzi świeżutka oponka z 2017r. Mam teraz zagwozdkę co z tym stanem rzeczy zrobić. W sezonie pokonuje ok 6-7 tys kilometrów. Lubię odkręcić i agresywnie polatać po winklach poza miastem. Ze 2 lub 3 razy ciągu sezonu odwiedzam tor. Motocykla używam też jako środka transportu do pracy i na krótkie wypady z żoną poza miasto. Macie jakieś doświadczenia z tymi oponami? Myślałem wstępnie o tym żeby sprzedać ten przód i kupić komplet o bardziej sportowym charakterze np s20 ale teraz sam już nie wiem czy nie zostawić go i dokupić po prostu tył. Co ewentualnie jeszcze polecacie? Tak żeby tył wytrzymał te 6-7 tys.
  6. Witam wszystkich, pod koniec sezonu wymieniam sprzęt i pomału zaczynam rozeznanie. Szukam sporta 600cm3 z możliwie maksymalnie odprężoną pozycją za sterami i z siedziskiem dla małżonki o cechach umożliwiających pokonanie 150-200km w jako takim komforcie. Zależałoby mi najbardziej na opiniach podpartych własnym doświadczeniem. Najbardziej oczywistym kompromisem między wygodą a sportem będzie chyba cbr600f4i i jest to mój nr 1 na tą chwilę ale szukam jeszcze jakiś alternatyw. Ja mam 183 a żona 167 wzrostu wiec raczej przeciętnie. Budżet 15 tys max.
  7. Kupiłem dla żony ta kurtkę i teraz mam pewien problem. Chodzi o to że nie mogę znaleść ochraniacza na plecy pasujacego do kieszeni w tej kurtce. Kieszeń jest wyprofilowana pod konkretny kształt i wymiar. Czy ktoś posiada taka kurtkę i mogłby coś doradzić? Rozmiar S. Myslałem jeszcze ewentualnie zeby kupić jakiegoś sasteca z pianki i dociąc go do tego kształtu. Co uważacie na ten temat?
  8. Witam próbowalem odpalić moto po zimie i niestety jest problem. Aku naladowane na full a rozrusznik nie kreci. Tzn coś tam jęknie chwile jakby ale glownie slychac trzaskajacy przekaznik. Posprawdzałem napięcia i spoczynkowe aku 12v spadek na aku przy probie rozruchu do 5v, takie same wartosci na przekazniku. Na rozruszniku natomiast jest tylko 1v. Juz bym obstawial walniety akumulator ale czemu takie niskie napiecie na rozruszniku?
  9. Witam, czy ktoś może miał już kontakt z tą oponą? Jest to nowy model więc zbyt wielu informacji oprocz kilku materiałów promocyjnych w internecie nie ma. Cena bardzo kusząca w granicach 450-500 zl za komplet z 2016r. Opony trafią na kola leciwego gs500 więc nic ponad tą kwotę chyba nie ma sensu kupować.
  10. Jestem z Gdyni. Czy warto zapisać się na kurs do WSJ i jeździć do Gdańska? Czy przez te 20h są w stanie nauczyć mnie czegoś więcej niż jak zdać egzamin?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...