Prałat Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 New oil zalany. Motul 15w 50. Kolejne 200 km nakręcone ot tak przy okazji. Kucze, czeka mnie reparacja popekanego błotnika. Nie wiem, czy to coś pomoże. Ale trzeba spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Dersu, Ty jeździłeś dieslem w ubiegłym roku? :icon_mrgreen: Mi spalanie z wydechami bez ostatniej sekcji wychodziło w granicach 5-5,3.W ubiegłym roku na trasie z pasażerem nie przekraczając 100 km/godz spalanie wachało sie od 4,5 L na sto km.Też byłem zdziwiony.Potem jezdziłem różnie,włącznie z maxymalnymi i raczej nie przekraczałem 5,5 L.Tak miałem na całkowicie wolnych wydechach. Dlatego tegoroczne 6L mnie troche zaskoczyło.Wygląda na to że oryginalne ;cygara; przynajmniej w moim przypadku, sa mniej ekonomiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Jest taka możliwość nie dowartościowania co niektórych HD ,że czują się lepsi mając takie motory, żeby podnieść swoje ego pomimo tego, że wiedzą o + i - tego motoru. Nie znaczy to o wszystkich jego użytkownikach , każdy kupuje to co lubi i na co go stać .Pisanie potem o wyższoci HD nad wszystkimi innymi świadczy o snobiżmie i nie dowartosciowaniu swojego ego , czyli szkoda czasu na odpisywanie i może olejmy takie wrzuty,nigdy nie napisałbym takiego postu dla innej grupy mtocyklistów. Jest taka możliwość nie dowartościowania co niektórych HD ,że czują się lepsi mając takie motory, żeby podnieść swoje ego pomimo tego, że wiedzą o + i - tego motoru. Nie znaczy to o wszystkich jego użytkownikach , każdy kupuje to co lubi i na co go stać .Pisanie potem o wyższoci HD nad wszystkimi innymi świadczy o snobiżmie i nie dowartosciowaniu swojego ego , czyli szkoda czasu na odpisywanie i może olejmy takie wrzuty,nigdy nie napisałbym takiego postu dla innej grupy mtocyklistów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 U mnie spalanie na zupełnie wolnych wydechach oscyluje w granicy 6l, ale zawsze rozgrzewam motocykl i jak na razie jeżdżę wyłącznie po mieście.Myślę, że jak temperatura wzrośnie to spalanie lekko spadnie (niedogrzany silnik więcej pali) Poza tym większość z nas jeździ jeszcze na „zimowym„ paliwie.Wybieram się na majówkę w Beskid Sądecki to wam powiem jak to cudo pali w trasie A tak przy okazji szukam oparcia i gmoli może macie, jakie s typy (wysokie oparcie i gmole prostopadłe do ziemi)PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 szukam oparcia i gmoli może macie, jakie s typy (wysokie oparcie i gmole prostopadłe do ziemi)\Widziałeś moje gmole? :banghead: jakich bys nie zakładał, to uważam, że 32mm to podstawa. Widziałem u kumpla cieńsze - porażka. Motocykl gruby, rurki cieńkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Myślę, że jak temperatura wzrośnie to spalanie lekko spadnie (niedogrzany silnik więcej pali) PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6Masz racje, prawdopodobnie to bedzie przyczyna a nie wydechy.Jezdziłem w temp.plus 6 st-C. :) Gmole widziałem na Allegro, średnica 32mm za 380 zł., :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 ja kiedys jezdzilem jak byly kaluze pozamarzane, zatrzymalem sie kolo jednej postawilem noge i o malo nie lezalem na boku co do gmoli kup sobie takie jak ma Pralat uwazam ze super rozwiazanie, swietnie wygladaja a i spacerowki w komplecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Widziałem takie w Kuźni Motocyklowej i też mi się spodobały Dziś do nich zadzwonię, bo na stronce nie napisali ile sobie za nie życzą Mam też pytanko do Prałata:Czy miałeś je okazje „testować”?Moim zdaniem ochronią silnik, ale czy nie spowodują przewrócenia motocykla na zbiornik PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie testowałem ich :) na szczęście i obym nie musiał. Są ze stali nierdzewnej, więc to chyba nie z kuźni motocyklowej. Zamawiałem je u kumpla w sklepie, nawet nie pytałem skąd je sprowadzał. Wolałem nierdzewkę, bo nawet w przypadku parkingówki wystarczy polerka i znowu będą "like new". Przy moim wzroście niestety nie korzystam ze spacerówek :biggrin: Wykonanie gmoli jest na wysokim poziomie, także pod względem estetyki żadnych zarzutów. Jakbyś szukał tych gmoli, to uderz do forumowego kolegi Doktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 [Jakbyś szukał tych gmoli, to uderz do forumowego kolegi Doktora.EE...Do którego, znalazłem trzech? Jeśli to nie jest niedyskretne pytanie to ile dałeś za to dzieło? Pozdro KrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 [Jakbyś szukał tych gmoli, to uderz do forumowego kolegi Doktora. EE...Do którego, znalazłem trzech? Jeśli to nie jest niedyskretne pytanie to ile dałeś za to dzieło? Pozdro KrzysiekMagistrala 1.6Jeździ na Royalu, jest w EKG, ma sklep internetowy. Kucze, nie pamietam! Jakaś cyfra 580 mi chodzi po głowie, ale nie jestem pewien ;) 5 i 8, ale nie wiem w jakiej kombinacji ;) może 8 i 5? To było prawie 2 lata temu, cenę zatarły emocje związane z pierwszymi jazdami na Wildzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 A czy ktoś widział takie?http://sklep.venture.pnet.pl/go/_info/?id=306Taki kształt mi bardzo odpowiadaJakby ktoś widział podobne to proszę dać znaćPozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 P.S.W sobotę zakładam oryginalne wydechy (dostałem wreszcie stelaż)Moja żona powiedziała: "szkoda fajnie dudniło" Kocham tę kobietę! Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Tu macie linki http://www.seboka.republika.pl/linki.htm , ja proponuje z nierdzewki w wypadku lekkiego obtarcia zawsze można przepolerować i jest CACY :biggrin: . Kiedyś porysowałem o krawężnik na CPN, później papier ścierny, filc na wiertarkę z pastą i nie ma śladu. Stalowe zacznie już rdzewieć, wnioski wysuńcie sami :icon_question: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Gmol to nie tylko ozdobnik, a zatem można go uszkodzić. Chromowany jest chyba droższy. Jak zupełnie się go zniszczy, to chyba lepiej ponieść mniejsze straty. Delikatne uszkodzenie gmola w chromie i tak daje po kieszeni. W tym przypadku nierdzewka wygrywa. K&N założony. Operacja trwała 10 min. Ale nie testowałem jeszcze. Założenie jest bajecznie proste, wszystko się zgadza. Kupiony na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Tylko, zenierdzewka różni się od chromu (jest żółtawa). Dzis przejechałem się Road Starem 1600 z wydechem Cobra i otwartym filtrem K&N. Całkiem fajnie się smigało, tylko biegi jakieś krótkie (przynajmniej pierwsze 3). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.