Skocz do zawartości

Nowe 600 czy uzywany 1000?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam wielki dylemat gdyz zastanawiam sie co wybrac. Czy nowa na gwarancji 600? Czy uzywanego litra? Ciezko mi sie zdecydowac. Litr tez prawdopodobnie bedzie na gwarancji ale juz z jakas historia.

Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wielki dylemat gdyz zastanawiam sie co wybrac. Czy nowa na gwarancji 600? Czy uzywanego litra? Ciezko mi sie zdecydowac. Litr tez prawdopodobnie bedzie na gwarancji ale juz z jakas historia.

Co radzicie?

 

jesli jezdziłeś juz nowoczesną sportową "600" i ta moc Ci sie podoba i zadowala w codziennym użytkowaniu to na 100% bierz nówke "600". Dzis bałbym sie kupic w Polsce nawet półroczny motocykl, kupując uzywany nigdy nie poznasz prawdy o tym jak był użytkowany i jak został dotarty. nówka to nówka. jestem przerazony stanem polskiego rynku wtornego, dlatego sam kupuje nówke, CBR1000RR juz o krok... :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej sie sklaniam ku 1000,ale te ryzyko jest jednak ze cos moze byc nie tak z moto. Co spowodowalo ze wybrales cbr 1000rr? Ja tak wlasciwie to nie wiem co kupie jesli zdecyduje sie na 1000. Chyba zadecyduje o tym stan motocykla a nie marka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie mam pytanko. Czyszby F3 przeslala wystarczac ? Czy chcesz po prostu nowszy sprzet?

Jesli chodzi o osiagi to nie spodziwewaj sie ze nawet nowka sportowa 600ccm bedzie diametralnie lepiej jezdzila od F3.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

Rzecz w samych umiejetnosciach ! Sam powinienes juz wiedzziec co i jak potrafisz. 1000 bedziesz jezdzil elastyczniej tzn nie musisz czesto mieszac biegami, nie mowie nic nowego. Co do samego sprzetu to tak jak mowili przedmowcy. Nowe to nowe, przy uzywce to tylko sprzedajacy wie co w niej bylo. Generalnie osiagi 600 i 1000 nie sa " az tak mocno " zroznicowane. ktos kto ma swietnie opanowana 600-te to daleko od litra nie odpadnie, rzecz techniki !

 

pozdrawiam

 

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolot - nówka 600 zje f3, chyba nie wiesz co piszesz. Napewno jak dosiądziesz nowej szóstki powiesz "nie no to to sie zbiera". Prowadzenie tych nowych konstrukcji też jest o niebo lepsze od tego co było 6 lat temu. Litr jest radykalny jak zaczyna ciągnać to nie mówisz tak jak wyżej tylko " o kur.. jak to zapier......" Ja wybrałem litra. Fakt że kontrolować go to wielka sztuka ale nauka tego sprawia niewymowną przyjemność :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolot - nówka 600 zje f3, chyba nie wiesz co piszesz. Napewno jak dosiądziesz nowej szóstki powiesz "nie no to to sie zbiera". Prowadzenie tych nowych konstrukcji też jest o niebo lepsze od tego co było 6 lat temu. Litr jest radykalny jak zaczyna ciągnać to nie mówisz tak jak wyżej tylko " o kur.. jak to zapier......" Ja wybrałem litra. Fakt że kontrolować go to wielka sztuka ale nauka tego sprawia niewymowną przyjemność :clap:

 

Dziur przestań ściemniać- samolot wie lepiej!!!

W końcu tyle sprzetów oblatał, tyle lat doświadczenia na japońskich motocyklach, tyle mądrch ksiażek przeczytał i tyle mądrych rozmów z jeszcze mądrzejszymi profesorami przeprowadził że wie że jazda F3 prawie wcale nie rózni sie od jazdy świerzutką R6, 636 czy jakims gixem z ostatnich 2-3 lat :icon_biggrin: :icon_mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął nówkę z salonu, tym bardziej że 600 ccm to już naprawdę sporo (jeszcze istotne jest, czy ma to być sprzęt na parę sezonów, czy na 1-2), ale zrobisz, jak będziesz uważał.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wielki dylemat gdyz zastanawiam sie co wybrac. Czy nowa na gwarancji 600? Czy uzywanego litra? Ciezko mi sie zdecydowac. Litr tez prawdopodobnie bedzie na gwarancji ale juz z jakas historia.

Co radzicie?

Stoję przed tym samym dylematem z tym że ja na pewno wiem że chce gsx-r'a, ze względu na to że chcę wystartować w GSX-R Cup. Oprócz łojenia po torze, moto będę też użytkował na codzień - dojazdy do pracy w mieście i latanie po kraju. No właśnie poradźcie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wielki dylemat gdyz zastanawiam sie co wybrac. Czy nowa na gwarancji 600? Czy uzywanego litra? Ciezko mi sie zdecydowac. Litr tez prawdopodobnie bedzie na gwarancji ale juz z jakas historia.

Co radzicie?

 

a ja bym olal na twoim miejscu rady i porady tu zawarte - bedzie tu tyle rad co osob piszacych - zrob tak jak ci serducho podpowiada - usiadz wez dwie kartki na jednej napisz za i przeciw w stosunku do 600 na drugiej za i przeciw w stosunku do 1000 - pozniej zsumuj porownaj i masz odpowiedz.

 

pozdro - oby wybrany sprzet slozyl bezproblemowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej mieć jakiegoś znajomego w salonie - zeby dął cynk, jeżeli ktoś daje w rozliczeniu np motocykl bo chce kupic nowszy. Ja osobiście zacząłbym (zakładając, że umiesz jeździć) od poszukiwań używanego 1000, z przeogromną ostrożnością, 100x większą niż w przypadku poszukiwania kilku lub kilkunastoletniego sprzęta (bo to i złodzeije bardziej są łakomi na takie, i spawacze, bo na nowszym więcej zarobić można). Jeżeli rzeczywiście długie poszukiwania nie przyniosłyby efektu poszedłbym do salonu i kupił nóweczkę. Dlaczego? Otóż ja osobiście uważam, iż pomimo ogromu zalet posiadania fabrycznie nowego motocykla utrata jego wartości w początkowym okresie używania chyba nigdy mnie do tego nie przekona. Ewentualnie skusiłbym sie na jakąś ofertę powiedzmy z poprzedniego rocznika, lub np jak widziałem na początku 2007 roku było chyba kilka sztuk motocykli jeszcze z 2005 roku, to zupełnie tanie były. Chyba, ze masz pieniądze. Ale tak, to ja wolę kupić od kogoś kto ma kasę zmieniać motocykl co dwa lata.

pozdrawiam i życzę zadowolenia z podjętej decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roczny liter , lub poprzedni model 1000 na gwarancji to jedyny i rozsądny wybór , 600 to nadaje sie chyba do łojenia na torze , w codziennej ekspoloatacji qrwica mnie bierze wykreceć to po 10 tys obr zeby zaczeło jeżdzić co z tego, że lżejsza o 10 kilo , niezjem śniadania w mc gównie i niezaleje pod korek i bedzie ta sama waga :) tak samo problem przy odsprzedazy nikt niechce 600 tylko kazdy rozgląda sie za litrem :flesje:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...