stasiek.enduro Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 chce zrobic wlasny spotowy wydech do motocykla i potrzebuje paru niezbednych wskazuweczek.z góry dizekuje za wpisy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) Wszystko zalezy z czego go chcesz wykonac czy z aluminium czy ze stali nierdzewnej osobiscie uwazam ze nierdzewka lepsza bo aluminium po wypolerowaniu po pewnym czasie traci polysk a stal nierdzewna nie i nierdzewke jest prosciej pospawac. Piszac slowo soprtowy pewnie na mysli miales przelotowy. A wiec jesli masz juz rure z ktorej masz wykonac tlumik nalezy ja najlepiej wylozyc w sroku jakims materialem ognioodpornym np azbest, wata szklana. Jesli juz to zrobisz przez srodek tlumika pusc rure z nawierconymi w niej otworami przez cala dlugosc. najlepiej jesli ta rure przyspawasz juz do jednego zakonczenia tlumika wtedy nie bedziesz musialmeczyc sie tak ze spawaniem bo bedziesz musial pospawac juz go tylko z jednej strony. vchyba ze chcesz naprawde glosny wydech i wpelni przelotowy to wtedy daj calkiem pusty. Troche zawile to napisalem ale mam nadzeje ze bedziesz wiedzial o co mi chodzi...pozdrawiam Edytowane 25 Lutego 2007 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 a będzie Ci potrzebna: rurka, nierdzewka na tłumik kawałki blachy i słownik ortograficzny. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Nie wiedzialem ze zrobienie sportowego wydechu jest takie proste. Kawalek blachy, spawarka, azbest (z tym moze byc troche trudniej). Faktycznie po co przeplacac :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 a pozniej bedzie musial regenerowac glowice:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 no i przegrzeje mu sie silnik i wypla gniazda zaworow ogolnie full wypas i glupota placic za firmowe puste wydechy takich cen... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) Nie czaje o co się czepiacie, jak czegoś nie rozumiem to proszę o wytłumaczenie. Po mojemu to nawet jak da sobie zamiast tłumika kawał rury tej samej długości co tłumik i o średnicy co kolektory i odpowiednio ustawi pod to mieszanke to jakie może to mieć złe konsekwencje (dla silnika nie chodzi o chałas)? BTW, czasami sie zastanawiam czemu za akrapovicia trzeba płacić 3000zł o co tu chodzi czy tu sie płaci za markę i jakość czy za coś jeszcze? Przecież budowa takiego tłumika jest prosta jak budowa cepa. Możecie mnie oświecić? Edytowane 25 Lutego 2007 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 no i przegrzeje mu sie silnik i wypla gniazda zaworow ogolnie full wypas i glupota placic za firmowe puste wydechy takich cen... :PWystarczy mufka, kolanko, jakiś srubunek kawałek rurki i sprawny hydraulik :) I jeszcze nafta z cudowną tabletką zamiast wachy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 stasiek, mam rozumiec ze chcesz zrobic przelotowa koncowke tak? czy mowa o calym dyfuzorze? (majac na mysli ze dr125 to 2T!) jezeli dyfuzor, to sobie odpusc. przelotowa koncowka- tak jak Damiano napisal. sam jestem teraz w koncowej fazie budowy takiego wydechu, ale mowa o samej koncowce. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Rozwala mnie jak ktoś pisze o zniszczeniach, które mają nastąpić po przeróbce.. Ludzie, przecież każdy H-D musialby sie rozlecieć bo prawie każdy daje puste wydechy.. Jeśli sie dobrze ustawi gaźnik to nic sie nie stanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Rozwala mnie jak ktoś pisze o zniszczeniach, które mają nastąpić po przeróbce.. Ludzie, przecież każdy H-D musialby sie rozlecieć bo prawie każdy daje puste wydechy.. Jeśli sie dobrze ustawi gaźnik to nic sie nie stanie.. Przeciez się psują i to tak, ze strach odjehcać 5 km od domu. Zresztą ile ci harlejowcy jeżdza....:) No i oni raczej nie rzeźbią wydechu z kawałka pustej rury tylko kupują gotowy wydech (i nie pusty tylko mniej restrykcyjny) pod konkretny model silnika i motocykla. Jedyne z czym się mogę zgodzić to to, że trzeba ustawić gaźnik i powinno być OK. Ale jak ktoś sam zrobi wydech według własnego widzimisię to mogą żadne regulacje nie pomóc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Akrapowić robi wydechy wykorzystując primo bardzo dobre, drogie materiały i secundo wiedzę... żeby wykrzesać dziesiąte części konia mechanicznego trzeba dokonać trochę pomiarów i obliczeń (przy uzyciu szybko myślących komputerów), dopiero póxniej zwymiarować układ pod konkretny model... dla Akrapa priorytetem są osiągi i masa a nie efekty dźwiękowe...jak to ma się w przypadku domoroslych budowniczych... a że zrobić da się ..pewnie że da się.. mocy nie zyskasz ale dźwięk będzie inny.. no i jak nie wzbogaisdz odopowiednio mieszanki to stracisz tej mocy w dolnym i średnim zakresie...a i przy gwłatownym odkręceniu prawdopodobnie będzie się krztusił... a o samoróbkach w dwusuwie to lepiej zapomnijcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Aaaa zapomnieliście napisać że mu będzie waliło z wydechów jak z armaty.... Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Rozwala mnie jak ktoś pisze o zniszczeniach, które mają nastąpić po przeróbce.. Ludzie, przecież każdy H-D musialby sie rozlecieć bo prawie każdy daje puste wydechy.. Jeśli sie dobrze ustawi gaźnik to nic sie nie stanie.. a mnie rozwalaja tacy fachowcy jak ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Nie twierdze, że jestem fachowcem mam już szósty motocykl ze sportowym układem wydechowym i u mnie mnie było żadnych problemów ze silnikami wiec troche wiem co mówie. Chyba nie zaprzeczysz, że jak po zmienie wydechu silnik zostanie dostrojony to bedzie ok?? Czasami trzeba dać inny filtr powietrza czy dysze ale często wystarczy dobrze ustawić gaźnik. Są tacy co ze zmienionym wydechem latają tysiące km i jest tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.