Skocz do zawartości

sportowy wydech


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zalezy z czego go chcesz wykonac czy z aluminium czy ze stali nierdzewnej osobiscie uwazam ze nierdzewka lepsza bo aluminium po wypolerowaniu po pewnym czasie traci polysk a stal nierdzewna nie i nierdzewke jest prosciej pospawac. Piszac slowo soprtowy pewnie na mysli miales przelotowy. A wiec jesli masz juz rure z ktorej masz wykonac tlumik nalezy ja najlepiej wylozyc w sroku jakims materialem ognioodpornym np azbest, wata szklana. Jesli juz to zrobisz przez srodek tlumika pusc rure z nawierconymi w niej otworami przez cala dlugosc. najlepiej jesli ta rure przyspawasz juz do jednego zakonczenia tlumika wtedy nie bedziesz musialmeczyc sie tak ze spawaniem bo bedziesz musial pospawac juz go tylko z jednej strony. vchyba ze chcesz naprawde glosny wydech i wpelni przelotowy to wtedy daj calkiem pusty.

 

Troche zawile to napisalem ale mam nadzeje ze bedziesz wiedzial o co mi chodzi...

pozdrawiam

Edytowane przez Damiano_2013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czaje o co się czepiacie, jak czegoś nie rozumiem to proszę o wytłumaczenie. Po mojemu to nawet jak da sobie zamiast tłumika kawał rury tej samej długości co tłumik i o średnicy co kolektory i odpowiednio ustawi pod to mieszanke to jakie może to mieć złe konsekwencje (dla silnika nie chodzi o chałas)?

 

BTW, czasami sie zastanawiam czemu za akrapovicia trzeba płacić 3000zł o co tu chodzi czy tu sie płaci za markę i jakość czy za coś jeszcze? Przecież budowa takiego tłumika jest prosta jak budowa cepa. Możecie mnie oświecić?

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i przegrzeje mu sie silnik i wypla gniazda zaworow ogolnie full wypas i glupota placic za firmowe puste wydechy takich cen... :P

Wystarczy mufka, kolanko, jakiś srubunek kawałek rurki i sprawny hydraulik :) I jeszcze nafta z cudowną tabletką zamiast wachy :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stasiek, mam rozumiec ze chcesz zrobic przelotowa koncowke tak? czy mowa o calym dyfuzorze? (majac na mysli ze dr125 to 2T!)

jezeli dyfuzor, to sobie odpusc. przelotowa koncowka- tak jak Damiano napisal. sam jestem teraz w koncowej fazie budowy takiego wydechu, ale mowa o samej koncowce.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwala mnie jak ktoś pisze o zniszczeniach, które mają nastąpić po przeróbce.. Ludzie, przecież każdy H-D musialby sie rozlecieć bo prawie każdy daje puste wydechy.. Jeśli sie dobrze ustawi gaźnik to nic sie nie stanie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwala mnie jak ktoś pisze o zniszczeniach, które mają nastąpić po przeróbce.. Ludzie, przecież każdy H-D musialby sie rozlecieć bo prawie każdy daje puste wydechy.. Jeśli sie dobrze ustawi gaźnik to nic sie nie stanie..

 

Przeciez się psują i to tak, ze strach odjehcać 5 km od domu. Zresztą ile ci harlejowcy jeżdza....:) No i oni raczej nie rzeźbią wydechu z kawałka pustej rury tylko kupują gotowy wydech (i nie pusty tylko mniej restrykcyjny) pod konkretny model silnika i motocykla. Jedyne z czym się mogę zgodzić to to, że trzeba ustawić gaźnik i powinno być OK. Ale jak ktoś sam zrobi wydech według własnego widzimisię to mogą żadne regulacje nie pomóc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akrapowić robi wydechy wykorzystując primo bardzo dobre, drogie materiały i secundo wiedzę... żeby wykrzesać dziesiąte części konia mechanicznego trzeba dokonać trochę pomiarów i obliczeń (przy uzyciu szybko myślących komputerów), dopiero póxniej zwymiarować układ pod konkretny model... dla Akrapa priorytetem są osiągi i masa a nie efekty dźwiękowe...jak to ma się w przypadku domoroslych budowniczych... a że zrobić da się ..pewnie że da się.. mocy nie zyskasz ale dźwięk będzie inny.. no i jak nie wzbogaisdz odopowiednio mieszanki to stracisz tej mocy w dolnym i średnim zakresie...a i przy gwłatownym odkręceniu prawdopodobnie będzie się krztusił... a o samoróbkach w dwusuwie to lepiej zapomnijcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwala mnie jak ktoś pisze o zniszczeniach, które mają nastąpić po przeróbce.. Ludzie, przecież każdy H-D musialby sie rozlecieć bo prawie każdy daje puste wydechy.. Jeśli sie dobrze ustawi gaźnik to nic sie nie stanie..

 

 

a mnie rozwalaja tacy fachowcy jak ty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdze, że jestem fachowcem mam już szósty motocykl ze sportowym układem wydechowym i u mnie mnie było żadnych problemów ze silnikami wiec troche wiem co mówie. Chyba nie zaprzeczysz, że jak po zmienie wydechu silnik zostanie dostrojony to bedzie ok?? Czasami trzeba dać inny filtr powietrza czy dysze ale często wystarczy dobrze ustawić gaźnik. Są tacy co ze zmienionym wydechem latają tysiące km i jest tak jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...