Skocz do zawartości

Co dla długiego, wysokiego?


Rekomendowane odpowiedzi

jest jeszcze jedno fajne enduro Honda XL600LM pierwszy model wyszedl w 1985 roku produkcja trwała bardzo krótko bo do 1987 więc nie wiem czy takie roczniki beda Cie interesowac!?Jest Yamaha XTZ 750 słyszałem jeszcze o Cagivie750 Elephant jednak na jej temat wiem bardzo mało wiem tylko o jej istnieniu :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolot Ty sam jesteś turystyczny tapczan jeśli ZZRa 1100 i FJ do tej klasy zaliczasz , tak samo uważam , ze XJ 900 nie jest nakedem ...

Mario , TDM to faktycznie chyba to czego pragniesz , ale czy moc wystarczy?chyba troche koni mniej niz gpx 750 , a co sądzisz o dużym zygzaku lub cebre 1000f , co do cebry to jakiś "plecak" gdzieś napisał , ze to wg. Niej najwygodniejsze moto. Ale to moze niech sie użytkownicy wypowiedzą :icon_biggrin: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZR to tapczan - 235 kg wagi na sucho, duzy rozstaw osi robia swoje. A ze 280 to nie jest powod zeby kupywac tego slonia.

FJ chyba nawet jeszcze ciezsza a z KM slabiutko ( chyba 125 )

XJ 900 to nie jest naked z czesciowa owiewka :icon_biggrin: ?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam troszke więcej od ciebie bo 193-194 cm wzrostu i wagi mocno ponad 100 kg :icon_biggrin:

 

Śmigałem na Hondzie CBF 600 SA - fajny sprzęt - zmieniam teraz na Bandziora 1250 SA K7 tylko dlatego że mi 600-ka nie starczała i za wolna była. Pozycja wygodna na krótkie i na długie wypady.

 

Szukaj czegoś w Motocyklach Sportowo-turystycznych.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"FJ chyba nawet jeszcze ciezsza a z KM slabiutko ( chyba 125 )"

 

Fj wazy 262kg i ma 128 kucy.

Mój kumpel taka latał i mówił ze do 3 biegu guma sie pali.

Wiec na deficyt mocy raczej nie cierpi :biggrin:

 

Najgorsze dla mnie bedzie pogodzenie checi posiadania wygodnego motocykla na dłuzsze dystanse, porecznego( lekkiego) i majacego umiarkowany apetyt na paliwo.

 

Prawie zdecydowałem sie an FJ ale uwazam ze 1200 nie jest mi potrzebne a moc 100KM mi w zupełnosci wystarczy.

Moja kawa legitymowała sie 108KM ale teraz to pewnie połowa kulawa po tylu latach.

 

Chciał bym tez w miare nowoczesny silnik, najlepiej cos z roczników pow 2000r.

 

Jedyne co mi przychodzi na mysl to VFR 800 z 98r lub Fazer 600 z 2001, do kupienia za te same pieniadze.

Powinienem zaznaczyc ze nie nawidze kłasc sie na baku, bo wtedy czuję ze nie panuje w pełni nad motocyklem, wiec raczej wyprostowana pozycja mnie interesuje.

 

Bedzie kwas jak tylko fazer 600 sie nada.

Kupie i bede wygladał na nim jak na psie :biggrin:

 

SIC!

 

Z reszta popatrzcie na obrazek pod moim nickiem.

Na kwaie tez wygladam nie ciekawie i tak samo mi sie nia jezdzi.

 

pzdr i dzieki za wszystkie sugestie...

 

a TDM odpada- nie bede pisał dlaczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście polecam model którego sam ujeżdżam :)

Rocznik 2001 przy 185cm jest naprawdę w porządku, ale turystyczna szyba dla ciebie jest obowiązkowa (polecam MRA) Ale 10 koła to chyba ciut mało na porządną Fi :cool: Starsze są tak samo wygodne, ale zazwyczaj mają już trochę na liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście polecam model którego sam ujeżdżam :)

Rocznik 2001 przy 185cm jest naprawdę w porządku, ale turystyczna szyba dla ciebie jest obowiązkowa (polecam MRA) Ale 10 koła to chyba ciut mało na porządną Fi :cool: Starsze są tak samo wygodne, ale zazwyczaj mają już trochę na liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze GPX jest maly i niewygodny dla Ciebie to nie zanaczy ze wsztskie sportowe badz sportowo tusrystyczne 600ccm lub 750 sa takie same i ze od razu musisz wsiasc na motocykl powyzej litra pojemnosci.

Kiesdys wlasnie tak projektowano plastiki ze byly sparanskie a pozycja byla skrajnie sportowa.

Skoro Twoj kumpel latal FJ i mowi ze tak elegancko chodzi to radze mu sie przejechac CBR 954 albo ktorakolwiek z R1. Gwarantuje ze jak zejdzie z takiej maszyny to na FJ bedzie mowic mul - tapczan. A przeciez sa jescze mocniejsze maszyny od tych dwoch.

FJ 1200 pod wzgledem dynamiki jazdy to nie moze nawet konkurowac ze wspolczesna sportowa 600 ccm :icon_razz:

Edytowane przez samolot

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge skrystalizowac moje poglądy-nie ma problema.

Potrzebuje duzego, wygodnego ale za razem lekkiego motocykla, który bedzie łykał dolnoślaskie dziury, mało palił i prowadził sie przyzwoicie po winklach.Bedzie zapewniał wyprostowana pozycje za kierownica i dostateczna ochrone przed " w mordę windem".No i dynamika na poziomie nie niższym niz moja kawa.

No i bede sie mógłzapakowac z moja młodą i klamotami bez stresu.

 

Samolot jak zwykle nie w temat ..... spójrz na wymagania założyciela tematu czy współczesne 600 , r1 i te inne padaki :flesje: to turystyki? .... już widzę jego pasażerkę na tyle r1 z bagażem po przejechaniu 300 km hahah,,, jemu trzeba kawał maszyny :icon_evil: a nie malutkie sportowe ee zabawki :icon_evil: ….. (wiem wiem r1 cud miód, ale do jazdy po torze )

 

AFRICA TWIN :) - myślę ze twoje wymagania by spełniła- duża, wygodna wyprostowana pozycja , zawieszenia poradzi sobie z dziurami jak i z bagażem i kobitą ;)

Np.: http://www.allegro.pl/item166191365_honda_..._prod_2000.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...