Marecek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 A to moja Hondzia VT250F '82 w nieoryginalnym malowaniu :/ i ze zmieniona lampa :/No i srednio wyglada na klasykaale latka leca http://img341.imageshack.us/my.php?image=pict0101gj2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 http://www.caferacer.vgh.pl/photogallery.php?photo_id=3http://www.caferacer.vgh.pl/photogallery.php?photo_id=4 Tak wygląda teraz, ale po tych przeróbkach nie jest już tak wygodna.... :icon_exclaim: ...Ani tak ładna jak kiedyś.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Ja mam suzuki GS 500 E rocznik 1979, postaram sie jak najszybciej podrzucic foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 http://img165.imageshack.us/my.php?image=dsc03015eu9.jpg a to moja Hondzia CX 500 E 1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 ...Ani tak ładna jak kiedyś.... A co to znaczy ładna? Miała ładniejszy kolor? Może jak jest wyższa to brzydsza? Może to zależy od ilości elementów gumowych w motocyklu? Ogólnie ci powiem, że czy coś jest ładne czy brzydkie - to zależy tylko i wyłącznie od gustu. A o gustach.....Kiedyś to mój motocykl wyglądał tak jak go fabryka stworzyła, a teraz powoli nabiera stylu, ten styl to "cafe racer". Może on ci się podobać lub nie, ale jest o wiele starszy od ciebie i ma miłośników na całym świecie.Ortodoksyjne trzymanie się linii "fabrycznej" przy renowacji motocykla często świadczy o braku wyobraźni i prawdziwej pasji. Tuningowanie i przeróbki towarzyszyły motocyklom od początków ich powstania. Świadczy to o tym, że dawniej ludzie nie tylko używali motocykli, ale je kochali. Dlatego warto przypominać o tym i odtwarzać dawne stylizacje a nie tylko z zimną precyzją filatelisty konserwować każdą śrubkę i gumkę. P.S. Żeby ubiec twoje ew. uwagi: wszelkie elementy tuningowe mają tyle samo lat co motocykl (oczywiście poza lusterkiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Witam! Ja posiadam Honde CB 750k z 80 roku mam ją już drugi rok,kupiłem ja zaniedbaną w dzień zakupu ciągałem gościa samochodem rzeby zapaliła była zaniedbana a na dodatek coś rypało w silniku no ale kupiłem.Co sie okazało w silniku brakowało litra oleju wymieniłem go wlewając odpowiednią ilośc i jak reką odjoł przestało stukac,bżęczec itd.no i łańcuszek zozrządu i jeszcze pare wydatków na ponad 1 tyś.zł.Motur jest naprawde ładny a najlepsze jest to,że posiada oryginalne cztery wydechy,z tego co zauważyłem to rzadkośc,chromowane błotniki troche polerki.Jak znajde chwile wolnego czasu to wrzuce pare zdjęc do oceny,staram sie o niego dbac. narka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Nooo stara japonia nie jest zla :) , pamietaj tylko o dbaniu o luzy zaworowe, czesta wymiane oliwy i niekatowanie silnika...A w Motostodole w Jedwabnem ze starej japonii jest( daje tylko typ- firme dodajcie sobie sami cfaniaki:-)))) ):-CB 750 K 0 -1969-CBX 1050- 1978- KH 125- 1978- H2- 750- 1972-H2-750-1973-KZ 1300- 1979-Z 1 900- 1974-Kz 400- 1978-XS 1- 1973Chyba to wsio, brakuje nam Turba... jak ktos wie gdzie kupic tanio do renowacji to na priv plizz...Mile widziane: CX 500-650 TurboZ 750- TurboXN 85 TurboXj 650 TurboA z Wloskich Benelli SEI 750-900 jedna 900 jest w Polsce nie na chodzie, ale gosc nie chce sprzedac...zle chyba do Huty pojdzie...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 No i co, alterego, uwazasz ze to jest cafe racer?Ze niby wystarczy zmienic kieryche i moto staje sie cafe racerem?Nie wiem jak smiesz to tak nazywacWywal zadupek, zmien kanape, bak, szprychowane kola, moze cos z tego bedzie (Ameryki nie odkrylem :icon_question: )I mowie to jako milosnik cafe racerow (na razie milosc platoniczna :icon_mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 No i co, alterego, uwazasz ze to jest cafe racer?Ze niby wystarczy zmienic kieryche i moto staje sie cafe racerem?Nie wiem jak smiesz to tak nazywacWywal zadupek, zmien kanape, bak, szprychowane kola, moze cos z tego bedzie (Ameryki nie odkrylem :icon_evil: )I mowie to jako milosnik cafe racerow (na razie milosc platoniczna :) ) ....a teraz powoli nabiera stylu, ten styl to "cafe racer".. Umiesz czytać ze zrozumieniem???? A szprychowane koła, bębnowe hamulce to znajdziesz w autentycznych cafe racerach a nie w stylizacjach. Znowu to samo - bezmyślne kopiowanie bez grama wyobraźni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 tył na bebnie bym zastoswał...ale przodu bym sie bał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Bo nie jechales z porzadnym bebnem. http://i77.photobucket.com/albums/j60/adamm_2006/velo5.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Bo nie jechales z porzadnym bebnem. http://i77.photobucket.com/albums/j60/adamm_2006/velo5.jpg Adam M. Widziałem taki model jak moja Yamaha na szprychach i z bębnami. Sam pisałem wcześniej w tym wątku, że najbardziej brakuje mi szprych... Zastanawiałem się nad tym i jest to na liście przeróbek, ale na ostatnim miejscu. Boję się, że po pięciu latach jazdy tym motocyklem z tarczami i w stalowych oplotach nabyte odruchy wezmą górę i wpakuję się w jakieś kłopoty zanim zapamiętam jaką sprawność mają nowe heble... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 jak bys miał taki wielkie beben na podwójnym rozpieraczu to pewnie byłby nawet sprawniejszy niz 1 tarcza. Tu chodzi o nauke hamowania takim bebnem, tzeba pamietać o siłach dizałajacych na szczeki, trudnosci wyczucia siły hamowania itp. to taki sprzęt hi-end dla zawodowców którzy sa oblatani w takich rozwiazaniach;) Badź co badź taki wielki beben z przodu wyglada rasowo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 To jest przod wyscigowej yamaszki ktory siedzi w tej Velocette, a beben ma poczworne rozpieracze i chlodzenie. Taki rasowy beben robiony z magnezu z poczwornym rozpieraczem m-ki Fontana kosztuje okolo $ 3 tys.Trzeba sie przejechac na moto z takim bebnem by moc uwierzyc w jego mozliwosci, moj osobisty beben z podwujnym rozpieraczem porownac moge skutecznoscia do jednotloczkowej tarczy w CB 750 z lat 70 tych.Tyle ze jest o wiele lepszy w deszczu, a gorszy przy wielokrotnym silnym hamowaniu ( np na torze ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 hmm... ja bym jednak wolał tarcze:P Co do bebna to niewatpie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.