Skocz do zawartości

Nowy SOKOL


MOC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przecie w sokole tyż ino silnik byl wzorowany na HD

 

Tą kwestię opisał już Adam M. - przejrzyj cały temat - to dowiesz się "co i z czego zerżnięte miał Sokół";

 

ale mniejsza z tym - mieliśmy tu pisać o tym jak dzisiejszych czasach miałby wyglądac ten motocykl;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy sokol, tylko poco robic nowego sokoła niech to będzie Jastrząb np. (Bo jak pamiętam gila już mieliśmy)

a sokoła zostawmy takiego jaki był odgrzewane kotlety zawsze mają inny smak. A tak przy okazji to nie tylko sokol był wzorowany na HD :

http://egorov.msk.ru/eng/moto/7/22.html

 

A to dlaczego nie ? Dlaczego nie moznaby kontynuowac jakze zaszczytnej lini polskich motocykli ?

Tak czytam posty co poniektorych i odnosze wrazenie, ze chyba kompletnie nie rozumiecie zadanego pytania. Odnosilo sie ono do wygladu motocykla a nie tego co byloby gdyby bylo, tylko jak chcielibyscie aby ten motocykl wygladal zeby go kupic i zeby godnie kontynuowal linie swoich przodkow...

:biggrin:

 

 

Odnosnie linka z PMZ to to jest ruskie cudo kopiowania wszystkiego co sie dalo zeby to moglo po ichniejszych dziurawych drogach jezdzic, niestety jak wszystkie ich maszyny byl niesamowicie awaryjny i trzeba bylo dokonywac cudow zeby tym dojechac do celu :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze jako polski wspolczesny jendoslad widze tylko cos klasy np.600ccm, w formie naked`a czy cos jak Suza SV650. Marzeniem jest polski cruiser , ale jak wielu nabywcow zdobylby taki motocykl? Biorac pod uwage cene i kategorie klientow ($$) dla ktorej bylby przeznaczony. Tanszy motocykl klasy 600ccm znalazlby napewno wiecej uzytkownikow ze wzgledu na cene, wielu poczatkujacych mogloby zaczac od takiego motocykla prod. oczywiscie polskiej. Szkoly jazdy moze tez by sie zainteresowaly takimi pojazdami. Warunki ekonomiczne np. koszty paliwa czy czesci zamiennych maja duze znaczenie. rozpatrywlaem plan stworzenia polskiego motocykla w zycie, zbudowanego na bazie japonskiego silnika np. Hondy Hornet, ale obecnie przebywam za granica i tyram kase na kokretny garaz i odpowiednie wyposazenie.Jak wroce to zaczne tworzyc.

 

Oczywiscie nie bedzie to budzenie z grobu Sokola ktory zasluzyl na wieczny odpoczynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzałem na stronkę firmy Polaris i znalazłem wspomnianego wcześniej Victory;

http://www.polarisindustries.com/cop/

Myslę, że tak mógłby wyglądać współczesny polski motocykl;

 

Ps;

Broń Boże nie naked, przecinak ani nic takiego;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieknie, widze ze macie konkretne propozycje odnosnie polskiej maszyny :icon_razz: Bardzo precyzyjnie okreslilismy wyglad, ksztalt nic tylko zaczac produkcje :rolleyes: Rece poprostu opadaja, nic tylko narzekac a jak sie czlowiek zapyta to zero inicjatywy wykazane. Zeby ludzie jezdzacy na bikach nie wiedzieli czego chca, to to sa dla mnie nie pojete rzeczy...

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widzisz MOCu..

nikt nie chce wskszeszac polskiego ptaka :icon_rolleyes:

i ja tez jestem za tym...

 

Bardzo precyzyjnie okreslilismy wyglad, ksztalt nic tylko zaczac produkcje

 

oj nie kazdy ma wizje.. lub nie kazdemu chce sie myslec.

dla mnie to jest problem- dlaczego? bo wymyslec "cos"- motocykl ktory ma byc jedyny w swoim rodzaju to duzy klopot.. ja sama gdy rysowalam "nowego sokola" to ciagle z pod owolka wychodzila krzyzowka indiano-harleya...

albo cierpliwosci albo temat umrze smiercia naturalna- niestety..

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wild mow za siebie :clap: Sa tacy, ktorzy chca jezdzic polskimi motocyklami i nic ich od tego nie powstrzyma :rolleyes: Pytanie bylo, jak ma wygladac nowy polski motocykl a nie czzy ma byc produkowany czy nie, sprawa nazwy jest rzecza wtorna, choc jezeli bedzie sie godnie prezenowal to czemu mialby nie konynuowac swojej lini rodowej :clap: Poki co 3 strony splodzone i zero jakichkolwiek konkretow, prawie jak w naszej polityce :icon_razz:

Student, ciezko pracuje nad skompletowaniem brakujacych czesci, nie jest to prosta sprawa ale powoli daje rade, koniec koncow na pewno bedzie jezdzil...

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki . Wydaje mi się ze motocykl który miał by odnieść na naszym rynku sukces(jakikolwiek) to nie wielkie enduro w jeszcze troszkę nakierowane na turystykę . Pojemność silnika w zależności od modelu 250 -do 550 z dużymi możliwościami kombinowania .Stylistyka moto niezwykle ważna by przyciągnąć początkujących i chcących nadać maszynie indywidualnego charakteru -nie mylić z wiochą . Teraz przepraszam wszystkich elwisów . Niestety nie przeskoczę progu wyobraźni że u nas można by było zrobić coś na kadana . To wydaje mi się że mógłby być motocykl którym bym się zainteresował gdybym nie wpatrywał się w weterany i sokoły . Tylko to już jest daleko poza tematem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mój pomysł (licencyjna produkcja koreańskich cruiserów na licencji XV 125 :icon_arrow: ) odpada a w grę wchodzi polski produkt to jest to już totalne S-F. Znając jakośc polskich pojazdów watpię żeby nowe Sokoły znalazły nabywców...

 

prince -> Włóz sobie silnik 250 do swojego motocykla i zmień jego stylistykę :icon_arrow: A potem przeczytaj raz jeszcze mój post z poprzedniej strony :icon_arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...