LYsY Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Co myślicie o tym żeby zdławić TDM 850 do 30-50 KM i przejeździć tak przynajmniej jeden sezon? Da radę tak pokombinować :bigrazz: ? Nic nie dław. Właśnie kupiłem TDM-e od Drogowca :biggrin: . Fajowe moto! Bardzo neutralne, dobrze się prowadzi, samo chodzi po winklach. A co do narowistości silnika... wystarczy rozsądek i niekręcenie manetką do oporu :buttrock: (przynajmniej nie na początku :biggrin: ) pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Właśnie kupiłem TDM-e od Drogowca (...)pozdrLYsY Sorki za OT. Serdeczne gratulacje LYsY :biggrin: Właśnie przeglądałem archiwalne tematy na Forum i zauważyłem, że w podpisie u Drogowca pojawiło się "TDM ma nowego jeźdźca. Niechaj Mu dzielnie sluży". Nawet chciałem zapytać czyim padło łupem :bigrazz: Jednym słowem sprzęt został jakby w "rodzinie". Jeszcze raz gratulacje - podobno ma być prawdziwa złota polska jesień, więc napewno uda się coś jeszcze nawinąć :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 (edytowane) Czolem! Usiluje kupic stelaze do swojej TDM pod kufry i ciagle napotykam oferty, ktore rozgraniczaja dwie generacje TDM - 3VD i 4TX. Oczywiscie wszystkie interesujace oferty dotycza stelzy do TDM 850 3VD, czyli tej starej. I tu moje pytanie - czy stelaze ze starej TDM podejda do tej nowszej, 4TX? Moze ktos juz z Was probowal montowac takie stelaze do TDMki? Pozdrawiam Edytowane 19 Października 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 zbyhu, słuchaj starszych! Przecież ci mówiłem, że 3VD i 4TX maja jednakową dupę. A każdy pisze - stelaże do 3VD lub 4TX, bo tak miał zamontowane! Tylko nie bierz do 900, bo tu już jest inaczej Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Czolem! Ha, a dzwonilem do Lichy i powiedzial, ze na 80% :cool:. Ale co tam, kupuje :buttrock:. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Czolem! Qswa mac, juz zaczyna ta TDMa mnie wqrzac. Wszystkie motocykle maja zwykle zarowki H4, a to oczywiscie musi miec jakis popierdzielony patent. Of korz kupilem na wyrost zarowki H4, zanim zajrzalem, jakie powinny byc. 45zl moge se w d**e wsadzic. Teraz juz zajrzalem do lamp. Wiem, ze H4 to nie to. Ale mam nowy problem. Swiatlo dzienne ma zarowke H1 55W, a swiatlo drogowe (dlugie) H3 55W :icon_mrgreen:.Serwisowka jaka posiadam, jest niestety aktualna do TDM z roku 98 i nie moge byc pewny, czy nie wprowadzili japonce jakiejs zmiany w pozniejszych rocznikach. W TDM z '98 niby maja byc dwa halogeny H3. Stad pytanie. Jakie powinny byc zarowki oswietlenia przedniego w TDM 850 z roku 2001?Moje swieca tak beznadziejnie, ze ostatnio malo z drogi nie wyfrunalem po ciemku i chce cos z tym zrobic... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasek Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 czy posiadacze tdm'ów z przed 95 roku mogą się wypowiedzięc ile ich maszyny palą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) moja paliła max. prawie 6, ale w jeździe z bagażami po autostradzie 160-180.Normalnie, w spokojniejszej jeździe, ok.140 i wolniej to ok. 5-5,5Poniżej 5 też się mogło zdarzyć. A, pisze o mojej poprzedniej TDMie, z 1992 r Edytowane 8 Listopada 2006 przez MarianKa Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam i gratuluję.Miałem TDM 850 z 93 r i bardzo mile wspominam ten motocykl, tez byl to moj pierwszy po dluzszej przerwie. Sprawdz koniecznie olej w lagach, a najlepiej go wymień, no i oczywiście typowa wymiana - filtry, olej, plyn hamulcowy i chłodzący. Sprawdz też przewody hamulcowe, bo po 14 latach z gumy już nic nie zostało. PozdrawiamPaweł czy posiadacze tdm'ów z przed 95 roku mogą się wypowiedzięc ile ich maszyny palą ?? Mój palił w trasie w okolicach 5,5 -6 l a w mięście do 7lP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 @Stanislaw gratuluje wyboru, a przy okazji.Pytanie do ludzi ze Szczecina i okolic (widze ze kilka osob jest, pytalem na Halo Szczecin, ale bez odzewu).Zna ktos ta TDM-ehttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M315038Telefonicznie wszystko jest OK! :notworthy: za kilka dni chyba wybiore sie ogladac, ale.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 (edytowane) Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to jakieś dziwne przednie zawieszenie,na pewno nie oryginalne (upside-down, wygląda na wyższe) i jedna tarcza - TDM mają po dwieprzednie koło wygląda na 17" a powinno być 18", też na pewno nie jest oryginalne Dla porównania rocznik '92 z bikepics : http://bikepics.com/yamaha/tdm850/92/pics.aspreszty chyba można się domyślić... pozdrawiam, Adam P.S. jeszcze zauważyłem - TDM powinna mieć zgrabne 2 tłumiczki a tu widzę 1den też nieoryginalny... Edytowane 12 Listopada 2006 przez fxrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 @fxrider dzieki, mi tez te kola jakos nie pasowaly. Tlumaczyli to tym ze jest to wersja USA czy Kanada, ale dzieki, juz o tej TDM-ie nie mysle. Szukam dalej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 wyraznie przednie kolo nieoryginalne i niech nie pier... o wersjach bo z tylu jest takie jak byc powinno, z przodu wyglada mi na koło z Xj 600. w dodatku nie ma oslony pod silnikiem no i te lagi. moto po dzwonie na bank i to niezlym hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiuniemowa Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Witam, nowy sezon sie zbliża a ja muszę kupić moto po sprzedaży Virago. Zastanawiałem się z początku nad Hornetem 600, tera przez myśl przeszła mi jeszcze TDM 850 ze względu na to że chciałbym zrobić kilka dalszych tras. Moje pytanie brzmi, jaki jest wzrost minimalny gwarantujący spokojne dotykanie ziemi nogami podczas siedzenie na Yamaszce ?? :icon_mrgreen: Mam 1,76m czy to wystarczy cze będę sie musiał opierać na jednej nodze n postojach i przy starcie odpychać od ziemi??:lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 176cm powinno bezboleśnie wystarczyć. Mniej więcej tyle ma MarianKa. Jeźził 850-tką, a teraz 900-ką i sobie chwali. Ja też jeźziłem TDM850. Mam 180cm wzrostu i nie miałem żadnych problemów, a moje kończyny nie należą do najdłuższych przy tym wzroście. Najprościej dorwać jakąś TDM w komisie i się przymierzyć. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.