Gość centymetr_sześcienny Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Miałem okazję przejechać kilka setek na ybeerce. Na początek moto jest genialne, chociaż parę żaczy mnie denerwowało, czyli:-straszliwie długo się nagrzewała, czasem dochodziło do 11, 15 min palenia w garnek. Inaczej gasł.-zacinająca się skrzynia, kłopoty z wrzucaniem jedynki.-mało widać w lusterkachz innych rzeczy to trochę biedne wykończenie.mimo tych wad motorek jest naprawdę fajny, jak wspomnał przedmówca bardzo ekonomiczny, dobrze się prowadzi.chociaż, czy nie lepiej za tą cenę (która i tak jest niska jak na nowe moto) kupić sobie jakiś mocny używany skuter 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Mały offtopic - piszecie o rometach (motorynki, ogary) ze paliły wam jakos sporo, ale to swiadczy o was ze dupy jestescie i nie umieliscie wyregulować gaźnika i zapłonu :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 myśle że Suzuki GN 125 a nawet 250 są bardzo oszczędne i niezawodne.Mój ogar jak jeźdiłem bardzo delikatnie to spalił jakies 1.3l ale przy normalnej jeździ jakieś 2l.Co do tego elektrycznego motocykla to nie wyobrażam siebie jazdy bez silnika spalonowego, ale np do dojazdów do szkoły czy pracy to super rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 motorower marki simson - spalanie przy spokojnej jeździe w granicach 40km/h bywało i 1,7l/100km- coroczny przegląd - zaraz, jaki przegląd? to przecie motorower, czyli 0zł- części sa tanie jak barszcz- za oc płace 21zł/rok Podsumowując to chyba ekonomiczny sprzęt jest :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Witam....dziwne te wasze spalanie w ogarkach, komarkach :crossy: za moich czasow kiedy to bylem piekny i mlody :bigrazz: hehe dobre.....otoz moja motorynka przy pilowaniu nie przekraczala 3 litrow , to samo komarek mojego brata....wszystko to kwestia regulacji i stanu silnika....wszyscy sie ze mnie nabijali ze jezdze WSKa 125 tylko nie wiedzieli jednego ze wuecha wciagala srednio 3 literki zupy a 2,5 tez sie czesto zdarzalo :icon_razz: ......a najekonomiczniejszy dwusuw jaki spotkalem to skuterek Honda Eve prosto z japonii przywieziony ....uwaga wiezcie lub nie 1,5 na setke :) pozdro.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Sorry za off, ale odpowiem Dlamichala i Centymetrowi.Na pewno nie kupię chińczyka (przynajmniej teraz, ale czytam testy i mam nadzieję, że kiedyś niska cena zrówna się z wysoką jakością :) ). Nie kupię, bo ja jeżdzę motorkiem non stop: do pracy itd - więc nie mogę pozwolić sobie na awarie. YBR - odpukać - zero awarii - choć na razie tylko 16 tys. km niecałe :cool: Absolutnie nie kupiłbym skutera 125 zamiast moto 125, bo wygląd, biegi, pozycja, duże koła, styl itd. itp. :cool: Jeżdziłem skuterem, więc mam porównanie. Choć skutery są całkiem OK - szczególnie w stylu retro. Jak będę miał większe moto - to wtedy chętnie dokupię używany skuter 50 ccm - do sklepu itd.Fakty: YBR długo się nagrzewa (malutki silnik) i umie zgasnąć po ostrzejszym zwolnieniu i zatrzymaniu (jeśli się w porę nie poratuje go manetką), nawet w parę minut po starcie :rolleyes: - ale to jest zauważalne tylko w niskich temperaturach.Lusterka - kwestia precyzyjnego ustawienia i przyzwyczajenia. :cool: Z jedynką nie mam żadnych kłopotów, czasem zamiast dwójki wskoczy luz - ale to też kwestia treningu (taka już jest ta skrzynka).Wykończenie nie jest takie znowu biedne, przy cenie 8 tys. (w obecnej "promocji"). Zresztą nie wiem, co rozumiesz przez słowo wykończenie. Jakościowo motocykl jest całkiem OK - jedynie opony są średnie (kiepsko trzymają w chłodzie mam zamiar je zmienić, no i światła marne w nocy).Prowadzenie - sama radość + mikroskopijne stadko kucyków mechanicznych cierpiących na galopujące suchoty (wiadomo: to motocykl do miejskiej jazdy bez szaleństw żadnych - ale sprawnej i do spokojnej rekreacji). Tej poręczności będzie mi po zamianie BARDZO żal :( - po przejechaniu tych paru tys. km mam - pozytywne - odczucie, że jadę na rowerze, wszędzie się wcisnę, zaparkuję, obrócę, jednym palcem postawię na centralce itd. Wyskoczyć gdzieś za płot - idealny motorek :icon_mrgreen: - ale na dwupasmówkę już ciężko (i straszno) nim się wybrać, a i na szybszych obwodnicach też jest marnie :banghead: Coś za coś... Ale jeśli ktoś szuka małego motorka do pokręcenia się po "podwórku" - szczerze polecam :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 PKS PKP MZK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareusz Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Mój FZ6 Fazer przy spokojnej jeździe w 2 osoby ostatnio wziął dokładnie 5,38l/100km więc to chyba w normie jak na niego :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerhard Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 jak chce sie latac tanio to nie szybkokazdy sprzet pali tyle ile mu wlejesz :icon_mrgreen: mi wyszlo ze "sliczna" wciaga 6.2-6.4 gdy jezdze okolo 120-130km/hjak szybciej tak okolo 160-180/h to 7l/100kmdane wedlug wskazan mego liczydla i zatankowanej wachy Cytuj Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...... aż ciężko ich wyprzedzić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerhard Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 (edytowane) jak chce sie latac tanio to nie szybkokazdy sprzet pali tyle ile mu wlejesz :icon_mrgreen: mi wyszlo ze "sliczna" wciaga 6.2-6.4 gdy jezdze okolo 120-130km/hjak szybciej tak okolo 160-180/h to 7l/100kmdane wedlug wskazan mego liczydla i zatankowanej wachy Edytowane 12 Marca 2007 przez Gerhard Cytuj Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...... aż ciężko ich wyprzedzić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 No cóż. Motocykle to nie tanie hobby. Do dojazdów niedalekich do pracy to jakaś 125 lub skuter. Spalanie 2-2.5 aby wyszło. Jeśli ktoś lubi dojeżdzać do pracy mtocyklem, który spali mu 5-6 litrów to faktycznie musi to bardzo lubić. Tyle litrów to spala normalny samochód o pojemności ok 1.1 litra. O komforcie, a raczej bezpieczeństwie nie wspominając w porównaniu do motocykla, właściwie to nie ma czego porównywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 NSR 125 przy średnio spokojnej jeździe w trasie i po mieście dokładnie 5,5l mi wciągnęła. A Simson SR z cylkiem 60ccm około 2,5 do nawet 3 l przy pałowaniu :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Kurde, temat ma sens tylko wtedy, jak się uda wyłonić najmniej palące motocykle w różnych kategoriach :icon_mrgreen: Bo porównanie Varadero z Ogarem 200 w kategorii spalanie jest trochę nie fair ;) Np. załóżmy spalanie na trasie - podczas normalnej turystyki oraz poruszanie się po mieście. I podawajmy kategorie motocykli, np. sporotwe 600, 750, 1000, turystyczne enduro, cross, chopper... może potem założycielowi tematu będzie się chciało złożyć do wszystko do kupy.. tzn do jednej tabeli :icon_mrgreen: Jazdy po torze to chyba nie ma sensu dodawać :lalag: TDM 850 - minimalnie na trasie koło 4,8. pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) Czolem! TDM850 - na trasie przy 130-140km/h - 4,8l/100km. Przy spokojniejszej jezdzie 4,4l/100km. Na motobajzlu widzialem w niedziele Royala Enfielda z silnikiem Diesla :lalag:. Rozmawialem z wlascicielem. Mowil, ze pali mu to 1,5l ropy na setke :clap:. Przy katowaniu 2l ;). V-max 100km/h. To jest cos :P. Wlewasz 10l do baku i mozesz nakulac 500km :D. Pozdrawiam Edytowane 14 Marca 2007 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 normalny samochód o pojemności ok 1.1 litra. To nie jest normalny samochód. To samochodzik. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.