grizzli Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Hahaha rozbawiłeś mnie. Druciarstwo? Najprostsza U-rurka sprawdza się najlepiej! A właśnie o to chodzi (żeby tym bardziej w warsztacie) wykonać usługę fachowo. Tani zegar zawsze będzie gorszy od U-rurki! :wink:Jakoś nikt do tej pory nie narzekał u nas na jakość usługi, choć rzeczywiście nie używamy zegarowych. Tylko wyobraż sobie minę klienta, któremu mechanik do regulacji jego ukochanego motocykla wynosi posklejany zestaw przypominający urządzenie do pędzenia bimbru. Zostawił byś w takim warsztacie motocykl? Bo ja nie :) Łańcuch też możesz skuć dwoma młotkami, bo po co płacić za skuwarkę, która tania nie jest. Niestety, jeśli masz warsztat, trzeba zainwestować w narzędzia, i to nie z najnizśzej półki, bo nie będzie ani narzędzi ani pieniędzy. I jeszcze sobie krzywdę zrobisz, jak Ci np. marketowy młotek zjedzie z trzonka :) Edytowane 13 Stycznia 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Jakoś nikt do tej pory nie narzekał u nas na jakość usługi, choć rzeczywiście nie używamy zegarowych. Tylko wyobraż sobie minę klienta, któremu mechanik do regulacji jego ukochanego motocykla wynosi posklejany zestaw przypominający urządzenie do pędzenia bimbru. Zostawił byś w takim warsztacie motocykl? Bo ja nie :) Łańcuch też możesz skuć dwoma młotkami, bo po co płacić za skuwarkę, która tania nie jest. Niestety, jeśli masz warsztat, trzeba zainwestować w narzędzia, i to nie z najnizśzej półki, bo nie będzie ani narzędzi ani pieniędzy. I jeszcze sobie krzywdę zrobisz, jak Ci np. marketowy młotek zjedzie z trzonka :) Mając trochę fantazji można fajny sprzęt wykonać i nie koniecznie będzie to druciarstwo :wink: ! Więcej optymizmu :laugh:Ale faktem jest że najlepszym rozwiązaniem będzie wakuometr elektroniczny. Idźmy z duchem czasu.Wtedy mechanik i klient będzie zadowolony. :) Edytowane 13 Stycznia 2014 przez Dominik D. Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Ale faktem jest że najlepszym rozwiązaniem będzie wakuometr elektroniczny. Idźmy z duchem czasu. Niekoniecznie, elektronika bywa bardzo zawodna. Motoryzacja poszła bardzo z duchem czasu i niekoniecznie wyszło to na dobre. Najlepsze, a właściwie najbardziej trwałe i pewne są rozwiązania proste, a czasami wręcz prymitywne. Tyle tylko, że odpowiednio oprawione. Zgodnie z duchem czasu. :) Edytowane 13 Stycznia 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Witam. Czy polecacie wakuometry ze zdjęcia? Prosze o opinie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Yyy, z którego zdjęcia? Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek321 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Witam Wszystkich.Chcialbym na wiosne sam zrobic serwis gaźników tylko nie do konca wiem co i jak i do tego kupic wlasny wakuometr.Tylko prosze nie odsylajcie do serwisowki i nie piszcie ze sie nie oplaci.A więc na poczatek jaki waku wybrac? na allegro jest duuzy wybor zegarowych i wybralem taki ze tak powiem z troszke wyzszej polki cenowej http://allegro.pl/zestaw-wakuometry-do-synchronizacji-gaznika-pompy-i6254324525.html Chce je kupic dla siebie ew koledze czy 2 zsynchronizowac na sezon.Czy tansze za zalozmy 250zl beda sie andawaly? PS.nie chce samoróbki.I tak jesli chodzi o regulacje too trzeba rozebrac gaźniki dokladnie wyczyscic ii regulacja...Co podczas regulacji reguluje sie w gaźnikach.Ponoc sklad mieszanki jest fabrycznie ustawiony i ma taki zostac jesli nie chcemy fabryki poprawiac.Coo ii jak trzeba zrobic? Boo na koniec synchronizacja to ustawienie podcisnienia w kolektorach aby byloo takie same z zgodne z zaleceniami producenta.Prosilbym o pomoc bo wiosna zbliza sie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Osobiście wole słupkowe, albo elektroniczne niż zegarowe. Nie wiem czy jest sens kupować waku do częściowego serwisu gaźników. Synchronizacja to nie lek na wszystko :-) najpierw trzeba je dokladnie wymyć, ustawienie mieszanki czesto jest ważniejsze niż sama synchronizacja, a nastawy fabryczne można sobie zazwyczaj w d**e wlożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Osobiście wole słupkowe, albo elektroniczne niż zegarowe. Nie wiem czy jest sens kupować waku do częściowego serwisu gaźników. Synchronizacja to nie lek na wszystko :-) najpierw trzeba je dokladnie wymyć, ustawienie mieszanki czesto jest ważniejsze niż sama synchronizacja, a nastawy fabryczne można sobie zazwyczaj w d**e wlożyć.Oczywiście że można sobie wetknąć nastawy fabryczne, zwłaszcza w Moto które ma już nabite z 80kkm, przelotowy komin i to często gęsto skrócony jeszcze flexem ;) Elementy zużywają się, nie do końca równo i dlatego oryginalne nastawny to nie zawsze rozwiązanie na wszystko :) A co do tematu, to też mam słupkowy.I również polecam. Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.