abu Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 (edytowane) tak więc czekam na odpowiedzi użytkowników jak ich maszyny obchodziły się z benzynką :buttrock: zależy jak sie obchodzi z manetką, ale do wartości katalogowych mozna sie zblizyć, właściwie Ska na początku paliła odrobinke pow. 5 (290-300km od zalania do rezerwy 16l), ale manetkę zacząłem inaczej traktować i wychodzi 6-6,5 przy dynamicznej jeździe Edytowane 15 Lutego 2008 przez abu Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarp Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) Moja 'n'-ka paliła ok 6/100 - co dawało bezpieczne 200-220km zasięgu, bez dojeżdżania do kontrolki braku paliwa :bigrazz:Y. Edytowane 15 Marca 2008 przez Yarp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Czolem! Ja mam tysiaczke i zazwyczaj wychodzi mi 5,8-6,3l/100km :D. Skoro piszecie, ze szescsetka pali tyle samo, to... po co ja kupowac :bigrazz:? Litrowka ladniejsza (dwa wydechy), mocniejsza, a pali tyle samo :D.Choc moze ja wolno jezdze... Moze gdybym mial szescsetke palilaby mi 5/100 :]. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) Cześć Przymierzam się do CBF 600SA albo 1000. Interesuje mnie jak wygląda spalanie w jednym i drugim ale na autobahn przez Niemcy- REALNIE ile to ssa.. Chciałbym latać do domu jak są warunki około 1000km mam. Mysle że 160-180 można by lecieć tam gdzie nie ma limitów. Czy 600 setka nie zasłaba będzie na takkie kursy? Bagaży ani pasażera targac nie będe, ale wydaje mi sie że 600 troszke by trzeba żyłować?No i ile poleci taka 600 ze 170km/h? a ile 1000 ? ---------- Jak się człowiek czuje po 1000km na takim turystyku? Mój max to 500km //na skuterze// i powiem że troche się to czuło :icon_mrgreen: ale tam sie siedziało jak na taborecie.. Edytowane 23 Czerwca 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 (edytowane) Czolem! Na litrze 230km/h jechalem. Z trzema kuframi 220km/h. Do 200km/h z tymi kuframi szla jak glupia, bez problemow. Do 180km/h naprawde rewelacyjnie sie tym motocyklem jedzie (w sensie podrozowania). Ja na swojej zrobilem juz ponad 9kkm. Spalanie zawsze miedzy 5,4 a 6,3l/100km. A zdarzaly mi sie strzaly po 100-150km z predkosciami miedzy 150 a 180km/h. Zazwyczaj w trasie smigam miedzy 110 a 140km/h i wtedy spalanie wychodzi 5,6-5,8l/100km. Pozdro PSZaznaczam tylko, ze rzadko zagladam na czerwone pole. Mnie styka krecic ten silnik do 5-6tys.obr. i zmiana biegu. Czasem przy wyprzedzaniu i jak chce sobie odkrecic to ciagne do 9tysiakow. Edytowane 23 Czerwca 2008 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) Prawde mówiąc troche to zbyt optymistyczne, rozumiem taką średnia przy jeździe turystycznej. Ale na autobahn po prostu trzeba łykac kilometry i nie dac się rozjechać więc tzreba lecieć min 160 zwłaszcza jak jest 500km do przejechania. Podziwiać co po bokach nie ma. Moja pięćsetka przy 150/h brała jakieś 7.5. Generalnie interesuje zuzycie przy v 160kmh i np 200kmh, w litrach w dzisietne nie ma się co bawić. Fajne dane ale średnie-http://www.singaporebikes.com/forums/showthread.php?t=102319&page=4 Edytowane 24 Czerwca 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 żadna 600 nie nada sie do przyjemnej jazdy w okolicach 180-200km/h. Przez jakiś czas owszem da rade ale na dłuższa metę głos silnika kręconego stanie sie nie do zniesienia. CBF 600 cisnie okolo 210km/h wiec sam wyciagnij wnioski. CBF 1000 niewiele więcej jakieś 230. Do bezstresowych przelotów z prędkościami okolo 200km/h polecam sportowego litra albo fazerta 1000. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) Ok dzieki, a jak ze spalaniem przy jezdzie jednym i drugim dajmy 180/h nonstop, oczywiście jak jest miejsce.. Nie wiem czemu ale jakoś mi się ubzdurało ze 600 bedzie bardziej poręczniejsza, lzejsza i w ogóle. Tylko własnie że na trase chyba liter lepszy jest. Stricte sport odpada, nie moje gusta. Powiedzcie jeszce jak to jest ze wskaźnikiem paliwa w 600s, z tego co czytałem to nie ma, a jakaś kontrolka rezerwy? Czy po prostu kranik jak w komarku? Edytowane 25 Czerwca 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam http://www.spritmonitor.de/en/search.html Tu macie ciekawą stronkę. Wrzućcie dane samochodu lub motocykla i macie dane o spalaniu użytkowników danego sprzęta Pozdr Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) Nom więc zakupił CBFa 1000 :) Spalanie zalezy oczywiscie od predkosci. 7l/100km tak w okolicach 160-180kmh i 9-10l/km@200-220kmh. zalezy od warunków..Przy 9tys rpm 10, przy 8tys rpm 9l/100km. Zasięgi odpowiednio 270km i 170 km na baku. Srednia przy 1070km wyszla mi 8,7 l na 100km. Czy do baku mozna rzeczywiscie upchać 19.5 litra? Czy ktos wie jaki jest blad pomiaru na budziku? W pewnym momencie naaaapedzilem się do 245.. Generalnie zadowolony :icon_eek: 600 było by cięężko.. Edytowane 25 Lipca 2008 przez krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfg Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Moja CBF600N z 2005 przez ostatnie 7189km wzięła 5,41 l/100km. W mieście bierze mi ok. 6,2, na trasie 5, z tym że po mieście jeżdżę ostro, a na trasie raczej spokojnie i wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7hub7 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Tak więc zakupiłem niedawno CBF-kę i podzielę się swoimi spostrzeżeniami odnośnie spalania... może komuś się przyda,Póki co wychodzi mi niecałe 5l/100km w jeździe mieszanej, ale jeżdżę całkiem spokojnie i rzadko wskazówka dochodzi do czerwonego polapozdrawiam hub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszB Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Ostatnio jechaliśmy do Austrii i z Austrii niemieckimi autostradami.CBF600SA z akcesoryjną wyższą szybą z dodatkowym deflektorem, objuczona 3-ma kuframi, 2 osoby na pokładzie (niezbyt ciężkie :wink: ).Po niemieckich autostradach przejechaliśmy na "raz" zatrzymując się tylko na tankowanie ok 800 km, ruch niezbyt duży, prędkość cały czas licznikowo 160-170km/h (wg GPS-a cały czas ponad 150 - mam taką funkcje że powyżej 150 zmienia się obraz na ekranie i wiem że jade powyżej lub poniżej 150km/h)W drodze do Austrii prędkości licznikowe raczej ok 160, w drodze powrotnej raczej ok 170 (bo wiadomo, do domu to szybciej :flesje: )Zużycie paliwa przy tych prędkościach to ok 8-8,5 l/100 km. Prędkość maksymalna przy takim obciążeniu a przede wszystkim tych bocznych kufrach jest o ok 15 km/h mniejsza niż solo bez kufrów, i to jest główna przyczyna tak dużego zużycia paliwa, czyli po prostu bardzo duży opór powietrza.Jako ciekawostkę podam, że z nami jechał mój brat na Kawasaki Z1000, która przy "normalnej" jeździe po polskich drogach pali o 1-1,5 lita więcej niż CBF-ka, na autostradzie przy tej prędkości jego kawa paliła o około 1 litr mniej (co prawda on nie miał bocznych kufrów).Wniosek stąd taki, że do szybkiej turystyki "autostradowej" zdecydowanie za słaby silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikonrad Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Ostatnio jechaliśmy do Austrii i z Austrii niemieckimi autostradami.CBF600SA z akcesoryjną wyższą szybą z dodatkowym deflektorem, objuczona 3-ma kuframi, 2 osoby na pokładzie (niezbyt ciężkie :clap: ).Po niemieckich autostradach przejechaliśmy na "raz" zatrzymując się tylko na tankowanie ok 800 km, ruch niezbyt duży, prędkość cały czas licznikowo 160-170km/h (wg GPS-a cały czas ponad 150 - mam taką funkcje że powyżej 150 zmienia się obraz na ekranie i wiem że jade powyżej lub poniżej 150km/h)W drodze do Austrii prędkości licznikowe raczej ok 160, w drodze powrotnej raczej ok 170 (bo wiadomo, do domu to szybciej ;) )Zużycie paliwa przy tych prędkościach to ok 8-8,5 l/100 km. Prędkość maksymalna przy takim obciążeniu a przede wszystkim tych bocznych kufrach jest o ok 15 km/h mniejsza niż solo bez kufrów, i to jest główna przyczyna tak dużego zużycia paliwa, czyli po prostu bardzo duży opór powietrza.Jako ciekawostkę podam, że z nami jechał mój brat na Kawasaki Z1000, która przy "normalnej" jeździe po polskich drogach pali o 1-1,5 lita więcej niż CBF-ka, na autostradzie przy tej prędkości jego kawa paliła o około 1 litr mniej (co prawda on nie miał bocznych kufrów).Wniosek stąd taki, że do szybkiej turystyki "autostradowej" zdecydowanie za słaby silnik.albo za duze kufry boczne, bo one maja istotny wplyw na aerodynamike a to przy 160 strasznie bije w spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rajan Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam,składam sobie ostatnio taką motorynkę z '06. Wszystko już skończone, tylko brak mi jednej rzeczy. Otóż, sympatyczna pani z Francji, która była się na tym moto rozwaliła, urwała wtyczkę od zegarów, tę która jest już schowana pod obudową i wchodzi do gniazda na płytce. Jeśli ktoś byłby uprzejmy, to prosiłbym o zrobienie zdjęcia tych dwóch wtyczek. Jedna jest na 7, druga na chyba 6 pinów. Tak, żeby było widać kolejność podpięcia kolorów kabli. W zamian mogę odwdzięczyć się manualem do tego moto, schematem instalacji albo rabatem na jakiś produkt od larssona. Do wyboru, do koloru. Pzdr. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.