stach Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Witam serdecznie. Mam wielki problem co do rozruchu motocykla. Podczas gdy probuje odpalic motocykl , ten ciągle sie zalewa. Czyscilem swiecie , wymienialem a on non stop ma ten sam problem. Nie wiem co sie dzieje ze caly czas podczas krecenia rozrusznikiem jest zalewany. jesli ktos z Panstwa jest w stanie mi pomoc z gory dziekuje Pozdrowienia Stachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Trochę mało informacji. Przyczyn może być wiele, trudno dać jednoznaczną podpowiedź. Swiece to nie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Gazniki? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 a iskra jest dobra? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 tak iskra jest poprawna ... motocykl nie raz odpali ale momentalni zostaje zalany .. nie wiem nawet za co sie zabrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Ciężko powiedzieć. Czy śmierdzi paliwem, czy paliwo nie przelewa się z gażników?Nie wiem jak jest w 535, może masz poprostu kranik ustawiony na pozycję PRI.Czy było coś grzebane w gażnikach?Może być zły poziom paliwa, lub skład mieszanki.Jeżeli gażniki nie były ruszane zdejmij przewód paliwowy z gażników i zobacz czy paliwo cały czas nie cieknie. Może walnął kranik? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 W 535 nie ma standardowego kranika (jest pompka i przełącznik przy kierownicy). Może jest za wysoki poziom paliwa w gaźnikach?? Zaworki się zawiesiły na jakimś paprochu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Sprawdz najpierw czy nie dostaje lewego powietrza, np: jakaś nieszczelność gum przy gaźnikach, potem poziom paliwka - trudno jest tak napisac - rozumiem ,że wartość cieplna świec jest prawidłowa i,że świece nie mają żadnego przebicia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Faktycznie mało danych ,ale ja bym radził wywalić te świece i kupić Irydowe NGK lub Denso.Jak to nie pomoże to trzeba obadać gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 hej kolego ja mam podobny problem odkad padl mi akumulator i musialem go wymontowac. Jak go kupilem bylo oki. mysle ze zaczne od wymiany siec z zobacze co bedzie dalej. Niestety mam malo czasu na zabawe w garazu bo w domu jestem na wekendy ale sezon dopiero przed nami napewno dam rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 mielem ten sam problemnigdy przy zimnym silniku nie wyciagaj ssania do koncanajlepiej do polowy, jak nie chce odpalic to troszke zwiekszale nie do konca, to powinno byc tojak bedzsie dalej sie zalewal daj znac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 też tak myślę, że problem leży w ssaniu. jeśli się da, to zapalaj bez ssania. a jeśli nie używasz ssania, to jestem bardzo ciekawy, co to za problem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Kiedys mialem podobny problem z moim Dandim. odpalal, ale na ssaniu go zalewalo. Pomogla wymiana FILTRA POWIETRZA na nowy!! Stary byl brudny. Wiec moze problem jest w zbyt malym wozduchu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 hmmmale wtedy by szarpalo podczas jazdyi gasl by na wolnych obrotachchociaz wymiana na pewno nie zaszkodzito nie duze pieniadze, fakt sam tez musze wymienic :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laboko Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A w moim poprzednim motocyklu jakiś domorosły mechanik "czyścił" gaźniki, używając do przetkania dysz chyba jakiegoś drucika. W efekcie rozkalibrował dysze ssania. Następstwem było to, że przy próbie odpalenia zimnego moto na ssaniu od razu się zalewał. Pomogła dopiero wymiana gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.