YARECK Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Wprawdzie pewni ena forum niewielu jest użytkowników tego zacnego rumaka, ale postanowiłem napisać o w/w fakcie.Widać, że i klasykę nieco trzeba zmieniać, żeby zdobywac klientów.W nowej XJR-ce będzie już wtrysk, no i co mnie najbardziej boli jeden komin.I jak zauważyłem znou mniej koników (98). U mnie juz ich było 106, a jak czytałem na forum w starszych modelach - 130.Moment został taki sam.Więcej info :http://www.yamaha-motor-europe.com/product...p?view=overviewAcha. Z tyłu świecić bedą dwie okrągłe lampy a nie jak dotąd jedna pozioma.Dziwi mnie troche, że nadal bedzie mieć 5 biegóe a są przecież w ofercie motocykle o poj. 125, 250, które mają 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) bardzo ładny sprzęt :icon_arrow: klasyka i nowoczesność.Co do biegów - zależy jakie madobrane przełożenia i jak wykorzystują moment i moc silnika. Nee zawsze więcej znaczy lepiej.Pozdrawim,kris Edytowane 16 Listopada 2006 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Piękna maszyna. Tak jakby ktoś powiesił motor do góry nogami i trochę roztopił... Dziwnie to brzmi, ale tak mi to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Poprzedni model bardziej mi się podoba.O ile wtrysk paliwa jestem w stanie przeboleć, to pojedynczego komina i tego paskudnego tylnego światła nie :buttrock: Edytowane 16 Listopada 2006 przez Wicher Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj 600 n Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Poprzedni model bardziej mi się podoba.O ile wtrysk paliwa jestem w stanie przeboleć, to pojedynczego komina i tego paskudnego tylnego światła nie :) Projektant powinien popełnić sepuku za ten jeden wydech!!! Co za durna moda na jeden wydech się ostatnio pojawiła.... :icon_eek: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) w przypadku szlifa masz 50% szans ze poleci na te druga strone :icon_eek: Edytowane 17 Listopada 2006 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 A mi sie jeden (duuuzy :icon_eek: ) wydech zajebiscie podoba :banghead: Styl nowej XJR podobny do CB 1300- wiadomo, ze jak sie uczyc to od najlepszych :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) Lepiej jakby zostały 2 wydechy. Jak klasyka to i symetria. A czemu nie włożyli wałka napędowego? Przecież mają kilka gotowych rozwiązań.A ta akcesoryjna owiewka to juz totalna kicha.http://www.yamaha-motor-europe.com/accesso...ccessoryId=4367 Edytowane 17 Listopada 2006 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Lepiej jakby zostały 2 wydechy. Jak klasyka to i symetria. A czemu nie włożyli wałka napędowego? Przecież mają kilka gotowych rozwiązań.A ta akcesoryjna owiewka to juz totalna kicha.http://www.yamaha-motor-europe.com/accesso...ccessoryId=4367 O kurde...No paździerz straszny. Przypomina mi YBR125. Ktoś powinien dostać po łbie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Co do szustego biegu to myśle że jest zbędny przy tej pojemności i momencie obrotowym, równiez twierdze że z dwoma wydechami wygląda dużo lepiej no i ta nowa lampa - tragediastracił ten motocykl na uroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Czolem! Jeden komin?Dzizys...Zabili ostatniego porzadnego japonskiego neoklasyka...Chyba Panowie inzynierowie powinni rzucic okiem na nowego Nortona Commando, zeby sie nauczyc, jak buduje sie nowoczesne, acz o klasycznej linii motocykle...Teraz to XJR juz sie niczym nie rozni od Bandita 1200 i CB 1300. Taka sama kupa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 O kurde...No paździerz straszny. Przypomina mi YBR125. Ktoś powinien dostać po łbie. Miałem dokładnie takie samo skojarzenie. YBR 125 na sterydach...Szkoda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Wprawdzie nie planowałem swojego rumaka sprzedawać, ale po tym co zrobili z XJR-ke to już chyba ten co mam bedzie ze mną przez dłuuuugie lata.Nowa wersja kompletnie mi nie odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.