Skocz do zawartości

Nowa XJR-a 1300!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Wprawdzie pewni ena forum niewielu jest użytkowników tego zacnego rumaka, ale postanowiłem napisać o w/w fakcie.

Widać, że i klasykę nieco trzeba zmieniać, żeby zdobywac klientów.

W nowej XJR-ce będzie już wtrysk, no i co mnie najbardziej boli jeden komin.

I jak zauważyłem znou mniej koników (98). U mnie juz ich było 106, a jak czytałem na forum w starszych modelach - 130.

Moment został taki sam.

Więcej info :

http://www.yamaha-motor-europe.com/product...p?view=overview

Acha. Z tyłu świecić bedą dwie okrągłe lampy a nie jak dotąd jedna pozioma.

Dziwi mnie troche, że nadal bedzie mieć 5 biegóe a są przecież w ofercie motocykle o poj. 125, 250, które mają 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładny sprzęt :icon_arrow: klasyka i nowoczesność.

Co do biegów - zależy jakie madobrane przełożenia i jak wykorzystują moment i moc silnika. Nee zawsze więcej znaczy lepiej.

Pozdrawim,

kris

Edytowane przez Muminek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni model bardziej mi się podoba.

O ile wtrysk paliwa jestem w stanie przeboleć, to pojedynczego komina i tego paskudnego tylnego światła nie :buttrock:

Edytowane przez Wicher

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni model bardziej mi się podoba.

O ile wtrysk paliwa jestem w stanie przeboleć, to pojedynczego komina i tego paskudnego tylnego światła nie :)

 

Projektant powinien popełnić sepuku za ten jeden wydech!!! Co za durna moda na jeden wydech się ostatnio pojawiła.... :icon_eek: :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej jakby zostały 2 wydechy. Jak klasyka to i symetria. A czemu nie włożyli wałka napędowego? Przecież mają kilka gotowych rozwiązań.

A ta akcesoryjna owiewka to juz totalna kicha.

http://www.yamaha-motor-europe.com/accesso...ccessoryId=4367

Edytowane przez Hun996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej jakby zostały 2 wydechy. Jak klasyka to i symetria. A czemu nie włożyli wałka napędowego? Przecież mają kilka gotowych rozwiązań.

A ta akcesoryjna owiewka to juz totalna kicha.

http://www.yamaha-motor-europe.com/accesso...ccessoryId=4367

 

O kurde...No paździerz straszny. Przypomina mi YBR125. Ktoś powinien dostać po łbie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Jeden komin?

Dzizys...

Zabili ostatniego porzadnego japonskiego neoklasyka...

Chyba Panowie inzynierowie powinni rzucic okiem na nowego Nortona Commando, zeby sie nauczyc, jak buduje sie nowoczesne, acz o klasycznej linii motocykle...

Teraz to XJR juz sie niczym nie rozni od Bandita 1200 i CB 1300. Taka sama kupa.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...