Skocz do zawartości

Prog

Forumowicze
  • Postów

    1089
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Prog

  • Urodziny 04/08/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    Informatyka, mechanika, fizyka... mechanika
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    FZS 600 '02
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/Prog/

Osiągnięcia Prog

MOTONITA - miejski lanser

MOTONITA - miejski lanser (24/46)

0

Reputacja

  1. Na jednośladach już jeżdżę jakieś 7-8 lat i do tej pory żadnej gleby nie miałem, szlifa też udało mi się uniknąć. Jednak po przesiadce na większe sprzęty (tzn. motocykle, a nie motorowery) miałem już 2 wypadki nie z mojej winy. zatem jest to niestety kwestia szczęścia w wielu przypadkach. Jeżeli ktoś jeździ ostrożnie to nie wystarczy, aby mieć "czyste konto".
  2. Kolejny update. Już mam pierwszy kosztorys naprawy. Oczywiście ceny są wzięte nie wiadomo skąd. Rzeczoznawca wezwany na ponowne oględziny.
  3. Mały update. Dzisiaj był w końcu rzeczoznawca. Tak BTW musiałem sporo dzwonić, aby w końcu do mnie dotarł. Spisaliśmy protokół, zrobił zdjęcia i tyle. Motor przekazałem do serwisu na naprawę - już ściągają części. Zatem na razie wygląda na to, że Link4 pokryje koszty naprawy.
  4. Na skrzyżowaniu Toruńskiej i Brucknera (jechałem od Toruńskiej w stronę Kwidzyńskiej). Generalnie masz rację. Po Wrocławiu w korkach jeździ się nie najgorzej, chyba, że to jest ulica jak Osobowicka, na której nie ma gdzie się przeciskać.
  5. Ze zdrowiem wszystko w porządku. Mam tylko obtarte lewe udo - musiałem chyba przywalić noga w drzwi, ale to nic poważnego. Jechałem bardzo wolno. Sytuacja była taka, że pasażerka otworzyła drzwi tuż przede mną. Praktycznie nie hamowałem, bo nie zdążyłem. Dopiero jakoś instynktownie nacisnąłem na hamulec, bo tak pamiętam, że jak już się zatrzymałem to miałem klamkę zaciśniętą. Pasażerka mandat dostała i go przyjęła (jaki i za jaką kwotę to nie wiem). Na notatce z kolizji, którą sporządziła policja, jest napisane, że sprawcą wypadku jest samochód, w którym jechała pasażerka. Już mam numer szkody z zakładu ubezpieczeń pojazdu (btw LINK4), który zdobyłem dopiero dzisiaj. Zatem zanosi się na to, że bez żadnych problemów dostanę zwrot napraw z ubezpieczelni (czekam na telefon od rzeczoznawcy).
  6. Witam, Dawno nie pisałem na forum, ale moją ostatnią przygodą chciałbym się z Wami podzielić. We wtorek (21 lipca) jechałem rano do pracy, zostało mi do przejechania ostatnie skrzyżowanie - ze światłami. Skrzyżowanie proste. Ze strony, której jechałem można jechac jednym pasem na wprost lub w prawo, a drugim w lewo. Jak zwykle na obu pasach był sznur samochodów. Zatem powoli zacząłem między nimi (tzn. pomiędzy pasami) przejeżdżać. W pewnym momencie ktoś otworzył drzwi (tylne prawe w samochodzie stojącym na lewoskręcie). Nie miałem szans na wyhamowanie. Uderzyłem w drzwi i potem w samochód stojący na prawym pasie. Prędkość była niewielka, ale drzwi rozwalone i samochód obok przetarty. Motor ma stłuczoną owiewkę, lampy... Dlaczego tak się rozpisuje. Otóż uczestnicy stłuczki byli naturalnie przekonani o mojej winie. Kazałem wezwać policję, przy okazji kierowca przetartego Forda mówił, że ma auto flotowe i musi być policja. Po wysłuchaniu wersji zdarzeń policjant udał się na wypisywanie dokumentów. Wezwał do siebie dziewczynę, która otworzyła drzwi, w które uderzyłem. Potem wezwano wszystkich uczestników - całą winą za wypadek obarczono pasażerkę, która nieuważnie otworzyła drzwi. Trochę się wszyscy zdziwili. Pamiętam, że kiedyś był temat na forum i dysputa na temat, czy motocykliści mogą przeciskać się w korku. Mój przypadek potwierdza, że mogą. http://img371.imageshack.us/img371/6243/005v.jpg (jakość niestety słaba - telefon)
  7. Zobacz tutaj jak to wygląda: http://moto.allegro.pl/item404486156_motob..._fz6_fazer.html Na tym zdjęciu widzisz jak to jest zrobione: http://www.moto-akcesoria.pl/images/zdjeci...ia/10022556.jpg. Po prostu w sam stelaż są wbudowane wszystkie części klasycznej podstawki.
  8. Ja przesiadłem się z GS500 na Fazera 600. Moim zdaniem motor starczy mi na dobrych parę lat. Mocy ma pod dostatkiem i tak jak pisał - rawiak - mało pali. Moim zdaniem nie masz po co się przesiadać na 1000 od razu. Szczególnie jak nie masz zbyt dużej kasy do wydania. Poszukaj 600 w super stanie i możesz jeździć spokojnie przez parę lat.
  9. Można też przechylić motor na bok, ale jednak lepiej jest zlać olej. Będzie wygodniej i IMHO bardziej bezpiecznie.
  10. Nie poddawaj się tak od razu. Może uda Ci się odroczyć wymianę tarcz, albo sprężyn. Jeżeli brakuje Ci regulacji na lince to odkręć pokrywę i sprawdź stan sprężyn, tak jak pisał ernestZL. Sprężyny nie są aż tak drogie, a dzięki wymianie ich na nowe będziesz mógł trochę jeszcze pojeździć na starych tarczach.
  11. Napisałem już, że jeszcze nie przeglądałem serwisówki Fazera, ale zdjęcie samej pokrywy to za mało. Trzeba przecież pomierzyć tarcze. Nie chcę się autorytatywnie wypowiadać, ale w GS'ie trzeba rozbierać sprzęgło aby pomierzyć grubość tarcz. Tutaj pewnie jest podobnie.
  12. Nie do końca. Nie mam jeszcze serwisówki Fazera, więc nie chcę się wypowiadać jak dokładnie jest w tym motorze to rozwiązane. Najpierw jeszcze powiedz, czy regulowałeś może już sobie sprzęgło na lince? W którym miejscu "łapie" Ci sprzęgło (tzn. w którym miejscu na klamce)?
  13. Ja mam model "kocie oczy" i muszę powiedzieć, że lusterka sprawują się wyśmienicie. Bardzo dużo w nich widać. Jestem nawet zaskoczony. Po przesiadce z GS 500 to nawet nie ma co porównywać. Myślę, że przy starszych modelach efekt będzie podobny, bo lusterka są na dłuższych wysięgnikach. Regulacja jest tylko w górnej części lusterka. W dolnej jest tylko mocowanie.
  14. Gratulacje. Czekamy na fotki.
  15. Ślizga Ci się sprzęgło. Prędkość obrotowa rośnie, a ty nadal jedziesz z tą samą prędkością. Pewnie będziesz musiał wymienić tarcze sprzęgłowe, bo już się starły. Przynajmniej takie jest moje zdanie. W GS'ie 500 miałem to samo. Wymieniłem tarcze i wszystko wróciło do normy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...