Skocz do zawartości

cypis22

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cypis22

  • Urodziny 01/17/1974

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia cypis22

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj rano ok 10:00 na początku obwodnicy Wyszkowa jadąc w stronę Warszawy mijałem wypadek osobówki (ciemny kolor) i skutera (kolor srebrny). Stała już tylko policja. Akurat na tej wysokości jest z prawej wlot na obwodnicę. Ze skutera niewiel zostałe, osobówka wbiła się w wewnętrzną barierę trasy, przednia szyba wgnieciona do środka więc chyba kierowca skutera został zdjęty. Pytanie który włączał się do ruchu z bocznego wlotu.
  2. Pozwólcie że dodam swoje 3 grosze w temacie, mam motor od niedawna FZS600S, "gdynk" oczywiście też u nie wystepuje, zauważyłem jednak że wystarczy, stojąc na światłach, lekko bujnąć do przodu moto (żeby łańcuch się ruszył) i jedynka wchodzi prawie bezgłośnie :) widziałem we wcześniejszych postach pytanie o wrzucanie biegów bez sprzęgła, ja tak robię i musze powiedzieć że jest to wygodne, a co więcej całkiem bezpieczna dla skrzyni pod warunkiem że robi się to umiejętnie. Biegi bez klamki wrzucam powyżej numeru 2 tylko w górę. "Tajemnicę" zmiany bigów bez klamki sprzedał mi kolega mechanik, sekret tkwi w tym żeby biegi wrzucać zdecydowanie czyli nie naciskamy powoli butem na dźwignie ale dynamicznie i zdecydowanie wrzucamy bieg. Oczywiście trzeba to skoordynować z szybkim zdjęciem obrotów manetką. Nie powiem że nauka tej techniki jest łatwa, nie raz zdarzyło mi się że bieg nie wszedł i obroty poleciały do czerwonego między biegami (tak jakby na luzie) ale kto nie próbuje ten się nie uczy.
  3. To jest właśnie ten problem, wymagający wypowiedzi osób, które taką podmiankę już zrobiły. Niestety lusterka które znalazłem (link powyżej) do "kocich oczu" maja regulację tylko w górnej części, dolna (przy mocowaniu) jest nieregulowana (ciekawe czy tak jest w orginalnych?) Też się nad tym zastanawiam czy nie będą wystawć za bardzo bo widoczność będzie na pewno lepsz, ramię jest dużo dłuższe od oryginału ale czy nie będzie za długie. Nie chce wywalić 200 pln tylko po to, zeby odłożyć je na półkę. :buttrock:
  4. witam, mam pytanko czy ktoś próbował założyć do fazera ze strą owiewką (okrągłą) inne lusterka niż fabryka dała, np. lusterka od nowszych modeli (owiewka kocie oczy)? Mam uszkodzone jedno orginalne, poza tym w tych lusterkach większą część zajmują moje ramiona niż droga za mną stąd pomysł na założenie innych, lusterka od owiewki "kocie oczy" mają dłuższe ramię, znalazłem coś takiego na necie: http://www.czesci-moto.pl w dziale lusterka na 5-tej zakładce Lusterko Yamaha FZ6/FZS Fazer, rozstaw śrób mniej więcej ten sam (w starych ok 30 mm, w nowych 29 mm) tylko czy nie będą za długie? napiszcie prosze co zakładacie do starych fazków jeśli oczywiście ktoś to trenował pozdrawiam
  5. Dzięki wszystkim za wypowiedzi, niestety zanim do nich dotarłem (musiałem się urwać z roboty żeby odebrać oponki) to już oponki leżą w garażu, 120/70/17, mimo wszystko założe i zobaczę co sie będzie działo. Musze tu nadmienić że raczkuję w dziedzinie jazdy na moto, ten fazer to mój pierwszy sprzęt, prawko zrobiłem 3 tyg. temu i prowadziłem go na razie jeden raz przy okazji odbierania od poprzedniego właściciela. Reasumując doświadczenie mam żadne, o przekraczaniu bariery dźwięku na prostej na razie nawet nie marzę nie mówiąc o winklach wiec może nie będzie tak źle :clap: Jak tylko zacznę codzienne treningi na moto ...... ...... ...... ...... ...... 120{()~|~160 ...... ...... zdam relację jak się oponka przednia sprawuje pozdrawiam PS do kolegi mod jeszua - można by tu pewnie podyskutować (najlepiej przy piwku) ale uwagi przyjąłem :icon_question:
  6. witam, dopiero zaczynam przygodę z moto wiec prosze o wyrozumiałość muszę zmienić oponki w moim fazku 2000 r. FZS 600 i tu pytanie czy moge zalożyć na przód oponę o rozmiarze 120/70/17, fabrycznie montowano na przód opony w rozmiarze 110/70/17, słyszałem też opinie że nie należy zmieniać rozmiaru na inny niż fabryczny po pierwsze czy 120-tka da sie zamontować i czy może to wpłynąć w jakikolwiek sposób na prowadzenie sie moto jeśli tak to czego można się spodziewać prosze o pomoc bo muszę dzisiaj podjąć decyzję, rozmiar 120/70/17 mam do kupienia pod domem a po 110/70/17 muszę grzać ładny kawałek drogi oponki wybrałem Pilot Road 2 z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam Do kolegi moderatora jeszua! Bardzo prosze nie przenosić tego posta do Oczyszczalni, zrobiłeś to z poprzednim takim samym moim postem z informacją że jest to sprawa wtórna na którą jest odpowiedź w starszych postach "Szersze opony" Niestety w tych starszych postach są wypowiedzi o tylnych oponach i dotyczą innych moto niż FZS 600 a ja potrzebuję porady w tym konkretnym przypadku dzięki za zrozumienie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...