satun Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Witam,Czy ktos zna to DRZ: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M181047Jaki to jest model S czy E? Czy jak ma kopke to swiadczy ze jest E, kompletnie nie wiem jak je rozroznic.Sa wam znane jakes choroby wieku dzieciecego tego rocznika?pozdrawiam,satun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 W tym modelu choroby wieku dziecięcego mogą nie być tak ważne jak choroby eksploatacyjne. Cena jest naprawde dobra , ale lepiej , żeby obejrzał to ktoś bardzo dobrze rozeznany w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Jak dla mnie DRZ spoko sprzet :biggrin: Qmpel ma i wiem co to potrafi :wink: Co do wersji to sa S i E. E - z rozrusznikiem, S - z kopka. Wersja S ma kolo 40 kucz a E kolo 50. O wiecej pytaj mag*magica z 4um bo wlasnie on taka jezdzi tylko wersja E ;D Narayie wsyzstko u niego jest lux. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 jak dla mnie cena jest troche niska.. wiem ze nie swiadczy to o niczym ale proponuje mu sie dobrze przyjzec zeby nie bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 S - wersja cywilna. Metalowy bak, inny zawias, mniejsza moc itp.E - wersja terenowa. Plastykowy bak, lepszy zawias, lżejszy, większa moc itp Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satun Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 A czy po tych zdjeciach z ogłoszenia jestescie w stanie stwierdzic czy to jest E/S ? Pytanie szczególnie do posiadaczy DRZ. Slyszalem tez opinie ze DRZ jest tani w zakupie a drogi w utrzymaniu, czy to prawda? Czy ktos ma go na tyle dlugo zeby moc to ocenic? Może lepiej dolozyc i kupic WR426/450? Bo do KTM jakos nie moge sie przekonac, a WR 400 i jej problem z zalewaniem swiec to jest ponad moje nerwy. Na razie mam od 2 miesiecy DR350 kupilem ja zeby nie wkurzac sie dlugim szukaniem moto, ale na wstepie zalozylem ze bedzie tak na przetrzymanie i rzeczywiscie troche slaby mi sie wydaje i za miekkie zawieszenie (SHC) przy mojej wadze ok 100kg i 190cm. Radosc to ma tylko moja dziewczyna bo chce zebym ja uczyl jezdzic na moto a przy DR nie ma problemu z wysokoscia po opuszczeniu zawieszenia.PS: Mi też się wydaje ze troche tani jest ten DRZ i na pewno nie bez przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 według mnie nie do pojęcia jest ze ta wersja terenowa E nie ma kopki, przeciez to kalectwo... a wersja bardziej uliczna S ma kopke, dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 według mnie nie do pojęcia jest ze ta wersja terenowa E nie ma kopki, przeciez to kalectwo... a wersja bardziej uliczna S ma kopke, dziwne... A, nie można załozyć do wersji E kopki z całym mechanizmem od wersji S ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 według mnie nie do pojęcia jest ze ta wersja terenowa E nie ma kopki, przeciez to kalectwo... a wersja bardziej uliczna S ma kopke, dziwne...kolega miał drz E i miał kopniakwiec ocb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 no to fajnie ze miał kopniak ale jak widzisz są tez wersje bez kopniaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 wersja z kopniakiem występowała w modelu E i moto ważyło wtedy 113kg-ten model nie był sprzedawany w Polsce,a z rozrusznikiem to samo moto miało już wage 119kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 rozrusznik 6kg ?:|to chyba nie jest rozrusznik od malucha żeby tyle ważył.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Ale nie czytałeś wczesnij ze z rozrusznikem to wersja homologacyjna i przez to jest cięższa!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 rozrusznik plus akumulator plus stacyjka plus .... i się nazbiera pare kilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Panowie .... spokojnie Wersje byly 3 : DRZ 400 - kopany, lekki, plastikowy bak, zajebisty gaznik FCR 39, zawias Cartridge, kalamitki 113kgDRZ 400 E - to co wyzej , ale bez kopniaka , za to z elektrycznym rozrusznikiem 119kgDRZ 400 S - drogowy, ciezki, ze swiatlami, podnozkami dla pasazera 132 kg Do E i S mozna dokupic kopniak , ale z cala przekałdnią - drogie. Wersja S jest mniej sprezona, ma inne walki rozrzadu, inny wydech , do pewnego czasu (chyba do 2003) miala prymitywniejsze zawieszenie (udawało Cartridga, ale nim nie było). Choroby wieku dzieciecego : wadliwe napinacze łąńcucha rozrządu - jeśli problem występuje to słychać od razu. Co do stwierdzenia "Slyszalem tez opinie ze DRZ jest tani w zakupie a drogi w utrzymaniu" to uważam to za totalną bzdurę. Miałem 3 DRZty ( kopany, E i S) i uważam, że jest to jedyny z nowoczesnych kolo 50KM czterosuwów, który nie wymaga permanetnego serwisu i ciągłych wymian. Bez dwóch zdań nie jest tak finezyjny jak WR czy YZ , czy CRF , czy EXC , ale jak poćwiczysz to spokojnie się utrzymasz za kumplami na takich wypasach, a na utrzymanie motocykle będziesz wydawał 1/3 tego co oni. Do drz wchodzi 1,7 litra oleju, do exc wchodzi 1,25 ....masz o pol litra wiecej oleju do brudzenia, niby smieszne, ale nawet nie wiesz jaka to robi roznice. Ja w wersji kopanej nigdy nie musiałem regulować zaworów, zawszę był prawidłowy luz, nie brał oleju, nie hałasował, jest bardzo dobry dostęp do zaworów, można to z łatwością robić samemu (spróbuj to zrobić w EXC), silnik jest prosty, mocny. Trzeba uważać na mechaniczne uszkodzenie (wywrotka, kamień) pompy wodnej, prawej pokrywy silnika, pokrywy sprzegła i chłodnic - płyta pod silnik, i gmole na chłodnice. Ten DRZ z allegro to wersja najlżejsza, kopana. Cena niesamowita .... Pozdrawiam i służę radą jakby co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.