konczu84 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Czesc wszystkim mam maly problem ostatnio zalwazylem ze silnik mi rzezi jak go wprowadzam na obroty czy to wina sworzenia czy walu kobowego w sumie wczesniej rzezilo ale tylko na 3 tys obr/min a teraz to im wyzsze obr to zmiany nie widac rzezi sobie i juz niby ladnie silniczek chodzi bo tak w miare cicho cyka bo byl po pelneje regulacji zaworow i gaznikow ale mimo to rzezi co to i jak z tym walczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) A co my Ci mamy kolego powiedzieć??Nie słyszymy motocykla.Na odległość nic nie poradzimy raczej.Tak jak piszesz może to być sworzeń , wał i wiele innych podzespołów ):icon_biggrin:Pozdrawiam Podjedź do serwisu.Za osłuchanie nic nie kasują):):): INTERPUNKCJA!!!!!!!Pozdrawiam Edytowane 8 Listopada 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 No to rzezi czy rzenzi bo to durza rurznica... :D Kurffffa.... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 a moze to łancuszek rozrządu prosi sie o wymiane.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 moze zawory potrzebuja regulacji?! albo jak slusznie kolega napisal lancuszek, najpredzej lancuszek. Wymien albo sprawdz i potem, szukaj dalej co rzENzi. POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 moze zawory potrzebuja regulacji?! albo jak slusznie kolega napisal lancuszek, najpredzej lancuszek. Wymien albo sprawdz i potem, szukaj dalej co rzENzi. POZDRMusisz rozebrać silnik i go przepatrzeć teraz sezoron dla niektórych sie skończył więc śmiało możesz to zrobić i wtedy na pewno bedziesz wiedział co go tam,,bolało'' a tak to jest cieżko wyczuć.przyczyn moze być wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 moze zawory potrzebuja regulacji?! albo jak slusznie kolega napisal lancuszek, najpredzej lancuszek. Wymien albo sprawdz i potem, szukaj dalej co rzENzi. POZDRTo nie zawory do regulacji bo gdy one sie nadaja do tego zabiegu to cykaja a nie rzeza... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 A morze rzenzi bo ma śróby nie podokrencane. :) :) :) A tak na poważnie to może być wiele przyczyn. Od poluzowanej części wpadającej w wibracje, a kończąc na panewkach.Ja bym spróbował zlokalizować skąd to rzężenie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Ja bym spróbował zlokalizować skąd to rzężenie słychać. Jedno jest pewne - nie da się tego zrobić "wirtualnie". Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Jedno jest pewne - nie da się tego zrobić "wirtualnie". Pawel Może niech kolega wrzuci nagranie mp3 :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 jak znam suzuki- rzędzi to działa, jak przestanie rzęzić to będzie problem :icon_eek: Posiadasze suzi to taki żarcik tylko :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konczu84 Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 moze zawory potrzebuja regulacji?! albo jak slusznie kolega napisal lancuszek, najpredzej lancuszek. Wymien albo sprawdz i potem, szukaj dalej co rzENzi. POZDR zawory na pewno nie bo niedawno regulowalem wraz z gaznikami wymiana aleju i fitrow wiec to nie zawory ale sluszna uwaga wirtualnie nic sie nie da wyczuc co to takiego tak dzwieczy niepokojaco ale dzieki za jakies wstepne inf. co do bedacej usterki pozdr. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 wirtualnie nic sie nie da wyczuc co to takiego tak dzwieczy niepokojaco ale dzieki za jakies wstepne inf. co do bedacej usterki pozdr. :notworthy:W końcu na to wpadłeś :biggrin: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Witam. Ja miałem kiedyś bandziora 400 i również mi żeNZiło tylko że tylko po prawej stronie silnika, a problemem okazały sie niewyregulowane zawory i problem znikł, lecz kolega pisze że zawory ma ok to jest możliwość że łańcuch rozrządu kończy swój żywot lub są luzy na korbowodach lub sfożniach. Co by to niebyło to drogą kablową sie raczej tego niezałatwi. :icon_mrgreen: życze powodzenia i poozdro. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konczu84 Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 (edytowane) Witam. Ja miałem kiedyś bandziora 400 i również mi żeNZiło tylko że tylko po prawej stronie silnika, a problemem okazały sie niewyregulowane zawory i problem znikł, lecz kolega pisze że zawory ma ok to jest możliwość że łańcuch rozrządu kończy swój żywot lub są luzy na korbowodach lub sfożniach. Co by to niebyło to drogą kablową sie raczej tego niezałatwi. :biggrin: życze powodzenia i poozdro. :) Powiem ci ze bylem w serwisie koles stwierdzil ze to najprawdopodobniej bol tkwi w wale korbowym lub moze tez byc to swozen tak jak wstepnie kolega ocenil usterke, po twej odp stwierdzam ze ci co wypowiedzeli sie ze wirtualnie nie da sie wstepnie ocenic co moze byc powodem roznych usterek to moim zdaniem jednak maja troche jeszcze chyba za malo pojecia o mechanice, bo jak widac ktos kto ma troche na ten temat wie nawet gdy nie slyszy silnika potrafi wstepnie okreslic rodzaj usterki :clap: Edytowane 10 Listopada 2006 przez konczu84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.