Skocz do zawartości

motowojtas

Forumowicze
  • Postów

    454
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O motowojtas

  • Urodziny 11/23/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, motocykle i motocykle
  • Skąd
    Kozłówek (Podkarpacie)

Osobiste

  • Motocykl
    ZX9R NINJA
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8698633
  • Strona www
    http://bikepics.com/members/motowojtas/

Osiągnięcia motowojtas

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. więcej info na http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1532077880
  2. jak w temacie pisać na gg lub pw
  3. dziekuje za odpowiedzi. Chyba zawioze do mechanika...
  4. odświeżam temat... wiec jak naprawic ten rozrusznik i czy sobie sam z tym moge poradzić?
  5. a jak to mozna naprawic?? potrzebna bedzie ingerencja mechanika czy moge sam sobie z tym poradzić??
  6. a co moze być z rozrusznikiem że po zapaleniu silnika rozrusznik nadal kreci jak by sie zaciął?? jak to naprawić??
  7. coś słyszałem ze jest tam jakis mechanik ale ma zawsze pełno roboty... jakis telefon, adres mozna prosic??
  8. no wiec tak... wymieniłem swiece na nowe i problem ustał ale jak sie okazuje na chwile... przez kilka dni było wszystko ok, az w koncu gdy jechałem motor zaczął gasnąć, palił z rozrusznika ale w ogóle nie wchodził na obr. wiec pchałem motor do domu jakies 300 metrów. Pod domem zapalił juz normalnie, podjechałem pod garaz i nagle jakby włączył sie sam od siebie rozrusznik... i teraz gdy zapale motor to rozrusznik jak by sie nie odłanczał, tylko chodzi cały czas... co może być winą?? jakieś sprzegiełko rozrusznika czy cóś?? znacie jakiegoś dobrego mechanika od elektryki w okolicach rzeszów, krosno, jasło??
  9. Pewnosci nie mam... wszystko zaczeło sie prawdopodobnie od załozenia starego klaksonu od malucha chyba... rozebrałem niedawno elektryke, i kabel masy klaksonu na całej długosci był przetopiony... wymieniłem ten kabel, posprawdzałem reszte kabli, i powinno byc wporządku, regulator napiecia tez jest dobry bo jak sie go odepnie dalej przerywa. Gazniki też wylkuczam... bo dzieje sie to nieregularnie... tzn motor chodzi na wolnych obr i nagle zaczyna przerywac, wskazówka od obr skacze, i po krótszej lub dłuższej chwili mu przechodzi... Jesli nie moduł to co innego?
  10. Witam! Prawdopodobnie padł mi moduł w xj-tce.. tzn. objawy są takie że motor szczególnie na zimnym sielniku ale na gorącym też co pewien czas zaczyna przerywać tak jak by zanikała iskra.Dzieje sie tak ponad rok ale przerywanie zaczeło sie nasilać. Znalazłem na allegro moduł od XJ 600 wtyczki bedą pasowały ale nie wiem czy mozna takowy zamontowac do 900 Czym sie różnią te moduły?? Ktos juz próbował podobnej operacji?? Oznaczenia: XJ900- TYPE TID14-19 31A-10 XJ600 TYPE TID14-31 49A-10
  11. Z tego powodu że na ciepłym silniku nie potrzebuje tyle paliwa co na zimno...
  12. kolego odemnie jeszcze jedna rada.... nie "napalaj" sie tak!! bo możesz się ostro naciąć..... za 3500 zł kupisz już coś młodszego i w lepszym stanie np. cos typu XJ GS CB GPZ
  13. najdzie bez problemu... ja w NSR miałem 100/70-17 i zmieniłem na wyższą i szerszą 110/80-17 ale po tej operacji przód motocykla był wyższy i moto sie troche gorzej prowadziło....
  14. Wojtek Strzyżów- okolice dokladnie Kozłówek gg 8698633
  15. dane z Katalogu Motocykli 2000- rs 125- 31KM mito-30KM nsr- 28,5KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...