ventura Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 (edytowane) Witam wszystkich! Więc pytanie tak jak w temacie. A mianowicie chodzi mi o moto z lat 92 - 96, pojemność 600 750 albo też i ponad 1000. Mam zygzaka 92 600, ale nie chce katować tego moto ponieważ uważam że nie nadaje się do tego lecz bardziej do szybkiej turystyki lub też do poszarżowania na dwóch kołach.Mój jest w nienagannym stanie i takim chce go sprzedać bez wciskania komuś miny. Na wiosne chce zakupić next. Najpier chciałem dokupić do tego jakiąłś etkę 251 i nią troche w pionie pośmigać ale teraz się zastanawiam czy nie kupić może jakiegoś gixera 750 olejaka lub też czegoś innego co będzie się dobrze zmagać z nieco większym extrim w jeździe. Które moto lepsze do pionu, jakieś propozycje, doświadczenia??? Nie jestem tu laikiem ale chcę poznać opinie innych Edytowane 2 Listopada 2006 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Kup sobie Triala...hehehe.. Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 załóż odpowiednie zębatki to i na 80-tce pionowo pośmigasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Chyba najlepiej coś takiego zniesie CBR F2 albo gsx-r750 olejak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Polecaja Ci wentura CBR 600F2 dobrze slysze? :icon_rolleyes: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Polecaja Ci wentura CBR 600F2 dobrze slysze? :icon_rolleyes: Nie słyszysz, tylko widzisz samolot i to na dodatek dobrze. Z tych roczników i za te pieniądze też bym polecił F2. Dawny gixer to kawał ciężkiej krowy jest.Najlepiej to by było jakbyś znalazł F3. Jeździłem i na tej i na tej (właściwie to uczyłem się jeździć) na gumie.Wiadomo, że raczej zaczyna się od stawania z gazu i tutaj jest bardzo dużo różnica pomiędzy F2 i F3. Niby te charakterystyki silnika zostały zmienione nieznacznie ale przekłada się to na gumowanie w dość dużym stopniu. Pzdr i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 AGB z czystej ciekawosci pytam sie jaka jest roznica w gumowaniu F2 a F3? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 moim zdaniem stara poczciwa RR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Jeśli do nauki, to możejaki cross/enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 (edytowane) zdecydowanie f2 lub f3. W przypadku f2 trzeba zainwestować w pompe paliwa z f3 aby moto nie gasło w pionie lub latać na pełnym zbiorniku. Ewentualnie możesz brać też bladego - najlepiej sc 33 Jakbyś był zainteresowany to wiem kto chce sprzedac f2 przygotowaną pod stunt (pizza, klatka, handbrake, stelaż, ertalonowe crashe) za 5000zł. rok 1996. http://83.149.73.174/~wheeliholi/gallery/a...06/PICT0108.JPG Edytowane 3 Listopada 2006 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 900RR -najlepsza ścigawa do jazdy na kole ewentualnie jak wyżej -> CBR F2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Polecaja Ci wentura CBR 600F2 dobrze slysze? :D udam że nie widziałem tej wypowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 AGB z czystej ciekawosci pytam sie jaka jest roznica w gumowaniu F2 a F3? Najprościej będzie brzmiało jak napiszę tak: F3 z gazu podnosisz przy 4000-5000obr/min, F2 przy 6000-7000obr/min. Wystarczy?Ktoś coś pisał o pompie. Nic takiego nie wiedziałem. Może jest to potrzebne do dłuższych gum. Właśnie. Zapomniałem o Bladym!!!Na SC33 tylko jeździłem i stawiać nie próbowałem, ale jest u nas w paczce jeszcze sc28 i radzi sobie jak ta lala. Fakt faktem, że koleś co ją dosiada latał na gumie przez dwa sezony na GSX 1100 F :buttrock: , więc wprawę ma niezłą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Porownywalem wykresy z hamowni F3 i F4 i nie wiem dlaczego F3 przy mniejszych obrotach idzie na gume skoro wykresy sa niemal identyczne.U mnie w F2 tez z 6 tys slabo przod podrywa, dopiero 7, 8 to juz konkretnie.Muwisz f3 podnosisz z gazu juz od 3 tys obrotow, spogladam na wykres i ona ma dopiero 25KM przy tych obrotach, jakos nie widze zeby przy tak malej mocy stawala na kolo........ Na pewno nie pomysliles F3 z 900RR ? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 właśnie. Różnica w gumowaniu na F2 a F3 polega tylko na tym że ta druga ma pompe paliwa i nie przygasa przy konkretniejszych pionach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.