Skocz do zawartości

Moto do pionu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Więc pytanie tak jak w temacie. A mianowicie chodzi mi o moto z lat 92 - 96, pojemność 600 750 albo też i ponad 1000. Mam zygzaka 92 600, ale nie chce katować tego moto ponieważ uważam że nie nadaje się do tego lecz bardziej do szybkiej turystyki lub też do poszarżowania na dwóch kołach.Mój jest w nienagannym stanie i takim chce go sprzedać bez wciskania komuś miny. Na wiosne chce zakupić next. Najpier chciałem dokupić do tego jakiąłś etkę 251 i nią troche w pionie pośmigać ale teraz się zastanawiam czy nie kupić może jakiegoś gixera 750 olejaka lub też czegoś innego co będzie się dobrze zmagać z nieco większym extrim w jeździe. Które moto lepsze do pionu, jakieś propozycje, doświadczenia??? Nie jestem tu laikiem ale chcę poznać opinie innych

Edytowane przez ventura
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecaja Ci wentura CBR 600F2 dobrze slysze? :icon_rolleyes:

 

Nie słyszysz, tylko widzisz samolot i to na dodatek dobrze.

 

Z tych roczników i za te pieniądze też bym polecił F2. Dawny gixer to kawał ciężkiej krowy jest.

Najlepiej to by było jakbyś znalazł F3. Jeździłem i na tej i na tej (właściwie to uczyłem się jeździć) na gumie.

Wiadomo, że raczej zaczyna się od stawania z gazu i tutaj jest bardzo dużo różnica pomiędzy F2 i F3. Niby te charakterystyki silnika zostały zmienione nieznacznie ale przekłada się to na gumowanie w dość dużym stopniu.

 

Pzdr i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie f2 lub f3. W przypadku f2 trzeba zainwestować w pompe paliwa z f3 aby moto nie gasło w pionie lub latać na pełnym zbiorniku.

 

Ewentualnie możesz brać też bladego - najlepiej sc 33

 

Jakbyś był zainteresowany to wiem kto chce sprzedac f2 przygotowaną pod stunt (pizza, klatka, handbrake, stelaż, ertalonowe crashe) za 5000zł. rok 1996.

http://83.149.73.174/~wheeliholi/gallery/a...06/PICT0108.JPG

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AGB z czystej ciekawosci pytam sie jaka jest roznica w gumowaniu F2 a F3?

 

 

Najprościej będzie brzmiało jak napiszę tak:

F3 z gazu podnosisz przy 4000-5000obr/min, F2 przy 6000-7000obr/min. Wystarczy?

Ktoś coś pisał o pompie. Nic takiego nie wiedziałem. Może jest to potrzebne do dłuższych gum.

 

Właśnie. Zapomniałem o Bladym!!!

Na SC33 tylko jeździłem i stawiać nie próbowałem, ale jest u nas w paczce jeszcze sc28 i radzi sobie jak ta lala. Fakt faktem, że koleś co ją dosiada latał na gumie przez dwa sezony na GSX 1100 F :buttrock: , więc wprawę ma niezłą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porownywalem wykresy z hamowni F3 i F4 i nie wiem dlaczego F3 przy mniejszych obrotach idzie na gume skoro wykresy sa niemal identyczne.

U mnie w F2 tez z 6 tys slabo przod podrywa, dopiero 7, 8 to juz konkretnie.

Muwisz f3 podnosisz z gazu juz od 3 tys obrotow, spogladam na wykres i ona ma dopiero 25KM przy tych obrotach, jakos nie widze zeby przy tak malej mocy stawala na kolo........ Na pewno nie pomysliles F3 z 900RR ?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...