CRASH Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 w końcu jakieś pierwsze konkrety dotyczace GSXR CUP zaczerpniete z najnowszego "motocykla" wiadomo że zwycięzcy wyjadą na GP MALEZJI w pazdzierniku, trzy pakiety startowe w najtańszym bedzie 6 kompletów opon Danlop GP Racer, wpisowe, komplet klocków hamulcowych Carbone Lorrain, zębatki+łańcuch AFAM, filtr BMC, sprężyny przód i tył + olej HYPERPRO, srodki smarne Shella, crash pady PP Tuning , niewiele tych konkretów ale zawsze cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 yeeaaaaaaaaaah!yeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!zajebioza :crossy: :clap: :) :biggrin: :biggrin: :biggrin: :lalag: :lalag: :lalag: trza tylko wszystkich objechac i smigamy oblukac GP :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 w końcu jakieś pierwsze konkrety dotyczace GSXR CUP zaczerpniete z najnowszego "motocykla" wiadomo że zwycięzcy wyjadą na GP MALEZJI w pazdzierniku, trzy pakiety startowe w najtańszym bedzie 6 kompletów opon Danlop GP Racer, wpisowe, komplet klocków hamulcowych Carbone Lorrain, zębatki+łańcuch AFAM, filtr BMC, sprężyny przód i tył + olej HYPERPRO, srodki smarne Shella, crash pady PP Tuning sprężyny i cały amortyzator tylny mam juz za sprawą poprzedniego właściciela zmienione :banghead: tydz. temu założylem crashpady :icon_razz: przydalby się za to amorek skrętu z prawdziwego zdarzenia :lalag: szkoda że nadal brak szczegółów, pewnie trwają negocjacje ze sponsorami (mogłaby taka wólczanka opłacić cały season :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 sprężyny i cały amortyzator tylny mam juz za sprawą poprzedniego właściciela zmienione :banghead: tydz. temu założylem crashpady :icon_razz: przydalby się za to amorek skrętu z prawdziwego zdarzenia :lalag: szkoda że nadal brak szczegółów, pewnie trwają negocjacje ze sponsorami (mogłaby taka wólczanka opłacić cały season :buttrock: )tylko pamietaj żeby dobrać sprężyny zawiasuw do swojej masy ciała , też mam już nagrzebane w zawiasach przez poprzedniego właściciela ale sprężyne muszę wymienić na 80 on jeżdził na 90, no i oczywiście dostroic ale to już wiosną na pierwszych Grandysach;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 tylko pamietaj żeby dobrać sprężyny zawiasuw do swojej masy ciała , też mam już nagrzebane w zawiasach przez poprzedniego właściciela ale sprężyne muszę wymienić na 80 on jeżdził na 90, no i oczywiście dostroic ale to już wiosną na pierwszych Grandysach;)Ja nie mogę, psychika to 70% sukcesu, 20% to umiejętności, a tylko 10% sprzęt. Dla tych co myślą inaczej kieruję do lektury czasów GS 500 i GT 650 uzyskanych w tym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Ja nie mogę, psychika to 70% sukcesu, 20% to umiejętności, a tylko 10% sprzęt. Dla tych co myślą inaczej kieruję do lektury czasów GS 500 i GT 650 uzyskanych w tym roku. trafiłeś kolego w sedno sprawy :D ale... (co byś nie spoczął na laurach) ...co jeśli, na kondycję psychiczną składa się przekonanie, że sprzęt masz lepszy od innych :icon_mrgreen: :biggrin: pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Moją psychikę skrzywiła kupka złomu którą zwiózł Lublin po jednej z eliminacji, należąca do mojego bezpośredniego konkurenta, stał na sąsiednim polu startowym (to ten który w II odcinku "ściaczy" mówił "...będzie się działo". Motocykl za kilkadziesiąt tysięcy, włożone z kilka tysięcy, slicki, koce, można się nabawic kompleksów. Masz tani sprzęt, startujesz w amatorskich klasach, więc niemasz ciśnienia na markowe rzeczy i wynik, ścigasz sie bo lubisz.Jestem entuzjastą kręcenia się w kółko, cieszę się jak na lini startowej stoi więcej niz 10 maszyn i nie widzę sensu pompowania pięniędzy w coś co nie polepszy moich wyników, a może zniechęcić do ścigania się innych, którzy usłyszą ile szelestów wpakowałem w sprzęta. Poznań nie jest wymagający dla zawiasów, wystarczy, że są fabryczne nienagannie działające. Ja walczę ze złymi nawykami i strachem przy wejściu w dużą patelnię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 ja to jestem zajarany, bo jeszcze pol roku temu nie wiedzialem ze mnie bedzie stac na gixera, ale polepszylo sie troche i nie zaluje juz malenstwu zbytnio:) po tym jak wpompowalem w b4 10 kola zeby parch jezdzil po czym go sprzedalem za 6, to wydanie polowy tej kwoty na przerobki gixera jestem w stanie przezyc...a psyche trza cwiczyc, mnie to dobijaja te hamowania na przed duza patelnia i przed prosta start/meta. ciezko jest wytrzymac na pelnym ogniu do setki :icon_evil: ale bedzie dobrze chyba nie?? a jutro zdaje prawko.łysz mi lak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 (edytowane) i strachem przy wejściu w dużą patelnię. :lalag: jak ja bym mial problem z wejsciem w duza patelnie to byl bym mistrzem, bo u mnie to dokladnie odwrotnie :flesje: a tak poza tym, po kilku wizytach na trawniku otaczajacym tor, troche inaczej bym ustawil proporcje - blizej 45/45/10 i tak Wam wszystkim spuszcze baty w pelni seryjnym gixerem :( :icon_evil: (tylko jeszcze troche pocwiczyc musze..) tylko niech sie W KONCU wyspecyfikuje jakies oficjalne info, bo trzeba jakos sobie poukladac wszystko (np. z tymi klockami jak by sie okazalo prawda, to sie wstrzymam z wymiana swoich, moze dadza rade itp) :flesje: EDIT: i oczywiscie: Gienek, powodzenia Ci nie zycze , bo dla Ciebie egzamin to bedzie formalnosc przeca.. kolejny wariat dostanie prawko :crossy: (oby jak najwiecej - jak najmniej samochodow!)dasz rade :flesje: Edytowane 27 Listopada 2006 przez Emil2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 pare postow wyzej CRASH napisal, ze beda klocki, a ja po przeczytaniu dzisaj motocykla POTWIERDZAM :( mialem jutro sprzeta odebrac, a tu sie okazalo, ze jak go reanimowalismy przed wyscigiem na grandysach to Pawel (WTT - Chief Crew Tecnician - jakby ktos nie wiedzial) mi odpinal zegary i gdzies sie posiala przednia czesc wiazki(ta od zegarow lamp itd.) :icon_evil: :crossy: :lalag: jak ktos moze cos pamieta na ten temat to - please help. Pawel mowil ze w zamieszaniu ja komus dal ale HGW komu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 (edytowane) tylko pamietaj żeby dobrać sprężyny zawiasuw do swojej masy ciała , też mam już nagrzebane w zawiasach przez poprzedniego właściciela ale sprężyne muszę wymienić na 80 on jeżdził na 90, no i oczywiście dostroic jak by to zgrabnie powiedzieć: I don't care ;) gdyby nie ingerencje poprzedniego własciciela, pewnie jechałbym na seryjnych :buttrock: zamiast pakowac sie w pełne zawieszenie wilbers, wolalbym za tą kasę pojechać z seriyjnym np. do brna :crossy: przy moich umiejętnościach i tak nie wykorzystałbym potencjału motocykla i tego, co daje fabryka :icon_mrgreen: psyche trza cwiczyc, mnie to dobijaja te hamowania na przed duza patelnia i przed prosta start/meta. zwykle hamowałem zbyt wczesnie, dopóki kolega nie powiedział mi, ze w dużą patelnie wchodzi złoty sześcdziesiat :bigrazz: skoro on, na nie mniej leciwym sprzecie moze-to ja też! spróbowałem raz - hardcore, ledwie się zmiesciłem.... po raz kolejny, jeszcze raz - daje radę! PSpo zjeździe do depo ten sam koleś powiedział mi, że 'przesadził' w swoich opowieściach i mimo zmienionych zębatek (=przeklamanie licznika) wpisuje się tam ok 1,5 :bigrazz: apropos, ciekawe jakie Wy osiągacie "rezultaty", na wejściu w pierwszy prawy... Edytowane 28 Listopada 2006 przez Bandzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ja nie wiem czy cos z licznikiem nie mam ale podejrzewam ze tak 140-150, bo wedlug wskazan to cos kolo 170 - mam zegary od 750 :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 (edytowane) No co mnie tu oczerniasz Bandzior :cool: , nie bylo zadnych opowiesci i betonow ---> 1,50 PLN na wejsciu to chyba nie jest jakis mega wynik nawet jesli sprzet wazy 230 kg :buttrock: W kazdym razie podnozek jeszcze nie trze ... A wracajac do Gixxer Cup - podejrzewam start od 5 do 8 zawodnikow jesli tyle ma to kosztowac .... mnie niestety stac nie bedzie Edytowane 28 Listopada 2006 przez mikitl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 podejrzewam start od 5 do 8 zawodnikow jesli tyle ma to kosztowacgs cup wychodzil w sumie zblizony cenowo i troche ludzi bylo, r1cup kosztowal jesli sie nie myle cos w granicach 50-60k i tez sie pare osob znalazlo poza tym jeszcze pol roku na zebranie paru tysi, trzeba walczyc! nikt nie powiedzial, ze wyscig wygrywa sie tylko sama jazda :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No co mnie tu oczerniasz Bandzior :) , nie bylo zadnych opowiesci i betonow ---> 1,50 PLN na wejsciu to chyba nie jest jakis mega wynik nawet jesli sprzet wazy 230 kg :notworthy: W kazdym razie podnozek jeszcze nie trze ... A wracajac do Gixxer Cup - podejrzewam start od 5 do 8 zawodnikow jesli tyle ma to kosztowac .... mnie niestety stac nie bedzieMiki - szesciu to jest juz z naszego forum:) bedzie dobrze. a co twoim zdaniem duzo kosztuje w CUPie?? aha, zdalem prawko:) jestem street legal w koncu:) p.s. zauwazylem ze kolega CRASH ma urodzinki dzis:)najlepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.