Skocz do zawartości

Jakie palny na długie zimowe wieczory.


PROC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zakładam ten temat już teraz mimo pięknej pogody za oknem tylko z powodu takiego, że już coraz więcej pojawia się tematów o zimowaniu motocykli. W ostatnim czasie też przeważają w tym dziale tematy dotyczące tylko konkretnych motocykli a nie ma tematów ogólnych do pogadania.

 

Tak sobie pomyślałem że można by się tu podzielić swoimi planami na zimę. W sumie zimowanie nie musi oznaczać braku kontaktu z motocyklem i zapewne część z nas będzie spędzała długie zimowe wieczory na szykowaniu, przerabianiu itp. motocykla.

 

Jestem ciekawy co planujecie.

 

Jeśli chodzi o mnie to zebrałem już większość niezbędnych części do przeróbki ZLa.

W garażu czeka już drugi wahacz z dyfrem, zbiornik paliwa oraz siodło do przerobienia, wlew paliwa ze ścigacza i nowy wydech.

 

Przez nadchodzącą zimę chce zrobić sobie nowy zbiornik paliwa – dłuższy i odrobinę szerszy, a bezużyteczną konsolę na jego grzbiecie chce zastąpić płaskim wlewem.

Przy okazji przerabiania zbiornika zajmę się też siodłem które już jest w trakcie ewoluowania.

Będzie też zabawa z kolektorami wydechowymi pod nowy tłumik.

Nowy wahacz będzie posiadał na dole zastrzał w stylu dragsterów.

 

Do wszystkiego dojdzie oczywiście lakierowanie – prawdopodobnie utrzymane w ciemnej tonacji dwukolorowe.

Czeka mnie też wymiana łańcuszków (rozrządu i sprzęgłowego) które już leżą na półce i czekają na swój dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock: :biggrin: :biggrin:

PROC-u w długie zimowe wieczory to jak zawsze masz pisac do mnie :)

ja natomiast bedę w Motor Brosie, moim prywatnym OCC :crossy:

co prawda kobiecie nie pozwalaja za wiele robić, ale postaram sie dyplomatycznie coś osiągnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem o tym w Mechanice ale jakos tak zostalem olany :)

 

Zamierzam na gmole w XVS650A przeniesc podnozki z dzwigniami ... w teorii narazie to nie bardzo wiem jeszcze jak rozwiazac roznice w poziomach nowego i starego zamocowania by ciegna od hamulca i biegow nie biegly po skosie w górę .. wymysle coś :)

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny temat!

 

Też bardzo bym chciała podłubać przy swoim motocyklu, ale mam pewne braki w fachowej wiedzy i umiejętnościach.

 

W niektórych miejscach pojawiła mi sie rdza na ramie. Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć, jak sie jej pozbyć i uzupełnić lakierem ? Myślę , że sprawa nie jest skomplikowana , tym bardziej , iż maszyna jest czarna.

 

Mam również do zamontowania stelaże pod sakwy i też nie wiem , jak sie do tego zabrać.

Najprościej by było oddać maszynę do zakładu, ale wtedy wszysko mniej smakuje.

 

Pozdrawiam, pa,

Beata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja musze wzmocnić stelaże pod kufry bo w oryginalnym wydaniu Givi troche sie ostatnio zmasakrowały w Rumunii oraz plastikową oryginalnie osłonę chłodnicy oleju zastapić metalową. Tylko nie wiem jeszcze kto mógłby mi ją dorobić w Wawce.

 

Poza tym pewnie będę pił grzanego browara i czytał ksiązki o podróżach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chcę zrobić pełną polerkę wszystkiego i chromowanie ( może ) niektórych części, dodatkowo nowy lakier ( może jakiś artystyczny ), nowy wydech, gmole, spacerówki, przesunięcie podnóżków do przodu. No ale zobaczymy co będzie ekonomicznie uzasadnione, bo nie chcę przesadzić finansowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja rozbieram moją Kawę na częsci pierwsze.Chce kilka rzeczy pochromować dodatkowo i przy okazji wymienić łańcuchy w silniku i sprzęgło bo są do niczego.

 

A poza tym pisanie pracy magisterskiej bo to teraz priorytet! I czytanie książek o podróżach podobnie jak Rob Rocki. Planuje po obronie pracy objecha Europę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę rzezbił Osę M150 z ostatniego rocznika produkcji. Mam nadzieje na wiosnę uruchomić.

W garażu leży jeszcze WSK M06Z z 1959 ale w tym sezonie się za nią raczej nie zabiorę.

Składam jeszcze pewną replikę ale o tym pisałem w weteranach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zimowe wieczory

już zaczołem działania

rozebrałem już to i owo i wysłam tam gdzie mogę i pytam i załatwiam a czeka na mnie:

lightbar - chromowanie mocowania (no kiepsko to hamerykanie zrobili) i kupienie lightbara 1 szt - albo 2 jak niedostanę identyczne

koła trza z przodu wyjąć bo - na błotnik musi iść lampa indianina

tarcz trza zdjąć i ponawiecać.

zmiana wszelkich płynów - ma się rozumieć

zmiana siedzenia - no dzisiaj wyjechało do wersona

zmiana wydechów - tutaj trza dorbić mocowania w jakimś zakładzie ślusarskim

i potem polakierować.

dać do wykonania bagażnik i mocowania pod sakwy

i co tam jeszce wyjdzie po drodze trza będzie porobić.

pozdr

klaus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan bardzo ambitny tylko czy uda mi się go zrealizować??

 

Malowanie od nowa silnika + chromowanie,

Malowanie felg + polerka rantów,

Polerowanie na lustro goleni zawieszenia.

Tapicerowanie kanapy!

 

Po za tym zmiana oleju , filtrów i linek!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planów dużo, ale mam nie ogrzewany garaż i łapki sztywnieją. Może uda się zamocować gmole i oddzielić silnik od ramy czymś co wytłumi drgania. Głowię się nad tym już jakiś czas i jeszcze nie wiem jak rozwiązać mocowanie w kilku miejscach, tak bym nie zgubił silnika w trasie. Może tej zimy mnie olśni i na coś inteligentnego wpadnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...