Skocz do zawartości

zatarta Niunia 636 `04


ReBeLlion
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz Piotrze kiedyś szanowałem twoją osobę z powodu olbrzymiej wiedzy mechanicznej, lecz gdy czytam twoje posty, to coraz częściej dochodzę do wniosku, że wiedza nie idzie w parze z kulturą osobistą, buc jesteś i tyle. Takie moje prywatne spostrzeżenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Januszm przesadzasz- Piotr Dudek remontowal juz Hondy jak mowilismy na chleb pep a na g... papu .

Co do tonu jego wypowiedzi po prostu wali z mostu , bez ogrodek, owijania w bawelne ... mowi co mysli gląba nazywa gląbem - a nie jak np ja -pisze ze czegos nie powinno sie robic-chodzi o te "katowania"-bo moto mozna uszkodzic.

Szanuje Piotra i lubie ton jego wypowiedzi. Piotrze Tak Trzymaj! Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest normalny zwrot na poziomie do równie doświadczonego kolegi:

"Adam czytałem niestety ale nie pamiętam aby Honda robiła jakiś silnik na łożyskach jak trabant czy syrena"

No Honda jest we wszystkim The Best i nikt nie ma prawa sądzić, że jakieś tam Suzuki miało wytrzymalsze silniki, no bo przecież silnik był prehistoryczny na łożyskach jak trabant czy syrena, no nie ma w tej wypowiedzi ironii z rozmówcy? Ja to tak odczytałem. Tak samo jest w poście dotyczącym sprzedaży motocykli poza siecią serwisową Hondy, z wypowiedzi Piotra wynika, że jest najmądrzejszy, a wszyscy inni gówno wiedzą i ich zdanie liczy się jak Połomski. Co do wyścigów ostatnio widziałem Moto GP na Eurosporcie i na pierwszym miejscu było Kawasaki w klasie 1000 cm, mogę się jednak mylić gdyż nie oglądałem dokładnie, niezbyt interesuje mnie ten sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo honda jest the best ,mozna bez oleju latac i sie nie zajezdzi ,ba nawet paliwa nie trzeba lac :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Januszm, niepotrzebnie bierzesz na powaznie nasze przekomarzania z Piotrkiem - zawsze jest w tym cien usmiechu ktory ja moge odczytac miedzy wierszami.

Piotrek juz taki jest ze wali prosto z mostu to co mysli i za stary jest zeby go teraz zmieniac, mimo ze napewno przyjaciol mu to nie przysparza :D

Ja razem wziawszy cenie takich ludzi, bo od razu wiadomo o co chodzi - wykrzycza sie ale nie chowaja dlugo urazy i jest to lepsze niz ktos, kto ma cie za nic ale prawdy ci w oczy nie powie.

A wracajac do silnikow na lozyskach tocznych, to Piotrek swietnie pamieta ( tylko sie przyznac nie chce ) pierwsza serie Hond CB z silnikami wlasnie na lozyskach tocznych ( CB 250 / 350 / 450 ) z konca lat 60 tych i poczatku 70 tych ktorych "pancerne" waly korbowe mialy wlasnie za zadanie wykazac swoja wyzszosc nad owczesnymi anglikami lozyskowanymi na panewkach. Kilkadziesiat sztuk tych motocykli trafilo prywatnym importem do Polski i to bylo moje ( a jak sadze rowniez jego ) pierwsze spotkanie z japonia.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie muszę nikogo przekonywać że najlepsze motocykle na świecie robiła angielska firma AJS patrząc od strony różnorakości konstrukcji i papa Soihiro właśnie na niej się wzorował.

Najlepszym motocyklem wyścigowym wszechczasów był Norton Manx a nie siakieś kawy czy hondy lub samestuki o ymahah już nie wspomnę ale te czasy już minęły i chyba nie powrócą.

Z historii wiem że 30% wartości motocykla Sokół 600 RT to właśnie łożyska kulkowe i łańcuch napędowy.

W latach 60tych ubiegłego wieku Honda produkowała silniki na łożyskach (tylko to już historia i małolety odporne na wiedzę o tym i tak nie wiedzą ) kulkowych i rolkowych ale ze względu na wysoki koszt produkcji przszła na panewki i dlatego dłużej produkowane silniki Z1000 i GS1000 do dzisiaj są najwytrzymalszymi konstrukcjami podatnymi na maksymalne przeciążenia.

Żadna R1 czy GSXR ine wytrzyma takich mocy i przeciążeń jak te stare konstrukcje bo znam silniki np. kawy 1440 cc o mocy 600KM biorące udział w wyścigach dragów od kilkunastu lat bez awarii wału korbowego

i podobne CBX1050 6cyl. w których co wyścig trzeba wymieniać wały tylko że tych ludzi na to stać.

Pomijam złośliwe uwagi niektórych przedmówców ze względu na ich młody wiek a i na ich koleżeństwie mi nie zależy bo mam wystarczającą ilość sprawdzonych przyjaciół motocyklistów na całym świecie.

Pracuję w Hondzie nie tylko dla pieniędzy ale i z miłóści do tej marki, może inne serwisy chciały by mnie zatrudnić ale ich poprostu na to nie stać.

Dziwi mnie zawziętość niektórych obrońców oszusta bezprawnie używającego w swoich dokumentach logo naszej firmy ale ja tylko ostrzegałem a nie namawiałem aby u niego nie kupować i już o tym powoli zapominam dochodząc do wniosku że trza to olać.

Pozostaję przy swoim zdaniu a wybór marki motocykla zawsze zależy od kupującego a nie sprzedającego.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie zawziętość niektórych obrońców oszusta bezprawnie używającego w swoich dokumentach logo naszej firmy ale ja tylko ostrzegałem a nie namawiałem aby u niego nie kupować i już o tym powoli zapominam dochodząc do wniosku że trza to olać.
Sorry za OT, Piotrek prawda jest taka, że jeżeli mam zaoszczędzić 14 tys pln na takim Bladym, to osobiście mało mnie obchodzi czy ten koleś używa logo firmy zgodnie z prawem, czy też nie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehe znowu dobre teksty... piotrze powiedz mi ile masz wspólnego ze stuntem bo jakoś nie kupuje tego co piszesz...

 

tak samo fajer(pocżawszy od pierwszych aż po 954) jak i CBR 600 sa odporne ale nie niezniszczalne i padają żadziej niż przeciętna innych ale co nie znaczy że to jakies niesamowity wjątki i pojedyncze przypadki(normalna rzeczna porządku dziennym).

F4i o kój pisąłem miała usprawnione smarowanie, SC33 której fotki dał pazur miała oleju pod dotatkiem ale także nadszedł jej czas(po jednym sezonie latania) i tak samo jest w wielu innych egzemplarzach któe moają oliwy na full a często mają także przerobione smoki, rózne chyre przekładki w misie olejowej i inne patenty...

 

A co do wyższości hondy nad innymi- gówno prawda!! kiedyś mówili że honda jest niepokonana w moto gp... i co rossi wsiadł na gównianą yamahe i zobaczcie ile czasu łoił wszystkim dupy, zrobił z tego motocykla super sprzęt. okazuje sie że kierowca jest BARDZO ważny... pozatym ważna jest kasa, mechanicy, opony, układy i układziki, a czasem popoprtu szczęscie... po co porównywac tory do ulic!? przeciez to jest totlnie bez sensu.

 

A jeśli chodzi o drogowe motocykle to honda dostaje baty od dawna od wsyztskich pozostałych bo na obecną chwile ani cbr 600rr ani 1000rr nie jest w niczym lepsza od konkurencji(mówie o normamnej jeźdize a nie o stuncie) i jakoś nie widze to ujej brlowania...

 

takim głupim gadaniem bardziej obrzydzasz ludziom fajna marke jaką jest honda niż ją reklamujesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanie do naszych mechaników - czy gdyby nie patrzec na koszta produkcji (tzn stosowac łozyska zamiast panewek) to silnik były bardziej wieczny i odporniejszy na katowanie? A jakby sie mialo to tez z mocą-czy zastosowanie łozysk nie zmiejszylo by potencjalu silnika???????

Edytowane przez kiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma wskaznika cisnienia oleju ?? ewentualnie zrobic jakis automatyczny wylacznik zaplonu z powodu malego cisnienia oleju :icon_mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest kontrolka ciśnienia- w teorii zawsze jak sie nie pali jest smarowanie i nie ma ryzyka ale praktyka pokazuje co innego i tyczy sie to wszystkiego od "niezniszczalnego" fajera, przez gsxry aż po znienawidzone tutaj przez niektorych kawasaki...

 

Tak więc myśle że nie ma co dalej bić piany- każdy giba tym czym lubi i to jest jego święte prawo!

Dlatego też nie próbujcie na siłę uszczęśliwiać ludzi narzucajć im swoje morały i teorie!

Musiscie zrozumieć że każdy nie będzie je łykał jak pelikan i większośc ludzi ma swój rozum, swoje doświadczenie a skoro nie możecie "dać głowy"(ani żadnej innej gwarancji) na to oczym piszecie (bo znam osobiście i zapewne nie tylko ja mase osób które mogą posłużyć za przykłądy że sie mylicie) to nie mówcie że "ten jest BE a ten CACY i tak ma być koniec kropka!!"

 

Każde moto ma swoje mocne i słabe strony, każdy ma swój urok i cąłe szczęście że jest ich tyle bo jakby każdy jeźdizł tym samym to by byłą jedna wielka zmuła! Są lepsze i gorsze sprżety ale nie ma jedynych słusznych przy których reszta sie nie liczy! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka odpowiedzi:

Spidi- jeżeli chcesz znać moje zdanie na temat Stundu to powiem tylko tyle że można to porównać do wspinaczki wysokogórskiej z włażeniem na sztuczną ścianę w klimatyzowanej hali.

Motocykl ma dwa koła i duży potencjał mocy który należy wykorzystać w pełni na drodze nie zawsze zgodnie z prawem drogowym albo na torze Poznań.

Polacy nie mogą się porównywać z młodymi amerykanami których stać na niszczenie silników i samych siebie ( jazda w kompielówkach na tylnym kole ).

Kiki - do dzisiaj jest produkowany dla policji Kawas Z 1000 Police z wałem na łożyskach ale dla tej firmy cena za motocykl nie gra roli poprostu on ma być trwały.

 

I jeszcze jedno - można na prostm przekaźniku odciąć zapłon jeżeli mrugnie kontrolka ciśnienia oleju ale kto z Was chciałby to przetestowć na tylnym kole?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście musisz tylko sprawdzić w necie ceny nowych motocykli w stanach i zapytać kogoś stamtąd o zarobki a potem dokładnie zobaczyć jeszcze raz swój pasek z wypłaty lub wyciąg z konta.

Nie będę się wypowiadał co do cen paliwa tam i u nas lub części do motocykli bo sami wiecie jak wielkie są różnice.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...