540zhg Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Okey dziękuję 😃 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) no tak, stopnie to nie Nm :D Edytowane 21 Lutego 2017 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) 😃 dziękuję wszystkim za odpowiedzi Edytowane 21 Lutego 2017 przez 540zhg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Cześć mam w sumie pytanie może trochę nie ten temat :) nad sensem używania kluczy dynamometrycznych w naprawach używanego motocykla , większość mechaników których znam i znajomych nie używa tego urządzenia :) i wszystko śmiga , jak to jest z wami czy zawsze warto przykręcać trzymając wytyczne producenta :) a może niektóre elementy skręcać na własne wyczucie , ciekawe jak to wygląda na autoryzowanych serwisach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Doświadczony mechanik może sobie pozwolić na nie używanie klucza dynamometrycznego, choć do końca nie jest to poprawne postępowanie. Laik, amator powinien bezwzględnie go używać. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Możesz skręcać "na czuja" jak masz doświadczenie. Ale silnik jednak polecam składać na dokręcanie momentem. Szczególnie jak dokręcasz jakieś punkty styku z uszczelką. Jak dowalisz za mocno to wyciśniesz uszczelkę i nowa uszczelka potem nadaje się tylko do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Nie tylko silnik. Aluminiowy gwint łatwo zerwać więc jednak trzymałbym się wartości z serwisówki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Ja więcej gwintów zerwałem dynamometrem niż dokręcaniem z czuciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Widocznie klucz nadawał się do kalibracji ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Raczej wcześniej gwint był naruszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Raczej wcześniej gwint był naruszony.To chyba lepiej że się zerwał przy dokręcaniu w warsztacie a nie podczas jazdy? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 A wie ktoś jak to wygląda w serwisach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Używają tylko do istotnych śrub. Jakby używali do wszystkiego to robota trwałaby trzy razy dłużej. Taką taktykę stosują także teamy fabryczne:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 ja też przyjmuje taką zasadę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 cześć, chce kupić dla kolegi na urodziny klucz dynamometryczny. Lubi majsterkować i dłubie często przy moto. Tak więc klucz typowo do robienia przy motocyklu. Coś znajdę sensownego w budżecie do 200 zł ? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.