szulczyk Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Witam Widomo ,że w takich sprzętach jak WSK czy SHL itd to sie hamowało tylnim hamulcem , a w ścigaczach hamuje się tylko przednim? i przy jakich prędkościach? i czy się w ogóle hamuje tylnim i przy jakich prędkosciach?! jestem poczaątkujący więc się pytam was doświadczony :) pzdr prosze o odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Stary, temat wałkowany wielokrotnie, więc poszukaj w archiwum. Ja tam w ogóle nie hamuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Stary, temat wałkowany wielokrotnie, więc poszukaj w archiwum. Ja tam w ogóle nie hamuję :) A ja mam ostatnio zajawkę na tylny hebel i ładnie mi dupę zarzuca w zakręcie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Ja ostatnio staram sie wogole nie hamowac, bo mam krzywa tarcze i czekam na przesylke z nowa, a sezonu szkoda :) Ostatnio mechanik spytal sie mnie jak ja sie nie boje z tym jezdzic jak sam musial sie kolnac na moim moto zeby cos tam sprawdzic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 główny hamulec to przedni a tylni to tylko (dla mnie ) pomocniczy :biggrin: No chyba że jedziesz po jakiejś śliskiej trawie błocie itp to raczej sobie odpuść hamowanie przodem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Witam! Hamuje przodem, pomagam redukując biegi . Dzięki temu mam juz bieg przygotowany do dalszej jazdy i zawsze optymalne obroty silnika. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 główny hamulec to przedni a tylni to tylko (dla mnie ) pomocniczy :biggrin:No chyba że jedziesz po jakiejś śliskiej trawie błocie itp to raczej sobie odpuść hamowanie przodem :bigrazz: ku*wa, bój sie Boga synu! CHamowanie i tylNI !!!!! Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 No kolejny temat z d..... Założyciel tematu niech się wysili i poszuka a reszta jak widzę też powinna poszukać bo opowiadacie legendy z mchu i paproci. Witam! Mój sposób hamowania nigdy mnie nie zawiódł. A kolega , to widzę, że jeszcze na etapie bajek. I niech tak zostanie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Dziś mój kursant użył do hamowania stosu opon i fragmentu ogrodzenia lotniska :buttrock: Kolektyw instruktorów uznał na consylium, że użycie samych opon byłoby stosowniejsze... :icon_mrgreen: Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 najlepiej dwoma. ale to jak zwykle rzecz gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 "Widomo ,że w takich sprzętach jak WSK czy SHL itd to sie hamowało tylnim hamulcem" A powinno się przednim lub przednim i tylnym. Najlepiej do hamowania mieć buty z obcasami. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 albo twardą skórę na piętach [ flinston :) ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek16 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Ja po przesiadce na plastika odrazu straem sie kożysać ile sie da z pzrednigo. Pierwsze 2 tygodnie tylnego uwywałem odruchowo nieświadomie co poznawałem po gorncych traczach. Teraz tył zimniytki a przud zasze się gotuje :). Tyłó używam tylko na mokrej lub zaniczyszczonej w różnoraki sposub. No i naprzykąłd na światałach. Z razji posiadania 2T odpada hamowanie silnikiem a szkoda. Ale jakoś daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ja pier.. Chlopie zainwestuj chociaz w MS Word jesli nie slownik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Ja po przesiadce na plastika odrazu straem sie kożysać ile sie da z pzrednigo. Pierwsze 2 tygodnie tylnego uwywałem odruchowo nieświadomie co poznawałem po gorncych traczach. Teraz tył zimniytki a przud zasze się gotuje :buttrock:. Tyłó używam tylko na mokrej lub zaniczyszczonej w różnoraki sposub. No i naprzykąłd na światałach. Z razji posiadania 2T odpada hamowanie silnikiem a szkoda. Ale jakoś daje rade. Miklas może ktoś z forum, będzie w stanie przetłumaczyć :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.