thefex Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 pytanie czysto teoretyczne (a moze teorie wykorzystam w praktyce, kto to wie..) przyjmujemy zalozenie, ze dysponujemy motocyklem enduro o pojemnosci 250 ccm i mocy 24 KM.stan techniczny jest bdb, nic nie klepie, nie cieknie, nie zgrzyta, olej nowy, swierzy, filtr paliwa i oleju to samo... jezeli chcialbym zaczac jezdzic na tylnym kole, to co oberwie?na mojej liscie znalazlby sie na pewno:-lancuch z zebatkami-lozyska walka zdawczego (nie wiem czy to poprawnie nazwalem - chodzi mi o walek, na ktorym siedzi zebatka zdawcza)-po czesci tez skrzynia-korbowod i sworzen tlokowy-przednie amory? opon nie uwzgledniamcos pominalem? i takie samo pytanie odnosnie palenia lacza na asfalcie thx za infonie chce zarżnac maszyny, a wkreca mi sie jazda na kolku Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 To chyba tez zalezy od techniki unoszenia przedniego kola. Jezeli wykorzustujesz strzal ze sprzegla to i ono moze dostac po dupi*e. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Jaki masz uklad olejenia ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 rama, ze szczególnym uwzględnieniem główki. w dużym stopniu zależy od techniki "powrotu" na 2 koła :biggrin:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Panewy, uszczelniacze przedniego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Uważaj żeby Ci olej nie uciekł spod smoka!!Stawiasz moto na koło do pionu to olej ucieka do tyłu silnika!!Nie znam konstrukcji silnika twojej maszyny ale może coś takiego mieć miejsce.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 nie wiem jaki mam uklad olejenia... gdzie to sprawdzic i na co patrzec? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Jeszcze mocno dostają łożyska główki ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Czy zbiornik oleju masz w karterach silnika czy poza nim ?Czy poziom oleju sprawdzasz na goracym, czy zimnym silniku ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 juz wybadalem temat.olej dolewam do karteru, przez korek widac sprzeglo.stan plynu sprawdzam na zimnym silniku. o ile sie nie myle, jest to mokra miska olejowa (?) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Jeśli nalewasz do karteru to jest mokra miska olejowa i przy dluższej jezdzie mogą być kłopoty z prawidłowym smarowaniem ale myśle, że enduro jest przystosowane do jazdy w przechyle i jak nie bedziesz jezdzil kilometrami:) na jednym to nic sie nie stanie. Ja moge jechać Banditem na kole i mimo tego nie zaswieca mi sie lampka cisnienia oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Nie przesadzajcie. Główka ramy, jak i przednie amortyzatory nie dostaną aż tak po tyłku... W końcu to motocykl terenowy, skoki zawieszeń są przystosowane do amortyzowania dość sporych wstrząsów. To nie szosówka :notworthy:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Chyba jeszcze może oberwać kask i umieszczona w nim głowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 hehe..mylicie troszke jazdne na kole na szlifierce i na enduro..szlifiere gumuje przewaznie po to, zeby zrobic ladna swiece i przejechac te pareset metrow. ja chce sie nauczyc jazdy na gumie z tego wzgledu, ze jest to niezwykle przydatna umiejetnosc przy pokonywaniu roznych przeszkod terenowych - np. skakanie nad strumykiem itp.dlatego moje gumy nie beda dluzsze niz 20 metrow --> znikoma szansa ze cos zatre szpanerem nie jestem i nie bede sie popisywal przed pannami jak to na kolko fajnie fura idzie..ludzie, troche mniej krytyki :notworthy: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 mi bylo by szkoda tego klekota, ale to to twoje moto , a potem ze KLR padaja .... nie ta moc to takich wyczynow .. mimo wszystko to 130 kilo wagi sprzeta i 24 konie IMHO , szybko padnie ci korba ja w ecie troszke kombinowalem z jazda na gumie i po miesiacu rozsypal sie wal .... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.