Skocz do zawartości

Yamaha GTS1000 ( GTS 1000 )


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Owszem, stosowany był inny napęd. Pasek. Jest na Allegro taki GTS chyba policyjny bo jednoosobowy (biały) i właśnie z takim napędem (chyba, że sobie sam ktoś wykombinował). Tylko coś mi się nie zgadza data produkcji. Z tego co mi wiadomo to GTS-y były robione tylko do 1999 r (a szkoda)

Pozdrawiam - Małpa

A jednak nie był, ten policjant wystawiany od ponad roku w krakowskim komisie ma po prostu łańcuch w osłonie, ponoć patent stosowany tylko w policyjnych wersjach, a te z kolei funkcjonowały chyba tylko w Danii. W ogóle, to aż żal tego sprzęta, bo komis jest samochodowy, a GTS najwyraźniej znalazł się tam przez przypadek i nikt nie wie, co z nim teraz zrobić. Nawet ceny nie zmienili przez ten czas. Rocznik 2001 to też ściema, ostatnie zeszły z taśmy rzeczywiście w 1999 r. nie mam pojęcia, skąd wykombinowali ten rocznik. Swoją drogą, fajnie byłoby, gdyby ktoś ze speców miał chwilę i był w pobliżu, aby ocenić choć "na oko" stan na dziś tego sprzęta, może jeszcze wart ocalenia.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1746307

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Siemanko, przepraszam za MEGA odkop ale lepiej tak jak śmiecic nowym tematem.

Są to userzy którzy smigają takim GTSem na chwilę obecną? Ostatnie wpisy są sprzed 4 lat a chciałbym się dowiedzieć paru opinii na chwilę obecną (części, bolączki itp). Mam jedną sztukę w okolicy i niby oglądałem i wszystko fajnie ale jednak to nietypowy sprzęt jest.

Swoją drogą to silnik z GTS występuje w czymś jeszcze innym?

Pozdrawiam

"Bez Gwiazdy nie ma jazdy" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemanko, przepraszam za MEGA odkop ale lepiej tak jak śmiecic nowym tematem.

Są to userzy którzy smigają takim GTSem na chwilę obecną? Ostatnie wpisy są sprzed 4 lat a chciałbym się dowiedzieć paru opinii na chwilę obecną (części, bolączki itp). Mam jedną sztukę w okolicy i niby oglądałem i wszystko fajnie ale jednak to nietypowy sprzęt jest.

Swoją drogą to silnik z GTS występuje w czymś jeszcze innym?

Pozdrawiam

owszem ja smigam taka i to juz od 3 sezonow,ja jestem w niej poprostu zakochany,mimo wiekszych kosztow eksploatacji niz popularne modele ktorych miliony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

cześć,

stałem się posiadaczem GTS 1000 A , i właśnie , szukam jakichś informacji o mojej "niuni" ...

jestem kompletnie "zielony" , w 2001 po wypadku jeszcze wtedy na "jawie 350" jakoś tak zakończyła się moja przygoda ale tęsknota pozostała...

 

Więc tu pytanie i prośba koledzy:

Chciałbym dopieścić moja ślicznotkę i przygotować do sezonu, na co zwrócić uwagę?

( że wymiana płynów , oleju filtrów to oczywiste), ale czy jeszcze coś , jakieś ustawienia zawieszenia pod moja wagę, silnik? czytałem ze ważna rozmiarówka opon i ciśnienie, rozmiar mam bo znalazłem, a ciśnienie ? i może jakaś książka serwisowa do niej jest w czyimś posiadaniu? bo szukam i na razie z miernym skutkiem, najlepiej po polsku, ale i z angielską sobie poradzę...

 

Jak napisałem jestem początkujący więc każda Wasza rada będzie cenna...

 

Dzięki, pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Mam 6 lat pierwszą maszynę z 1997 r. i kupiłem drugą 🙂 (kuźwa - wpisy w dowodzie się skończyły) - nie mam zamiaru zmienić. Najwygodniejsza konstrukcja jaką śmiagałem. Płyciutko nurkuje na centralnym teleskopie i super stabilnie zachowuje się nawet na masakrycznej, dziurawej, polskiej drodze poza piachem. Monowahacz super niweluje nierówności. Wiele regulacji miękkości zawieszenia = rewelacja!. Brakuje bardzo 6 biegu, prędkości powyżej 230 - 240km/h (u mnie full maneta zależnie od wiatru na pasie lotniska po wymianie świec) i większego rozstawu lusterek... Świece aby wymienić = fakt masakra na dwóch na środkowych. Po wymianie na porządne irydówki  Denso Iridium Power IX24B zauważalna poprawa parametrów (NGK za dużo podróbek)! Wciąga nieco olej (uszczelniacze zaworowe) a ja dolewam dopiero jak kontrolka się zapala... i mimo tego zero problemów (obecnie dolewam dowolny 10W40 i ćwiarteczka na dużo duższą trasę na wyposażeniu). Eksploatacja całkowicie bezproblemowa! Moto wybacza czasową "sklerozę" jak żadne inne! Martwią mnie nieco wentylatory chłodnicy bo rzadko się odzywają nawet latem  po przepałce i nie pomogła wymiana czujników (może tak ma być?). Wkurzające jest "wachlowanie" kierownicą przy zawracaniu na wąskiej drodze bo moto ma nieco za mały promień skrętu i nieco waży oraz martwe punkty wtrysku na manetce (akurat przy jeździe miejskiej). Na rondach i skrzyżowaniach zero problemów. Przeciwskręt, jazda sportowa i "szlifowanie" protektorów na asfalcie w zakrętach - super przyjemne i wyjątkowo stabilne. Można na prawdę się nisko położyć. Przy wywrotce czujnik automatycznie odłącza zapłon (przetestowane aby kotka nie skasować)! Warto zainwestować w dobre "kapcie". Na buksie także bardzo stabilna i  bezpieczna maszyna i ciśnie prosto. Shimmy próbowałem specjalnie i wielokrotnie "złapać" i nigdy mi się to nie udało - fakt łatwiej poderwać z podnóżków pasażera bo przód jest sporo cięższy niż na teleskopach i szybciej buksujemy niż pójdziemy na koło. Stabilniejszego moto poza BMW z boxerem nie spotkałem.  Komuś shimmy na GTS 1000 się udało?

Manual najlepiej z https://opgsff.org/files/GTS1000.pdf

Moja maszynka 🙂

IMG_20190407_173010361.jpg

Edytowane przez Kosa53
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Kosa53 napisał:

. Stabilniejszego moto poza BMW z boxerem nie spotkałem. 

Zacny sprzęt. Spróbuj rzędowych BMW K1200 K1300. ta sama koncepcja z podwodziem, ale nowsze rozwiązania, absy, i tak dalej... spróbuj!

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre 15 lat temu mój sąsiad z bloku to posiadał. Sporo się tym najeździłem, świetny sprzęt. Ubrana w kufry i załadowana prowadziła się lux. Sam na taką chorowałem ale w okolicach 2005 roku używane 7 - 9 latki kosztowały chore pieniądze i do tego niemal zerowa podaż na rynku wtórnym. Jakieś 3 lata temu na nowo zrodził mi się pomysł zakupu GTS-a ale prześledziłem rynek części nowych i używanych oraz mając pod uwagą rozwiązania techniczne w tym sprzęcie - odpuściłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...