Skocz do zawartości

miro_N

M.G.H.
  • Postów

    890
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O miro_N

  • Urodziny 09/13/1964

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Międzyrzecz

Osobiste

  • Motocykl
    ...
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    693384039
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

409 wyświetleń profilu

Osiągnięcia miro_N

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

3

Reputacja

  1. Cześć, proszę o informację kogoś ze Starogardu (lub okolic, jeśli po drodze), czy autokomis Auto-Styl przy ul. Zblewskiej 87 jest czynny, tzn. czy działa? Mam kilka pytań do właściciela, a nr telefonu, który mam i który jest podany na stronie nie działa. Będę też wdzięczny za inne informacje nt. tego autokomisu, jego właściciela (figuruje Maciej Schramke) i gościa, który podaje się tam za fachowca od szwedzkich aut, chyba Daniel na imię. Sprawa o tyle pilna, że nie chciałbym przekroczyć terminu zgłoszenia wad przy korzystaniu z rękojmi. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  2. A te pierwsze jazdy to w Krakowie, czy Londynie?... :icon_biggrin: :wink: tak tylko... W ładnym stanie, jak widać.. Gratulacje! :)
  3. pewnie temat dla milosza już nieaktualny, ale pytanie do Pajdora - jesteś zadowolony z usług GZW, czy też to sarkazm w najczystszej postaci?.. :icon_rolleyes:
  4. miro_N

    Chevrolet

    No proszę Cię... nie kalaj zacnej nazwy takimi przydomkami.. :icon_mrgreen: Chociaż z drugiej strony widzę, że ze skrajności w skrajność... jak nie aveo, to camaro.. :icon_biggrin: a było tego trochę, czego i ja zasmakowałem.. Berta
  5. Cóż... masz rację, gdyż przyjęte jest określenie ułożenia silnika ze względu na położenie osi wału korbowego względem kierunku jazdy, ale weź i wytłumacz, że Gutki nie mają V-ki w poprzek :icon_biggrin: Żeby nie było, jest jeszcze jedno moto z takim właśnie układem silnika - Honda CX 500 (650).. Mile wspominam podróże "babcią hondzią" (ad 1981)..
  6. Niech Kolega zajrzy do salonu Motosprzętu w Pile kontakt i zapyta Pawła, szefa salonu. Ma Calafiora, może kogoś zna, może pomoże.. Może powołać się na mnie, ale za reakcje nie ręczę :icon_mrgreen: :wink:
  7. A napisałem gdzieś, że wykorzystuje?.. :icon_biggrin: chodziło o łagodne przejście do włoskiego body z sercem japońskim (zresztą też suzuki :icon_razz: )
  8. A któż by ośmielił się złe słowo powiedzieć wobec tak zdecydowanego stanowiska w rzeczonej sprawie :icon_mrgreen: Pozdrowienia i dalszych radości! :crossy: :)
  9. :icon_biggrin: złap oddech, kolego... zerknij na tytuł tematu... swoją drogą, bardzo radykalne poglądy.. :rolleyes: ciekawe...
  10. Bak 17L, na spalanie poniżej 4L/100km raczej bym nie liczył, ale te 350km na baku jest realne. W drugą stronę, udało mi się "zmusić" XJotkę do łyknięcia 7L, ale to po autostradzie bez pitstopu :icon_mrgreen: Generalnie - zadbana odwdzięcza się trwałością, jest dość wygodna nawet na dłuższe jazdy, przyzwoita ochrona przed wiatrem (wersja z owiewką). Jak ktoś już i tu wspomniał, zasada i tak jest jedna: z tych, które Ci pasują, czy też podobają bierz sztukę w najlepszym stanie technicznym, a opowiastki o wyższości GS nad ER, czy CB, XJ w tym przedziale cenowo-wiekowym nie mają większego znaczenia.
  11. Też nie wiem, oso choci, ale tytuł tematu bardzo mi się podoba i dla odmiany wypowiem się na temat :) No dobrze, może też bardziej do "chwalę się" :wink: ale niech będzie. Zbiegiem przedziwnych okoliczności w przedostatnią sobotę trafiła w moje ręce X11, leciutko podciągnięta do ok. 150KM. Żaden ze mnie pogromca mocy, czy miłośnik wyciekającej uszami adrenaliny, ale nie mogłem oprzeć się takiej okazji. Szybka decyzja, ciuchy od syna (w skórze od nevady trochę głupio :icon_mrgreen: ) i na wycieczkę. Wieczorkiem piwko w Kletnie, w niedzielę Kudowa, droga 100 zakrętów itp. łącznie ok. 1100 km. I było zajebiście :icon_twisted: . To nic, że taka maszyna do niczego nie byłaby mi przydatna, ani do turystyki, ani do miasta. Rozumiem natomiast, że dość łatwo można się od tego uzależnić... Co do techniki zaś, to po tysiącach kilometrów nawiniętych kilkudziesięciokonnymi "rowerkami" szybko zweryfikowałem swoje nawyki. Wiem, nie wykorzystałem pewnie nawet połowy (mniej?.. :icon_rolleyes: ) możliwości sprzętu, ale i tak uczyłem się prawie od nowa pokonywania zakrętów, oceny odległości przy wyprzedzaniu i kilku innych rzeczy. Pomimo świadomości, czego dosiadam i sporej dozy pokory i tak początkowo zdarzały mi się drobne uślizgi, na szczęście dość szybko doszliśmy z elevenką do jakotakiego porozumienia i już po stu paru km zacząłem redukować przy wyprzedzaniu :icon_mrgreen: Generalnie oprócz frajdy po tej przejażdżce pozostało przeświadczenie o całkowitej słuszności gradacji dostępu do mocy w zależności od doświadczenia. Nawet, jeśli miałoby to być uszczęśliwianie na siłę spragnionych mocnych wrażeń "nieśmiertelnych"... pozdrówka!
  12. 150 złotków/miesiąc oszczędności na 1L? Zamierzasz robić 3000 km miesięcznie? No, no.. ale jak trzeba :) Co ER5 to potwierdzam, bez szaleństw spokojnie poniżej 4 l/100km
  13. miro_N

    kto lubi Ople Astry I?

    wow! :icon_eek: że tak powiem.. niezłe wspomnienia!... Ja tam tylko dwa razy koło na poboczu zmieniałem... :icon_mrgreen:
  14. miro_N

    kto lubi Ople Astry I?

    :clap: bardzo celne spostrzeżenie i do tego dość uniwersalne. Zostając w temacie motoryzacyjnym, wystarczy, że "znawca" przejdzie w odległości metra, a nie daj boże usiądzie w/na pojeździe i już ma gotową opinię na jego temat :icon_mrgreen: Ale co tam, każdemu wolno pogadać..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...