Wioslarz Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Po pierwsze to nie uzywaj silikono bo to juz jest przezytek! Nikt juz go nie stosuje! Zastosuj żywice uszczelniajaca do silnikow jest to preparat którego nadmiar wytrzesz smatka a od srodka w silniku nigdy nie narobi syfu bo rozpuszcza sie w oleju!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Po pierwsze to nie uzywaj silikono bo to juz jest przezytek! Nikt juz go nie stosuje! Zastosuj żywice uszczelniajaca do silnikow jest to preparat którego nadmiar wytrzesz smatka a od srodka w silniku nigdy nie narobi syfu bo rozpuszcza sie w oleju!!!! Możesz opisać to dokładniej - gdzie to kupić... ile to kosztuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemnocichy Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Muszę założyć uszczelkę skrzyni biegów do Yamaszki Dt 80. Czym odtłuszczać najlepiej i czy stosować dwie warstwy silikonu tzn. po stronie 'zewnętrznej' i 'wewnętrznej' uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ja w swoim przy pokrywie dekla alternatora wywaliłem calkiem uszczelke odtłusciłem benzyna ekstrakcyjną, i posmarowalem silikonem nie pamietam nazwy ale był to silikon wysokotemperaturowy w kolorze brunatno pomarańczowym, jezdze juz tak 2 miesiące i ani śladu wycieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Niedawno zalozylem podobny temat, powiedzano mi by posmarowac :) i posmarowalem, takim szarym silikonem z dodatkiem aluminium i jest LUX. dokładnie, najlepszy jest ten z dodatkiem aluminium :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 jA ZAwsze stosuje Proszę was:) wynalazek o nazwie "Dicht Masse" niemieckiej produkcji, czyli masa uszczelniająca, jest to w niebiesko białej tubce i koszt ponad 30zł ,ale naprawde super, wysokotemperaturowy, z dodatkiem chyba aluminum(takie jakby mikro opiłki) szary kolor, nie zamienie na żande żywice ani sylikony które potrafią być wydmuchnięte... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 zmienialem uszczelke w misce olejowej i zapodałem tylko po to silikonem zeby sie uszczelka zlalapa. podstawa to powierzchnie ktore maja ze soba współgrac. po kilku odkreceniach a co gorsza niefachowych niestety trzeba sie liczyc z tym ze troche sie wypaczy a wtedy tylko planowanie. u mnie zero wycieku spod uszczelkii Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 parę dni temu wypatrzyłem sylikon miedziany :buttrock: marka ProSeal niestety opis po angielsku Low odor, non-corrosive, low volatile formula especially designed to replace or coat pre-cut gaskets on high performance, turbo-charged and 4 cylinder engines. Resists temperatures from -80°F to 700°F (-62°C to 317°C). Resists oil, transmission fluid, grease, water and antifreeze. Good adhesion to oily surfaces. Will not foul oxygen sensors. For use on exhaust manifolds, oil pans, valve covers, intake manifold end seals, thermostat housings and water pumps. http://www.supergluecorp.com/images/280/78002_l.jpg narazie dobrze się spisuje :lalag: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ja uzywam jakiegos czarnego sylikonu, czasem zostanie resztka na zakładzie wiec sobie pozbieram. Pisze nanim cos po szwabsku(co za jezyk jak bym miał szprechac to bym sie własna piescia zabił), sprawuje sie ok grunt to odtłuszczone powierzchnie i wprawne posmarowanie(widziałem agentów którzy sylikon szpachelka nakładali), po złozeniu zawsze reszte sylikonu zcinam albo odłamuje szmatka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szekal Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 TO JEST BARDZO PROSTE. Troche mechanikuje przy moto i zawsze stosuje LOCTITE 598. oczywiście odtłuścić uszczelniane powierzchnie (musi się do czegoś przykleić, do zaolejonej napewno nie) i stosować cienka warstwę. 100% bedzie trzymało, nigdy nic mi nie pociekło. Do nowej uszczelki pod pokrywę równiez bym zastosował. Zdala tylko od uszczelek gdzie masz na łączeniu kanałki olejowe itd. bo to co wypłynie moze przytkać kanałek i masz robote gwarantowaną.PS.jak widze jakieś niebieskie lub czerwone uszczelniacze to krew mnie zalewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 ja w swoim przy pokrywie dekla alternatora wywaliłem calkiem uszczelke odtłusciłem benzyna ekstrakcyjną, i posmarowalem silikonem nie pamietam nazwy ale był to silikon wysokotemperaturowy w kolorze brunatno pomarańczowym, jezdze juz tak 2 miesiące i ani śladu wycieku właśnie zamierzam zrobić to samo, czy waszym zdaniem przy zakładaniu dekla alternatora można obejść się bez uszczelki i zastosować jedynie czarny silikon silnikowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Kilka silników motocyklowych już w swoim życiu składałem i jak masz dobry silikon to i prawidłowo go rozłożysz na miejscach uszczelnienia to NIEMOŻLIWE żeby olej wyciekał.Musiał ten mechanik z SUWAŁK coś spitulić.W niektórych japończykach jako uszczelniacz jest tylko silikon ,albo jakaś inna jego pochodna,i widać że są to uszczelnienia fabryczne.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.