Skocz do zawartości

Czy należało użyć silikonu?


makumba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze to nie uzywaj silikono bo to juz jest przezytek! Nikt juz go nie stosuje! Zastosuj żywice uszczelniajaca do silnikow jest to preparat którego nadmiar wytrzesz smatka a od srodka w silniku nigdy nie narobi syfu bo rozpuszcza sie w oleju!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie uzywaj silikono bo to juz jest przezytek! Nikt juz go nie stosuje! Zastosuj żywice uszczelniajaca do silnikow jest to preparat którego nadmiar wytrzesz smatka a od srodka w silniku nigdy nie narobi syfu bo rozpuszcza sie w oleju!!!!

 

 

 

Możesz opisać to dokładniej - gdzie to kupić... ile to kosztuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

ja w swoim przy pokrywie dekla alternatora wywaliłem calkiem uszczelke odtłusciłem benzyna ekstrakcyjną, i posmarowalem silikonem nie pamietam nazwy ale był to silikon wysokotemperaturowy w kolorze brunatno pomarańczowym, jezdze juz tak 2 miesiące i ani śladu wycieku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zalozylem podobny temat, powiedzano mi by posmarowac :) i posmarowalem, takim szarym silikonem z dodatkiem aluminium i jest LUX.

 

dokładnie, najlepszy jest ten z dodatkiem aluminium :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jA ZAwsze stosuje Proszę was:) wynalazek o nazwie "Dicht Masse" niemieckiej produkcji, czyli masa uszczelniająca, jest to w niebiesko białej tubce i koszt ponad 30zł ,ale naprawde super, wysokotemperaturowy, z dodatkiem chyba aluminum(takie jakby mikro opiłki) szary kolor, nie zamienie na żande żywice ani sylikony które potrafią być wydmuchnięte... pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienialem uszczelke w misce olejowej i zapodałem tylko po to silikonem zeby sie uszczelka zlalapa. podstawa to powierzchnie ktore maja ze soba współgrac. po kilku odkreceniach a co gorsza niefachowych niestety trzeba sie liczyc z tym ze troche sie wypaczy a wtedy tylko planowanie. u mnie zero wycieku spod uszczelkii

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę dni temu wypatrzyłem sylikon miedziany :buttrock: marka ProSeal

 

niestety opis po angielsku

 

 

Low odor, non-corrosive, low volatile formula especially designed to replace or coat pre-cut gaskets on high performance, turbo-charged and 4 cylinder engines. Resists temperatures from -80°F to 700°F (-62°C to 317°C). Resists oil, transmission fluid, grease, water and antifreeze. Good adhesion to oily surfaces. Will not foul oxygen sensors. For use on exhaust manifolds, oil pans, valve covers, intake manifold end seals, thermostat housings and water pumps.

 

http://www.supergluecorp.com/images/280/78002_l.jpg

 

 

 

narazie dobrze się spisuje :lalag:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uzywam jakiegos czarnego sylikonu, czasem zostanie resztka na zakładzie wiec sobie pozbieram. Pisze nanim cos po szwabsku(co za jezyk jak bym miał szprechac to bym sie własna piescia zabił), sprawuje sie ok grunt to odtłuszczone powierzchnie i wprawne posmarowanie(widziałem agentów którzy sylikon szpachelka nakładali), po złozeniu zawsze reszte sylikonu zcinam albo odłamuje szmatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO JEST BARDZO PROSTE. Troche mechanikuje przy moto i zawsze stosuje LOCTITE 598. oczywiście odtłuścić uszczelniane powierzchnie (musi się do czegoś przykleić, do zaolejonej napewno nie) i stosować cienka warstwę. 100% bedzie trzymało, nigdy nic mi nie pociekło. Do nowej uszczelki pod pokrywę równiez bym zastosował. Zdala tylko od uszczelek gdzie masz na łączeniu kanałki olejowe itd. bo to co wypłynie moze przytkać kanałek i masz robote gwarantowaną.

PS.

jak widze jakieś niebieskie lub czerwone uszczelniacze to krew mnie zalewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ja w swoim przy pokrywie dekla alternatora wywaliłem calkiem uszczelke odtłusciłem benzyna ekstrakcyjną, i posmarowalem silikonem nie pamietam nazwy ale był to silikon wysokotemperaturowy w kolorze brunatno pomarańczowym, jezdze juz tak 2 miesiące i ani śladu wycieku

 

właśnie zamierzam zrobić to samo, czy waszym zdaniem przy zakładaniu dekla alternatora można obejść się bez uszczelki i zastosować jedynie czarny silikon silnikowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka silników motocyklowych już w swoim życiu składałem i jak masz dobry silikon to i prawidłowo go rozłożysz na miejscach uszczelnienia to NIEMOŻLIWE żeby olej wyciekał.Musiał ten mechanik z SUWAŁK coś spitulić.W niektórych japończykach jako uszczelniacz jest tylko silikon ,albo jakaś inna jego pochodna,i widać że są to uszczelnienia fabryczne.Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...